Wypowiedź "prawdziwego Polaka"

Data: 2010-04-30 19:49:55
Autor: Jerzy Tabortowski
Wypowiedź "prawdziwego Polaka"
Przed kamerami skakaja sobie do gardel

Któż to taki ?? "Polaczek" ze Świdnicy, prol.
Fan żydka Bubla.

Data: 2010-04-30 19:59:10
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4bdb183b$0$2601$65785112news.neostrada.pl...
Przed kamerami skakaja sobie do gardel

Któż to taki ?? "Polaczek" ze Świdnicy, prol.
Fan żydka Bubla.

Tabortowski widzÄ™ szuka moich wypowiedzi po wszelkich zakamarkach...
Żeby oddać prawdzie sprawiedliwość, przytaczam całe zdanie z wyrwanym kontekstem:

Wracajc do twojego twierdzenia, ze PiS nie rzadzi Polska, to musze ci
powiedziec, ze jestes w wielkim bledzie, bo to co jest w sejmie i to co jest w
mediach, ma sie nijak do rzeczywistosci. Przed kamerami skakaja sobie do gardel,
wyzywaja, pluja i rzekomo zwalczaja, a po pracy, prawdziwa polityke robia
wspólnie przy piwie w rotary klubach i synagogach, SLD z PiSem, ramie w ramie
jak na lewizne przystalo
http://www.polskapartianarodowa.org/images/stories/bielan1.jpg
http://www.polskapartianarodowa.org/index.php?option=com_content&task=blogsection&id=47&Itemid=97

boukun

Data: 2010-04-30 20:04:53
Autor: Jerzy Tabortowski
Wypowiedź "prawdziwego Polaka"
Chamie, zwróciłem ci uwagę na to, żebyś się posługiwał poprawną polszczyzną, skoro tak strasznie kochasz Polskę. Nie kalecz języka prolu, mierzi mnie to, wygłaszasz emfatyczne teorie o żydach, o ruskich, mów po POLSKU, a jest jakieś prawdopodobieństwo że zrozumiem.

Data: 2010-04-30 20:08:13
Autor: boukun

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4bdb1bbd$0$2590$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Głupek jesteś, to są grupy dyskusyjne, tu obowiązuje swego rodzaju dialekt, a poza tym, ja siedzę jak na szpilkach, stąd też nawet podwójne litery wklepuję i inne literówki, zaraz muszę jechać w interesach, Bez odzewu...

boukun

Data: 2010-04-30 20:13:13
Autor: Jerzy Tabortowski
Wypowiedź "prawdziwego Polaka"
GÅ‚upek jesteÅ›, to sÄ… grupy dyskusyjne, tu obowiÄ…zuje swego rodzaju
dialekt, a poza tym, ja siedzę jak na szpilkach, stąd też nawet podwójne
litery wklepuję i inne literówki, zaraz muszę jechać w interesach, Bez
odzewu...

Jaki przyzwoity człowiek dawałby odzew lumpenproletariatowi ??

Data: 2010-04-30 20:05:12
Autor: u2
Wypowied¼ "prawdziwego Polaka"
W dniu 2010-04-30 19:49, Jerzy Tabortowski pisze:
Fan ¿ydka Bubla.

A co siê dziwisz. Boukun jest z pochodzenia ¯ydem :)

Data: 2010-04-30 20:11:57
Autor: Jerzy Tabortowski
Wypowied¼ "prawdziwego Polaka"
A co siê dziwisz. Boukun jest z pochodzenia ¯ydem :)

Mniej mnie to interesuje kim jest z pochodzenia. Jest jaczejk±, a to mnie ju¿ do¶æ interesuje.

Data: 2010-04-30 20:18:39
Autor: u2
W dniu 2010-04-30 20:11, Jerzy Tabortowski pisze:
A co siê dziwisz. Boukun jest z pochodzenia ¯ydem :)

Mniej mnie to interesuje kim jest z pochodzenia. Jest jaczejk±, a to
mnie ju¿ do¶æ interesuje.

Swój swego zawsze pozna :)

Data: 2010-04-30 21:18:57
Autor: Jerzy Tabortowski
Wypowied¼ "prawdziwego Polaka"
Swój swego zawsze pozna :)

Przedziwna konstatacja.

