Wypłata gotówki w banku bez oddziałów

Data: 2010-12-18 18:58:02
Autor: Krzysztof
Wypłata gotówki w banku bez oddziałów

<arka.dio.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message news:ieian1$69j$1inews.gazeta.pl...
Witajcie,

mam pytanie o wypłatę większej gotówki z konta w banku, który np. nie ma
oddziałów a ja dysponuję kartą do rachunku umożliwiającą wypłatę ze wszystkich
bankomatów za friko.
Załóżmy, że mam konto w mBanku, GetinOnline, ING Direkt (i nie chcę płacić
prowizji) a chcę wypłacić 100.000 w gotówce - czy jest możliwość posiadając
kartę z bezpłatnymi bankomatami użyć jej do wypłaty gdzieś indziej niż tylko w
bankomacie? Wiem, że na poczcie, albo w placówkach PeKaO SA są urządzenia przy
okienkach, czy za ich pomocą mogę wypłacić kasę bezprowizyjnie?

Generalnie karty maja limit dzienny wyplat gotowki, takze taka kwota raczej nie przejdzie jedna karta.

Co sie tyczy poczty i placowek bankow posiadajacych terminale do wyplat gotowki, to tez podlega to pod limit, ale dodatkowo musisz sprawdzic tabele banku, z ktorego masz karte, czy nie zaplacisz prowizji za wyplate w innym banku; czesc bankow daje darmowe bankomaty, ale juz za wyplaty np. w agencji PKO liczy sobie prowizje.
Dla wiekszych kwot wyplaty lepiej zalozyc konto oszczednosciowe w banku z placowka i np jedna darmowa wyplata w miesiacu i na nie przelac gotowke do wyplaty;  taka kwota bedzie wymagala wczesniejszego awizowania i to prawie w kazdym banku.

Wypłata gotówki w banku bez oddziałów