Wypłata z mocno oszczędzającego - polbank

Data: 2010-02-16 09:08:55
Autor: ToRo999
Wypłata z mocno oszczędzającego - polbank
Przez jakiś czas zgromadziłem pare złotych na mocno oszczędzającym w
polbanku, odsetki co prawda niewielkie ale to zawsze coś - teraz musze
wyplacic pieniazki bo potrzebne mi beda za okolo tydzien. Sprawdzilem
sobie w TOiP i mamy taki zapis:

3. Przelewy wychodzące
3.1. Przelewy wewnętrzne
3.1.3. w Bankowości Internetowej Polbank24 0zł

Jednak czytałem gdzieś, że wypłata jest tylko jedna darmowa w miesiącu
i do tego TYLKO w placówce - przez internet 4zł. Chciałbym po prostu
przelać te pieniądze na ROR i wypłacić kartą. Ktoś ma doświadczenie
jak to wygląda w rzeczywistości i ile kosztuje?

Data: 2010-02-16 17:17:00
Autor: Sinus
Wypłata z mocno oszczędzającego - polbank
ToRo999 <toro999x@gmail.com> napisał(a):
i do tego TYLKO w plac=F3wce - przez internet 4z=B3.

Kiedyś tak było. Teraz można internetowo, 1 przelew w miesiącu gratis.

--
Sinus

Data: 2010-02-16 19:01:49
Autor: astro
Wypłata z mocno oszczędzającego - polbank
Uzytkownik Sinus <sinus1@WYTNIJ.gazetapl> napisal w wiadomosci
i do tego TYLKO w plac=F3wce - przez internet 4z=B3.
Kiedyś tak było. Teraz można internetowo, 1 przelew w miesiącu gratis.

Nieograniczona ilosc przelewow wewnetrznych (czyli w tym na ROR w Polbanku)
z konta mocno oszczedzajacego, jedna wyplata w placowce bezplatna, kolejne
po 10 zl. Przelew zewnetrzny: 10 zl.
By nie byc goloslownym:
www.polbankefg.pl/download/tabela_oplat_i_prowizji_dla_klientow_indywidualnych.pdf
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2010-02-16 18:14:29
Autor: astro
Wypłata z mocno oszczędzającego - polbank
Uzytkownik ToRo999 <toro999x@gmailcom> napisal w wiadomosci
[...]

Masz nieograniczona ilosc bezplatnych przelewow poprzez internet miedzy
mocno oszcz. a ROR w miesiacu. Wielokrotnie testowalem...
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Wypłata z mocno oszczędzającego - polbank