Wypinanie spd - do środka

Data: 2011-05-09 16:28:10
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Wypinanie spd - do środka
ikov, Fri, 06 May 2011 15:14:07 +0200, pl.rec.rowery:
a tam napis że jednokierunkowe wypinanie (na zewnątrz).

AFAIR chodzi o to, że są bloki, które można wypiąć też w kierunku w górę w
bok (znaczy po ukosie), a inne - tylko poziomo.
Sprawdź, czy masz dobrze przykręcony blok oraz jak sprawa się ma z prawym
butem w lewym pedale.

--
Pozdrowienia,

Data: 2011-05-16 08:57:26
Autor: ikov
Wypinanie spd - do środka
[...]

Przepraszam że odpowiadam po tygodniu, ale dopiero wróciłem z urlopu (Mazury, rower i spd - zero gleb :) Z prawym w lewym i na odwrót będę musiał sprawdzić, ale OIDP, bloki były z tymi pedałami, odkręciłem je z innych butów i na pewno prawy z prawego... raczej nic nie jest odwrotnie, ale mimo to nadal wypiąć się na zewnątrz nie mogę. Już opanowałem technikę i udaje się wypinać bezproblemowo, ale 'po mojemu'. Może faktycznie, jak potwierdza Jan Cytawa  - może coś być z nogą, bo znajomy wypiął się bez problemu prawą nogą.

Data: 2011-05-16 07:27:45
Autor: Ryszard Mikke
Wypinanie spd - do środka
ikov <ikov1@t-l-e-n.pl> napisał(a):
> [...]
Przepraszam że odpowiadam po tygodniu, ale dopiero wróciłem z urlopu (Mazury, rower i spd - zero gleb :) Z prawym w lewym i na odwrót będę musiał sprawdzić, ale OIDP, bloki były z tymi pedałami, odkręciłem je z innych butów i na pewno prawy z prawego...

Jesli o mnie chodzi, to raczej sugerowalem, ze prawy blok przykreciles tylem
do przodu.

rmikke

--

Wypinanie spd - do środka