Wypowiedź "prawdziwego Polak a"

Data: 2010-04-30 19:59:10
Autor: boukun
Wypowiedź "prawdziwego Polak a"

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4bdb183b$0$2601$65785112news.neostrada.pl...
Przed kamerami skakaja sobie do gardel

Któż to taki ?? "Polaczek" ze Świdnicy, prol.
Fan żydka Bubla.

Tabortowski widzÄ™ szuka moich wypowiedzi po wszelkich zakamarkach...
Żeby oddać prawdzie sprawiedliwość, przytaczam całe zdanie z wyrwanym kontekstem:

Wracajc do twojego twierdzenia, ze PiS nie rzadzi Polska, to musze ci
powiedziec, ze jestes w wielkim bledzie, bo to co jest w sejmie i to co jest w
mediach, ma sie nijak do rzeczywistosci. Przed kamerami skakaja sobie do gardel,
wyzywaja, pluja i rzekomo zwalczaja, a po pracy, prawdziwa polityke robia
wspólnie przy piwie w rotary klubach i synagogach, SLD z PiSem, ramie w ramie
jak na lewizne przystalo
http://www.polskapartianarodowa.org/images/stories/bielan1.jpg
http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=47&Itemid=97

boukun

Data: 2010-04-30 20:04:53
Autor: Jerzy Tabortowski
Wypowiedź "prawdziwego Polaka"
Chamie, zwróciłem ci uwagę na to, żebyś się posługiwał poprawną polszczyzną, skoro tak strasznie kochasz Polskę. Nie kalecz języka prolu, mierzi mnie to, wygłaszasz emfatyczne teorie o żydach, o ruskich, mów po POLSKU, a jest jakieś prawdopodobieństwo że zrozumiem.

Data: 2010-04-30 20:08:13
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4bdb1bbd$0$2590$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Głupek jesteś, to są grupy dyskusyjne, tu obowiązuje swego rodzaju dialekt, a poza tym, ja siedzę jak na szpilkach, stąd też nawet podwójne litery wklepuję i inne literówki, zaraz muszę jechać w interesach, Bez odzewu...

boukun

Data: 2010-04-30 20:13:13
Autor: Jerzy Tabortowski
Wypowiedź "prawdziwego Polaka"
GÅ‚upek jesteÅ›, to sÄ… grupy dyskusyjne, tu obowiÄ…zuje swego rodzaju
dialekt, a poza tym, ja siedzę jak na szpilkach, stąd też nawet podwójne
litery wklepuję i inne literówki, zaraz muszę jechać w interesach, Bez
odzewu...

Jaki przyzwoity człowiek dawałby odzew lumpenproletariatowi ??

Wypowiedź "prawdziwego Polak a"