Data: 2010-04-30 21:31:36
Autor: u2
Wypowied¼ "prawdziwego Polaka"
W dniu 2010-04-30 21:18, Jerzy Tabortowski pisze:
Swój swego zawsze pozna :)

Przedziwna konstatacja.

Raczej prawdziwa.

Data: 2010-05-01 12:20:20
Autor: Jerzy Tabortowski
Wypowied¼ "prawdziwego Polaka"
Raczej prawdziwa.

Nadal nie rozumiem aluzji.

Data: 2010-05-01 12:36:18
Autor: u2
Wypowied¼ "prawdziwego Polaka"
W dniu 2010-05-01 12:20, Jerzy Tabortowski pisze:
Raczej prawdziwa.

Nadal nie rozumiem aluzji.

¯yd nadaje na ¯ydów. Albo g³upi, albo prowok.

Data: 2010-05-01 16:02:08
Autor: Jerzy Tabortowski
Wypowied¼ "prawdziwego Polaka"
prowok, od lat

Data: 2010-04-30 21:16:56
Autor: Tomy M.
Wypowied¼ "prawdziwego Polaka"
U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4bdb1bdc$0$19179$65785112news.neostrada.pl...

A co siê dziwisz. Boukun jest z pochodzenia ¯ydem :)

.... zdeklarowanym! Widzialem go na mie¶cie w jarmu³ce, ¶licznie
w niej wyglada³. Na szczê¶cie siedzi w KF :-)

Tomy M.

Data: 2010-04-30 21:22:55
Autor: Jerzy Tabortowski
Wypowied¼ "prawdziwego Polaka"
... zdeklarowanym! Widzialem go na mie¶cie w jarmu³ce, ¶licznie
w niej wyglada³. Na szczê¶cie siedzi w KF :-)

Jak widaæ nie siedzi, Tomy M.

Data: 2010-04-30 23:56:34
Autor: Tomy M.
Wypowied¼ "prawdziwego Polaka"

U¿ytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4bdb2e08$0$19183$65785112news.neostrada.pl...
... zdeklarowanym! Widzialem go na mie¶cie w jarmu³ce, ¶licznie
w niej wyglada³. Na szczê¶cie siedzi w KF :-)

Jak widaæ nie siedzi, Tomy M.

Siedzi, siedzi ... widzê jego posty gdy kto¶
go zacytuje.

Tomy M.

Data: 2010-04-30 22:23:25
Autor: raff
u2 pisze:
W dniu 2010-04-30 19:49, Jerzy Tabortowski pisze:
Fan ¿ydka Bubla.

A co siê dziwisz. Boukun jest z pochodzenia ¯ydem :)

Boukun to jakies zapomniane nasienie sowieckiego soldata, ktory wyzwalal Polske w 45. Niech wraca tam, gdzie jego miejsce.

R.

Data: 2010-04-30 13:43:27
Autor: Antenka
On 30 Kwi, 22:23, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:
u2 pisze:

> A co siê dziwisz. Boukun jest z pochodzenia ¯ydem :)

Boukun to jakies zapomniane nasienie sowieckiego soldata, ktory wyzwalal
Polske w 45. Niech wraca tam, gdzie jego miejsce.

R.

Raffik, co ty mówisz? Sugerujesz, ¿e ten wa³koñ jest po 60-ce? To by
wiele t³umaczy³o, szczególnie tê  obsesjê do czasów PRLu :D

Antenka

Data: 2010-05-01 10:56:49
Autor: rAzor
Wypowied¼ "prawdziwego Polaka"
U¿ytkownik... he he - u2 raczy³ napisaæ:
W dniu 2010-04-30 19:49, Jerzy Tabortowski pisze:
Fan ¿ydka Bubla.

A co siê dziwisz. Boukun jest z pochodzenia ¯ydem :)

A popatrz na jego mordê. Wybitnie semicka. he he he

Data: 2010-05-01 11:02:37
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"rAzor" <razores@amores.flores.ua> schrieb im Newsbeitrag
U¿ytkownik... he he - u2 raczy³ napisaæ:

> A co siê dziwisz. Boukun jest z pochodzenia ¯ydem :)

A popatrz na jego mordê. Wybitnie semicka. he he he

   Nie zartuj, p. rAzor!  Nasz boukunek to typowy Polak -
   ta swojska mordeczka i kulista glowka.

   AR

Wypowiedź "prawdziwego Polaka"