Wypisz, wymaluj obsrywator.

Data: 2011-04-28 17:01:04
Autor: cirrus
Wypisz, wymaluj obsrywator.
# PiS nie odwołał ministra skarbu, ale to nie koniec wojny tego ugrupowania z Aleksandrem Gradem. Posłowie opozycji grożą, że jeśli tylko urzędnik zdecyduje się na sprzedaż polskich koncernów Rosjanom, to skończy przed Trybunałem Stanu. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hdz11

--
stevep

Data: 2011-04-28 17:24:31
Autor: Psychol
Wypisz, wymaluj obsrywator.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:ipbvfs$l09$1news.vectranet.pl...
[...]

Co za różnica kto kupuje, ważne kto płaci. Co tam z gazem z łupków, już nie ma złóż? Pozostał tylko hel! ;)

PhD

Data: 2011-04-29 05:34:36
Autor: cirrus
Wypisz, wymaluj obsrywator.
Użytkownik "Psychol" <psychopata@gabinet.org> napisał w wiadomości news:4db986b3$1$2449$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Chyba są zagrożone:
# Ludzie żyjący na gazie łupkowym boją się jego wydobycia. Chcą zablokować energetyczne plany rządu #
Więcej na stronie:
http://tiny.pl/hdznc

--
stevep

Data: 2011-04-29 03:53:37
Autor: obserwator
Wypisz, wymaluj obsrywator.
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
> [...]

Chyba są zagrożone:
# Ludzie żyjący na gazie łupkowym boją się jego wydobycia. Chcą zablokować energetyczne plany rządu #

nareszcie psychopato z PO masz kumpla do dyskusji, psychola:))) --

Data: 2011-04-29 10:19:32
Autor: Leprechaun
Wypisz, wymaluj obsrywator.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ipdco1$r35$1inews.gazeta.pl...
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
nareszcie psychopato z PO masz kumpla do dyskusji, psychola:)))

Wynoś się stąd kanalio! Mamy dość twoich "mondrości"!!!

BomBel

Data: 2011-04-29 11:45:26
Autor: cirrus
Wypisz, wymaluj obsrywator.
[...]

Ale nie mam tej satysfakcji, wolę jak ty się nieustannie kompromitujesz.

--
stevep

Data: 2011-04-29 03:53:41
Autor: obserwator
Wypisz, wymaluj obsrywator.

Data: 2011-04-29 07:53:55
Autor: Przemysław W
Wypisz, wymaluj obsrywator.
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał

nareszcie psychopato z PO masz kumpla do dyskusji, psychola:)))

Ty faszystowska mendo nie masz żadnego kumpla, to puszczasz dwa razy ten sam tekst i już jest was dwóch.

Przemek

--

"Miesiąc przed katastrofą Lecha Kaczyńskiego oceniało źle 2/3 Polaków."

Data: 2011-04-29 09:42:53
Autor: PesTYcyD
Wypisz, wymaluj obsrywator.
W dniu 2011-04-29 07:53, Przemysław W pisze:
Ty faszystowska mendo nie masz żadnego kumpla, to puszczasz dwa razy ten
sam tekst i już jest was dwóch.

Nawdychał się helu ot co...

Data: 2011-04-29 11:46:45
Autor: obserwator
Wypisz, wymaluj obsrywator.
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
Nawdychał się helu ot co...

o jeszcz jeden urazony debil z PO, tym razem z Wroclawia:)

Data: 2011-04-29 13:51:40
Autor: Leprechaun
Wypisz, wymaluj obsrywator.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ipe8f4$lim$1inews.gazeta.pl...
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):

Nawdychał się helu ot co...

o jeszcz jeden urazony debil z PO, tym razem z Wroclawia:)

A ty kanalio skąd jesteś? Masz odwagę powiedzieć?

BomBel

Data: 2011-04-29 14:48:02
Autor: cirrus
Wypisz, wymaluj obsrywator.
Użytkownik "Leprechaun" <mydliny@piana.tw> napisał w wiadomości news:4dbaa64b$0$2504$65785112news.neostrada.pl...
[...]

To takie nawyki ubeckiego personalnego.

--
stevep

Data: 2011-04-29 11:44:55
Autor: obserwator
Wypisz, wymaluj obsrywator.
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a): juz nie piszesz jako zennon, troglodyto?:)

Data: 2011-04-29 13:50:53
Autor: Leprechaun
Wypisz, wymaluj obsrywator.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ipe8bn$lao$1inews.gazeta.pl...
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):

juz nie piszesz jako zennon, troglodyto?:)

Ty musisz mieć coś ze łbem. Widzisz już podwójnie!

BomBel

Data: 2011-04-29 14:47:03
Autor: cirrus
Wypisz, wymaluj obsrywator.
Użytkownik "Leprechaun" <mydliny@piana.tw> napisał w wiadomości news:4dbaa61c$0$2446$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Króliki mu się w głupim łbie pieprza.

--
stevep

Data: 2011-04-29 14:02:52
Autor: Przemysław W
Wypisz, wymaluj obsrywator.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ipe8bn$lao$1inews.gazeta.pl...
Przemysław W <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):

juz nie piszesz jako zennon, troglodyto?:)

Co tam bredzisz faszystowska mendo?

Przemek

--

"W "Gazecie" Janicki ujawnił, że płk Florczak kilka miesięcy przed tragedią przeczuwał, że do niej dojdzie. W prokuraturze szef BOR zeznał, że pułkownik fatalnie oceniał współpracę z kancelarią prezydenta Lecha Kaczyńskiego. "Szefie, kiedyś dojdzie do tragedii i zginie wiele niewinnych osób"- miał powiedzieć po powrocie z jednej z delegacji z prezydentem."

Data: 2011-04-28 17:47:02
Autor: Psychol

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4db98a25$0$2450$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty Zieliński pilnuj by nie zaczęli kopac rudy pod Suwałkami!

PhD

Data: 2011-04-28 20:16:16
Autor: u2

Data: 2011-04-29 10:38:44
Autor: Leprechaun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4db9aef2$0$2450$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-04-28 17:47, Psychol pisze:
Ty Zieliński pilnuj by nie zaczęli kopac rudy pod Suwałkami!

Bo dokopią się do twojej piwnicy i podprowadzą ci dżem ze śliwek! ;)

BomBel

Data: 2011-04-29 11:41:49
Autor: jadrys
Wypisz, wymaluj obsrywator.
[...]

No tak, nie interes Polski ważny tylko ideologia. Wg. tych oszołomów lepiej oddać jankesowi za darmo niż sprzedać kacapowi.. Kto tych szkodników wybiera do rządzenia krajem?

Data: 2011-04-29 14:46:11
Autor: cirrus
Wypisz, wymaluj obsrywator.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ipe14v$867$1news.onet.pl...
[...]

A ty o kim, bo chyba to ideologia PiS-u, który dzięki Bogu nie jest i zapewne nie będzie u władzy.

--
stevep

Data: 2011-04-29 15:16:07
Autor: jadrys
Wypisz, wymaluj obsrywator.
W dniu 2011-04-29 14:46, cirrus pisze:
[...]

O tych co to są za stawianiem przed trybunałem stanu za handel z kacapem. Nazwa tego zrzeszenia oszołomów mnie nie interesuje. A o wyborców pytałem tylko z czystej formalności, - wszak po to się oddaje na kogoś głos żeby dopuścić takiego do rządzenia.

Data: 2011-04-29 16:59:20
Autor: cirrus
Wypisz, wymaluj obsrywator.
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ipedt9$po4$1news.onet.pl...
[...]

Uważaj bo narazisz sę terrorystom pisowskim.

--
stevep