Wypłata kart± w urzędzie pocztowym

Data: 2012-11-30 08:51:01
Autor: zlotowinfo
Wypłata kart± w urzędzie pocztowym
Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <adres.na@mojej.www.pl> napisał w wiadomo¶ci news:50b85a01$0$1300$65785112news.neostrada.pl...
Wypłata taka jest traktowana jako wypłata z w banku/terminala w banku czy
bankomatu obcego ?

W niektórych bankach w TOiP to dwie różne pozycje.

siostra za co¶ ostatnio płaciła tam kredytówk±
oberwała odstetkami szczę¶cie tylko 23gr

wie kto¶ o co w tym chodzi?

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-11-30 03:15:10
Autor: witek
zlotowinfo wrote:
[...]

tak.
na poczcie nie mozna placic karta.
na poczcie mozna za to wyplacic z karty gotowke.

Data: 2012-11-30 23:40:49
Autor: Marek
Wypłata kartą w urzędzie pocztowym
On Fri, 30 Nov 2012 03:15:10 -0600, witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote:
na poczcie nie mozna placic karta.
na poczcie mozna za to wyplacic z karty gotowke.

Skoro mają posy, to dlaczego nie można zapłacić jak w sklepie? Co pocztę zmusza do takiej ekwilibrystyki poprzez wypłatę gotówki?

--
Marek

Data: 2012-12-01 00:36:06
Autor: Slawomir Wozniak
Wypłata kartą w urzędzie pocztowym
UĹĽytkownik "Marek"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:almarsoft.6173731002395806844@news.neostrada.pl...

> na poczcie nie mozna placic karta.
> na poczcie mozna za to wyplacic z karty gotowke.

Skoro mają posy, to dlaczego nie można zapłacić jak w sklepie? Co pocztę zmusza do takiej ekwilibrystyki poprzez wypłatę gotówki?

Elementarne... kasa ;)
Za wypłatę gotówki jest odwrotny interchange dla operatora posa, wówczas prowizja dla poczty może nawet być na 0%.
Za płatność (zakupy) interchange już kosztuje i poczta musiała by płacić prowizję, np. 1,7%...

--
pozdr.
SW

Data: 2012-12-03 20:55:50
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Slawomir Wozniak pisze:

> [...]

prowizja dla poczty może nawet być na 0%.
Za płatność (zakupy) interchange już kosztuje i poczta musiała by płacić
prowizjÄ™, np. 1,7%...

Ja ju siebie w firmie teĹĽ chcÄ™ taki terminal!

--
MiCHA

Data: 2012-12-01 03:03:05
Autor: witek
wrote:
na poczcie nie mozna placic karta.
na poczcie mozna za to wyplacic z karty gotowke.

Skoro mają posy, to dlaczego nie można zapłacić jak w sklepie? Co pocztę
zmusza do takiej ekwilibrystyki poprzez wypłatę gotówki?

prowizja

panstwo nie jest od tego, zeby dawac sie bankom skubac

Data: 2012-12-01 13:44:15
Autor: cef
witek wrote:

[...]

Z tego wniosek, ĹĽe na poczcie sprawniejsi menagerowie :-)
niż np w urzedach gdzie płatność kartą jest
jako transakcja bezgotĂłwkowa.

Data: 2012-12-01 13:49:46
Autor: Kamil Jońca
"cef" <cezfar@interia.pl> writes:

witek wrote:

na poczcie nie mozna placic karta.
na poczcie mozna za to wyplacic z karty gotowke.

Skoro maj± posy, to dlaczego nie można zapłacić jak w sklepie? Co
pocztę zmusza do takiej ekwilibrystyki poprzez wypłatę gotówki?

prowizja

panstwo nie jest od tego, zeby dawac sie bankom skubac

Z tego wniosek, że na poczcie sprawniejsi menagerowie :-)
niż np w urzedach gdzie płatno¶ć kart± jest
jako transakcja bezgotówkowa.

Hm. A w iluż to urzędach jest możliwa płatno¶ć kart± 1) jako bezgotówkowa, oraz
2) bez dodatkowej prowizji?

Bo w paru widziałem,  że "się da zapłacić kart±" ale z dodatkow±
prowizj±, rzędu 1-2%.
KJ

--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
My theology, briefly, is that the universe was dictated but not signed.

Data: 2012-12-01 14:42:50
Autor: cef
Kamil "Jońca" wrote:
[...]

A to nie wiem. Ja płacę tylko we wrocławskim UM.
I tam jest bez prowizji. My¶lałem, że to standard,
ale miło wiedzieć, że kto¶ ma gorzej ;-)

Data: 2012-12-01 14:53:15
Autor: Wojciech Bancer
On 2012-12-01, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

[...]

W poznańskich, przynajmniej w 2 przypadkach na jakie się natkn±łem
(niegdy¶ tam jak rejestrowałem firmę, oraz ostatnio przy opłacaniu
podatków od nieruchomo¶ci).

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2012-12-02 17:56:16
Autor: Jacek Osiecki
witek wrote:
[...]

W Krakowie, w urzędzie miata - normalnie można płacić kart± i jest to
transakcja bezgotówkowa.

Bo w paru widziałem,  że "się da zapłacić kart±" ale z dodatkow±
prowizj±, rzędu 1-2%.

Nie, nic z tych rzeczy.

