[Getin] Wypłata z TOP'a - 1 & więcej

Data: 2009-09-10 22:46:36
Autor: Valdi.Pavlack
[Getin] Wypłata z TOP'a - 1 & więcej
Kilka dni temu na grupie kilka mądrych głów napisało, że wprowadzona przez
Getin z dniem 1 września br. nowa TOiP pozwala dokonać (aż!) trzech wypłat z
rachunku TOP.
Czy ktoś z szanownego grona miał może przyjemność przetestować zapisy
zawarte w nowej TOiP "organoleptycznie"?
Czy rzeczywiście klient ma możliwość zrobienia w ciągu danego miesiąca
kalendarzowego dwie wypłaty bezgotówkowe z rachunku? tj.
1. na konto w Getinie (ROR bądź innych rachunek)
2. na konto w innym banku

Pozdrawiam, dziękując za wszelkie informacje.

Data: 2009-09-10 22:54:33
Autor: kowtow
[Getin] Wypłata z TOP'a - 1 & więcej
Co do prowizji za operacje z rachunku TOP to można wykonąc w miesiącu
bezpłatnie 5 operacji (3 w banku i dwie w domu)
potwierdzone w Banku.

Data: 2009-09-10 23:06:44
Autor: Valdi.Pavlack
[Getin] Wypłata z TOP'a - 1 & więcej
"kowtow" news:h8bp2h$t67$1news.onet.pl

Co do prowizji za operacje z rachunku TOP to można wykonąc w miesiącu
bezpłatnie 5 operacji (3 w banku i dwie w domu)
potwierdzone w Banku.

Dwie w domu są dla mnie zrozumiałem - jeden przelew np. na ROR w getinie,
drugi przelew na konto w innym banku.
A te 3 operacje w banku? - masz na myśli zlecanie przelewów w oddziale (ror
w getinie oraz konto w innym banku) + wypłata gotówki?

Data: 2009-09-11 06:40:51
Autor: xbartx
Dnia Thu, 10 Sep 2009 23:06:44 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

[...]

Logicznie rzecz biorąc na to wychodzi. Ciekawe tylko co miał na myśli autor ;)

Data: 2009-09-11 11:33:48
Autor: Valdi.Pavlack
[Getin] Wypłata z TOP'a - 1 & więcej
"kowtow" news:h8d2n5$cr8$1news.onet.pl

> [...]
> (ror
> w getinie oraz konto w innym banku) + wypłata gotówki?

I o to chodziło :)

PS.
A sprawdzał to ktoś osobiście? :)

[Getin] Wypłata z TOP'a - 1 & więcej