Wypłata CHF w okienku - jakie konto

Data: 2016-03-07 02:10:27
Autor: Jacek Placek
Wypłata CHF w okienku - jakie konto
Dostaje okazjonalnie przelewy w CHF. Czy znacie jakieś konto w tej walucie które umożliwi bezpłatną wypłatę w okienku? Najlepiej darmowe lub za symboliczne 5 zł.

Jacek

Data: 2016-03-07 04:06:13
Autor: MrMrooz
Wypłata CHF w okienku - jakie konto
Sprawdź rKantor.com. Piszą, że bezpłatne wypłaty w oddziałach Raiffeisen Polbank (ale nie wszystkich).

Sam rkantor jest darmowy. Gdybyś się zdecydował - to możesz skorzystać z kodu polecającego 87678374 - wtedy obaj dostaniemy po 500 punktów, na wymianę 500 jednostek waluty bez spreadu.

A i skoro można CHFy wypłacać w R-P - to ewentualnie konto w banku, nie kantorze. Konto walutowe jest gratis, nie wiem czy da się mieć samo, bez konta w PLN, ale chyba tak.

Pozdrawiam
Michał M

Data: 2016-03-07 16:37:27
Autor: RobertS
Wypłata CHF w okienku - jakie konto
czy którykolwiek bank oferuje wypłaty CHF w gotówce?

poza tym na co ci gotówka w tej walucie, przyjmij na konto, wymień w kontorze internetowym i zamień na PLN

RobertS

Data: 2016-03-07 08:05:05
Autor: Jacek Placek
On Monday, March 7, 2016 at 4:37:21 PM UTC+1, RobertS wrote:

czy którykolwiek bank oferuje wypłaty CHF w gotówce?

poza tym na co ci gotówka w tej walucie, przyjmij na konto, wymień w kontorze internetowym i zamień na PLN

http://stooq.pl/q/?s=usdchf&c=10y&t=l&a=lg&b=0
http://stooq.pl/q/?s=eurchf&c=10y&t=l&a=lg&b=0
http://stooq.pl/q/?s=plnchf&c=10y&t=l&a=lg&b=0
Znasz lepszą walutę do trzymania w skarpecie na kolejne 10 lat?

Jacek

Data: 2016-03-07 19:18:48
Autor: J.F.
Użytkownik "Jacek Placek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:79f0b4fd-01b2-4540-b8e6-683dadb0c745@googlegroups.com...
[...]

a) spojrz na okres do 2008 roku ... a podobno wychodzimy z kryzysu.
b) skoro do trzymania, to czemu w skarpecie ?

J.

Data: 2016-03-07 10:38:11
Autor: nowyjestem
Wypłata CHF w okienku - jakie konto
b) skoro do trzymania, to czemu w skarpecie ?

pewnie wystraszył się lawiny uspokajających wieści nt.Getina i BFG

jeśli ktoś zwątpi w efektywność gwarancji bankowych zostaje skarpeta

Data: 2016-03-08 00:26:06
Autor: Jacek Placek
On Monday, March 7, 2016 at 7:38:13 PM UTC+1, nowyj...@poczta.pl wrote:
> b) skoro do trzymania, to czemu w skarpecie ?

pewnie wystraszył się lawiny uspokajających wieści nt.Getina i BFG

jeśli ktoś zwątpi w efektywność gwarancji bankowych zostaje skarpeta

Trzymanie CHF w banku na 0.01% rocznie kiedy politycy mówią, że 6 banków upadnie w 2016 nie ma najmniejszego sensu.
Mówiąc poważniej - ryzyko braku płynności jest moim zdaniem dzisiaj większe niż kiedykolwiek a oprocentowanie depozytu w moim przypadku nie pokryje tego ryzyka.
Ufam szwajcarskiemu systemowi bankowemu - to takie ich dobro narodowe (czekolada już się nie sprzedaje tak dobrze) - będą tego bronić do upadłego i wierzę, że mają czym. Tutaj mi się przypomina autentyczna wypowiedź bankiera UBS - jeżeli przychodzi do mnie klient z większymi pieniędzmi to ja nie zastanawiam się czy są legalne czy nie ja mam pewność, że są legalne :)

Jacek

Data: 2016-03-08 14:23:12
Autor: J.F.
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:83104ec1-0af3-4716-9789-eec4144b2c07@googlegroups.com...
b) skoro do trzymania, to czemu w skarpecie ?
pewnie wystraszył się lawiny uspokajających wieści nt.Getina i BFG
jeśli ktoś zwątpi w efektywność gwarancji bankowych zostaje skarpeta

Zaraz ... bo w sumie nie wiem - lokaty walutowe BFG tez gwarantuje, czy nie ?

J.

