[eurobank] Wypłatapieniędzy z konta - problem

Data: 2009-04-01 12:07:33
Autor: george
[eurobank] Wypłatapieniędzy z konta - problem

"Parl Dro" <parl_droWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message news:4e8f.0000014b.49d28202newsgate.onet.pl...
Witam.
Poszedłem ostatnio do eurobanku wypłacić pieniądze z konta (byli akurat
najbliżej a mam tam trochę grosza na RO). Miałem przy sobie paszport i prawo
jazdy i pojawił się problem. Pani nie chciała mi wypłacić pieniędzy mimo
przedstawienia ww. dokumentów, trzeba jej było dowód. Na pytanie dlaczego
uzyskałem tylko odpowiedzi typu "bo tak", "takie mamy przepisy" etc. Nie była
mi w stanie pokazać gdzie ten przepis widnieje, nie doszukałem się też tego w
ich regulaminie konta. Ktoś to już może przerabiał (z tym bankiem, z innymi?)?
Zazwyczaj dowód noszę przy sobie, ale czasem zdarza się zapomnieć, w PKO i w
Lukasie nie pamiętam żeby mi ktoś z tego powodu problemy robił. Jak to w ogóle
jest z tym u nas w kraju? Jest na to jakaś regulacja czy to widzimisię
krawaciarzy?

PD

nie ma to żadnego prawnego uzasadnienia, należało wezwać kierownika placówki i ustalić z nim pisemnie przyczyny omowy wypłaty środków, z odwolaniem sie do podstawy prawnej do której odwołał sie Eurobank.

george

[eurobank] Wypłatapieniędzy z konta - problem