--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2012-12-02 08:48:44
Autor: Marek
On Sat, 01 Dec 2012 03:03:05 -0600, witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote:
prowizja
panstwo nie jest od tego, zeby dawac sie bankom skubac

W takim razie czemu oporniki płatności kartą typu Biedronka (i inne miejsca handllowo/uslugowe, które nie chcą płacić prowizji) nie zastosują tego sposobu na płatność poprzez wypłatę gotówki?
Często dla płacącego incydentalnie bez gotówki każdy sposób płatności go ratuje, zamiast jeździć i szukać bankomatu.

--
Marek

Data: 2012-12-02 02:24:59
Autor: witek
Marek wrote:
W takim razie czemu oporniki płatności kartą typu Biedronka (i inne
miejsca handllowo/uslugowe, które nie chcą płacić prowizji) nie
zastosują tego sposobu na płatność poprzez wypłatę gotówki?

dalej tna koszty
kilkanascie tysiecy terminali, wymiana kas , utrzymanie tego.
Wola postawic cudzy bankomat w wejsciu.

Data: 2012-12-02 04:22:02
Autor: Kris
Wypłata kart± w urzędzie pocztowym
W dniu niedziela, 2 grudnia 2012 08:48:44 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

W takim razie czemu oporniki płatno¶ci kart± typu Biedronka (i inne miejsca handllowo/uslugowe, które nie chc± płacić prowizji) nie zastosuj± tego sposobu na płatno¶ć poprzez wypłatę gotówki?

Często dla płac±cego incydentalnie bez gotówki każdy sposób płatno¶ci go ratuje, zamiast jeĽdzić i szukać bankomatu.
Przecież dokładnie to robia. Przyanjmniej u nas w kazdej Biedronce jest bankomat

Data: 2012-12-02 15:35:34
Autor: Marek
On Sun, 2 Dec 2012 04:22:02 -0800 (PST), Kris <kszysztofc@gmail.com> wrote:
Przecież dokładnie to robia. Przyanjmniej u nas w kazdej Biedronce
jest=
 bankomat

A nie wygodniej byłoby zrobić ta operacje przy kasie?

--
Marek

Data: 2012-12-02 11:18:01
Autor: Kris
W dniu niedziela, 2 grudnia 2012 15:35:34 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
On Sun, 2 Dec 2012 04:22:02 -0800 (PST), Kris <kszysztofc@gmail.com> wrote:

> Przecież dokładnie to robia. Przyanjmniej u nas w kazdej Biedronce jest> >  bankomat

A nie wygodniej byłoby zrobić ta operacje przy kasie?

Terminali póki co darmo nie rozdaj±,  a za miejsce na bankomat jeszcze płac±;)

Data: 2012-12-02 16:46:18
Autor: Krzysztof 'kw1618' (W-wa)
Dnia Sun, 02 Dec 2012 15:35:34 +0100, Marek napisał(a):

[...]

Klienci podnie¶li by krzyk, że prowizja pobrana, bo oczywi¶cie brak
informacji.
Chyba, że informacja byłaby jasna i czytelna w stylu:

"W tym sklepie nie możesz zapłacić kart±, ale oferujemy wypłatę gotówki
przy kasie. O pobierane prowizje pytaj w swoim banku"

i zamiast "bankomat w okienku" taka sama informacja powinna być w urzędach
pocztowych.

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
http://foto.3mam.net/Piotrkow/

Data: 2012-11-30 07:57:32
Autor: dwr
On 30/11/2012 07:51, zlotowinfo wrote:
[...]

Zapewne poszlo jako operacja gotowkowa i nie weszlo w GP.
Poczta tak wlasnie robi mimo pozornej normalnej transakcji karta.

Data: 2012-11-30 01:21:20
Autor: Kris
W dniu pi±tek, 30 listopada 2012 08:57:32 UTC+1 użytkownik dwr napisał:

Zapewne poszlo jako operacja gotowkowa i nie weszlo w GP.

Poczta tak wlasnie robi mimo pozornej normalnej transakcji karta.

I nawet o tym informuje wywoieszkami w widocznych miejscach
Ooperacja kart± na poczcie jest traktowana jak wypłata z bankomatu.

Data: 2012-11-30 01:44:36
Autor: krzysztofsf
On 30 Lis, 10:21, Kris <kszyszt...@gmail.com> wrote:
> [...]

I nawet o tym informuje wywoieszkami w widocznych miejscach
Ooperacja kart± na poczcie jest traktowana jak wypłata z bankomatu.

A powinno byc oznaczone jako wyplata z kasy obcego banku, bodajze.

Data: 2012-11-30 14:26:51
Autor: ikarek
Wypłata kart± w urzędzie pocztowym

Użytkownik "Kris" <kszysztofc@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:27275346-b918-4e1d-a773-1db570c6ec60googlegroups.com...
[...]

Może i informuje, ale ¶lepych nie brak :) Pamiętam swoje zdziwienie,
jak zapłaciłem debetówk± za walutę w pocztowym kantorze, a potem
zobaczyłem na wyci±gu "karę" za wypłatę z obcego bankomatu.

Data: 2012-11-30 21:56:46
Autor: Borys Pogoreło
Dnia Fri, 30 Nov 2012 14:26:51 +0100, ikarek napisał(a):

Może i informuje, ale ¶lepych nie brak :) Pamiętam swoje zdziwienie,
jak zapłaciłem debetówk± za walutę w pocztowym kantorze, a potem
zobaczyłem na wyci±gu "karę" za wypłatę z obcego bankomatu.

 Na "mojej" poczcie dodatkowo uprzedzaj± wszystkich chętnych. Widocznie
sporo ludzi wróciło z pyskiem.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl