Wypłaty z rachunku firmowego

Data: 2009-04-02 06:42:30
Autor: pronigo
Wypłaty z rachunku firmowego
Witam,

zaczynam raczkować ze swoją firmą i mam pytanie, dla wielu oczywiste,
ale dla mnie nie do końca. Chodzi o rachunek bankowy który
zarejestrowałem na firmę. Jestem osobą fizyczną prowadzącą działalność
gospodarczą, czy to oznacza, że z rachunku bankowego mogę sobie
wypłacać pieniądze kiedy i ile chce bez dokumentowania tego?

Data: 2009-04-02 15:46:17
Autor: Liwiusz
pronigo@gmail.com pisze:
[...]

   Tak. W drugą stronę również.

--
Liwiusz

Data: 2009-04-02 06:55:59
Autor: pronigo
On 2 Kwi, 15:46, Liwiusz <lma...@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote:
pron...@gmail.com pisze:

> [...]

> gospodarczą, czy to oznacza, że z rachunku bankowego mogę sobie
> wypłacać pieniądze kiedy i ile chce bez dokumentowania tego?

Tak z ciekawości zapytam, skąd Skarbówka wie, ile ja zarobiłem i czy
nie oszukałem w zeznaniach podatkowych?

Data: 2009-04-02 16:03:25
Autor: Tristan
Wypłaty z rachunku firmowego
W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 kwiecień 2009 15:55 (autor pronigo@gmail.com publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak:
<cbd91fc1-19b5-4eb8-9fbb-85bfb8cff839@y13g2000yqn.googlegroups.com>):

Tak z ciekawości zapytam, skąd Skarbówka wie, ile ja zarobiłem i czy
nie oszukałem w zeznaniach podatkowych?

Obowiązuje zasada ograniczonego zaufania, jak na drodze. Póki skarbówka ci
ufa, póty ufa. Jak jednak znieufa i znajdzie, że ich ciulałeś w zeznaniach,
to spotkasz się z Alem Capone :D

--
Tristan

Data: 2009-04-02 16:19:45
Autor:
[...]

Pod warunkiem że nie prowadzi PK... Wtedy trochę dodatkowych papierków bedzie.

Tak, wiem, szanse na to, ż eprowadzi PK są znikome :)

Data: 2009-04-02 21:28:14
Autor: Szerr
Wypłaty z rachunku firmowego
Dnia Thu, 2 Apr 2009 16:19:45 +0200, sympatyczna_poczta_a@amorki.pl
napisał(a) w <news:gr2hio$s5m$1news.onet.pl>:

Pod warunkiem że nie prowadzi PK

Możesz rozwinąć ten skrót?

--
Quid leges sine moribus?

Data: 2009-04-02 21:29:07
Autor: Liwiusz
Szerr pisze:
Dnia Thu, 2 Apr 2009 16:19:45 +0200, sympatyczna_poczta_a@amorki.pl
napisał(a) w <news:gr2hio$s5m$1news.onet.pl>:

Pod warunkiem że nie prowadzi PK

Możesz rozwinąć ten skrót?

   Pełna Księgowość.

--
Liwiusz

Data: 2009-04-02 21:29:57
Autor: Tristan
Wypłaty z rachunku firmowego
W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 kwiecień 2009 21:28 (autor Szerr publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <1en8967bbj5li$.g3ue6lwfvaok.dlg@40tude.net>):

Dnia Thu, 2 Apr 2009 16:19:45 +0200, sympatyczna_poczta_a@amorki.pl
napisał(a) w <news:gr2hio$s5m$1news.onet.pl>:
Pod warunkiem że nie prowadzi PK
Możesz rozwinąć ten skrót?

Pełna Księgowość. Coś, co ja nazywam F-K i chyba jako ewka jest bardziej
znane... Ale na tej grupie lubią skrót PK. --
Tristan

Wypłaty z rachunku firmowego