Wypłata urlopowa

Data: 2012-02-09 11:59:54
Autor: Mariusz
Wypłata urlopowa
Witam,
Czy aby dostać kase urlopową wystarczy wziąść 14 dni uropu jednym ciągiem czy są jakieś dodatkowe warunki typu dopisek na karcie urlopowej o wypłate urlopową ?
Pytam bo kierownik puścił mi kartę na 14 dni zaocznie i jestem na urlopie ale nie wiem czy dopisał tam "wypłata urlopowa" choć prosiłem go o to. Czy trzeba to jakoś dodatkowo zgłaszać w kadrach ?

Data: 2012-02-09 12:23:30
Autor: Bydlę
Wypłata urlopowa
On 2012-02-09 10:59:54 +0000, "Mariusz" <logistyk71@wp.pl> said:

Witam,
Czy aby dostać kase urlopową wystarczy wziąść

Nie da się wziąść.
;>

 14 dni uropu jednym ciągiem
czy są jakieś dodatkowe warunki typu dopisek na karcie urlopowej o wypłate
urlopową ?

Trzeba przeczytać regulamin danego zakładu pracy.
Bo tam to zapisali - co, kiedy i jak.

ale nie wiem czy dopisał tam "wypłata urlopowa"

My też nie.
Może zadzwoń do rachuby?

--
Bydlę

Data: 2012-02-09 12:42:40
Autor: Mariusz
Wypłata urlopowa
Nie da się wziąść.
Trzeba przeczytać regulamin danego zakładu pracy.
W moim zakładzie zawsze wypłacali i wystarczyła karta urlopowa z dopiskiem "wypłata urlopowa" ale nie jestem pewien czy ten dopisek to warunek konieczny do wypłaty tego świadczenia ? 14 dni jest spełnione...
(...) czekam na kase a zimno i trza sie napić by się grzać :) (...)

Data: 2012-02-09 14:13:47
Autor: Bydlę
Wypłata urlopowa
On 2012-02-09 11:42:40 +0000, "Mariusz" <logistyk71@wp.pl> said:

Nie da się wziąść.
[...]

Dlatego trzeba przeczytać regulamin wypłacania świadczeń socjalnych w danym zakładzie pracy.

(...) czekam na kase a zimno i trza sie napić by się grzać :) (...)

O tym trzeba było myśleć jesienią!
Ja wtedy kończyłem etykietować nalewki.
;-)

--