Wypinanie spd - do ¶rodka

Data: 2014-01-16 13:19:38
Autor: bramkarka121
Wypinanie spd - do ¶rodka
Bardzo Ciężko mi się wypina z tych bloków na rowerach stacjonarnych,jeĽdziłam pierwszy raz xd na pocz±tku nie mogłam się wpi±ć,po chwili manewrowania nog± się udało wpięłam się i byłam zadowolona po nie długim czasie trzeba było się wypi±ć i znów miałam problem z wypięciem nogi... Masakra jaka¶,czy kto¶ mi powie jak to się robi i aby nie musieć manewrować nog± we wszystkie strony xd

Data: 2014-01-16 22:02:37
Autor: AZ
Wypinanie spd - do środka
Dnia 16.01.2014 bramkarka121@wp.pl <bramkarka121@wp.pl> napisał/a:
Bardzo Ciężko mi się wypina z tych bloków na rowerach stacjonarnych,jeździłam pierwszy raz xd na początku nie mogłam się wpiąć,po chwili manewrowania nogą się udało wpięłam się i byłam zadowolona po nie długim czasie trzeba było się wypiąć i znów miałam problem z wypięciem nogi... Masakra jakaś,czy ktoś mi powie jak to się robi i aby nie musieć manewrować nogą we wszystkie strony xd
Pewnie masz je po prostu niewyregulowane. Jakie konkretnie te pedaly masz?

Wpina sie kladac stope na pedale i naciskajac tak jak przy jezdzie, powinno
sie zapiac bez problemu no chyba ze mamy brudne bloki w butach albo pedaly.
Wypina sie przekrecajac piete na zewnatrz.

--
Artur

Wypinanie spd - do ¶rodka