Data: 2016-03-08 07:08:00
Autor: nowyjestem
W dniu wtorek, 8 marca 2016 14:23:16 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]

Zaraz ... bo w sumie nie wiem - lokaty walutowe BFG tez gwarantuje, czy nie ?

tak

Data: 2016-03-07 21:07:18
Autor: RobertS
W dniu 2016-03-07 o 17:05, Jacek Placek pisze:

[...]

drzewa nie rosną do nieba, kto wie kiedy to się skończy

jeżeli coś jest bardzo drogie to należy kupić i liczyć na to, że wzrośnie jeszcze więcej czy może należy się zastanowić nad sprzedażą?

RobertS

Data: 2016-03-07 21:32:55
Autor: ąćęłńóśźż
Wypłata CHF w okienku - jakie konto
Nigdy nie wiadomo, przykładem jen.
CHF jest fenomenem oderwanym od gospodarki.
Coś jak obrazy, wino czy co tam jeszcze - rzadkie dobro jako środek chwilowej tezauryzacji.
Z uwagi na FACTA frank kiedyś je...e, wiadomo tylko, że nie wiadomo kiedy.

-- -- -

Data: 2016-03-07 11:29:00
Autor: JaceK
On 07.03.2016 11:10, Jacek Placek wrote:
Dostaje okazjonalnie przelewy w CHF. Czy znacie jakieś konto w tej walucie które umożliwi bezpłatną wypłatę w okienku? Najlepiej darmowe lub za symboliczne 5 zł.

Jacek

Sprzwdź Kantor Alior - wypłacałem co prawda EUR ale nie sądzę aby było inaczej dla CHF.

JaceK

Data: 2016-03-07 12:10:22
Autor: Pete
W dniu 2016-03-07 o 11:29, JaceK pisze:
[...]

https://www.aliorbank.pl/klienci-indywidualni/konta-osobiste/konto-walutowe.html

W jakich walutach prowadzona jest obsługa gotówkowa w oddziałach Alior Banku?
Obsługa gotówkowa w oddziałach banku prowadzona jest w PLN, EUR, USD, GBP.

--
Pete

Data: 2016-03-07 12:47:27
Autor: JaceK
On 07.03.2016 12:10, Pete wrote:
[...]

No to się wyjaśniło, dzięki..

Data: 2016-03-07 14:15:19
Autor: ąćęłńóśźż
Wypłata CHF w okienku - jakie konto
bzwbk?

-- -- -

Data: 2016-03-07 08:00:57
Autor: Jacek Placek
Wypłata CHF w okienku - jakie konto
On Monday, March 7, 2016 at 2:15:00 PM UTC+1, ąćęłńóśźż wrote:

bzwbk?

Z opisu w internecie nie wynika, że jest obsługa gotówkowa w CHF...

Jacek

Data: 2016-03-07 17:00:33
Autor: Budzik
Wypłata CHF w okienku - jakie konto
Użytkownik Jacek Placek mieszkanie.w.krakowie.wynajme@gmail.com ...

Dostaje okazjonalnie przelewy w CHF. Czy znacie jakieś konto w tej
walucie które umożliwi bezpłatną wypłatę w okienku? Najlepiej darmowe
lub za symboliczne 5 zł.
Z ciekawosci - chcesz wypłacic CHF czy moze jednak moze byc PLN przewalutowane po dobrym kursie?

Data: 2016-03-08 00:08:46
Autor: Jacek Placek
On Monday, March 7, 2016 at 6:00:34 PM UTC+1, Budzik wrote:

Z ciekawosci - chcesz wypłacic CHF czy moze jednak moze byc PLN przewalutowane po dobrym kursie?

Koniecznie CHF. Chciałbym jeszcze mieć wpływ na nominał banknotów..

Jacek

Data: 2016-03-08 09:38:31
Autor: janek z pola
Jacek Placek wrote:

Dostaje okazjonalnie przelewy w CHF. Czy znacie jakieś konto w tej walucie
które umożliwi bezpłatną wypłatę w okienku? Najlepiej darmowe lub za
symboliczne 5 zł.

Ne pewno RaiffeisenPolbank. Ogólnie jest taki PDF z 2014 roku - może jest jakaś jego nowsza wersja:

http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/30475108/Lista+plac%C3%B3wek+Banku,
%20w+kt%C3%B3rych+Bank+dokonuje+wyp%C5%82at+got%C3%B3wkowych+wa%C5%BCna+od+16+01+2014+r.pdf

na infolinii powinni Tobie powiedzieć, który typ placówek ma jakie czasy awizacji wypłat (tzn. jakie kwoty w jakich walutach musisz awizować i jak długo przed planowaną wypłatą).

Konto w CHF jest darmowe.

--
Wysłane z pola.

Wypłata CHF w okienku - jakie konto