Wypłata odszkodowania

Data: 2009-04-09 14:21:33
Autor: Agent
Wypłata odszkodowania

Użytkownik "smint" <smint@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:grko0j$gdj$1inews.gazeta.pl...
Witam

Miałem kolizję drogową (nie z mojej winy) i auto moje wycenili na 6100zł a wartośc naprawy po stawkach serwisowych ocenili na 6000zł.
Czy jest możliwość otrzymania tej kwoty (6000zł) od TU czy jedynie pozostaje mi naprawa samochodu i zwrot kosztów naprawy?

A nie napisali tam nic że jest szkoda całkowita więc propnują wypłatę będącą różnica pomiędzy wartością auta (6100zł) a wartością wraku + wrak? Bo tak przewaznie jest i najczęsciej trzeba pisac odwołanie żeby sobie wzięli też wrak. Wtedy powinni wypłacic 6100 zł. Niech mnie ktoś poprawi jak źle napisałem.

Wypłata odszkodowania