Wypowied¼ kolonela Wasiaka dla hasbarowców...

Data: 2009-11-05 10:27:56
Autor: Tzva Adonai
Wypowied¼ kolonela Wasiaka dla hasbarowców...
Hasbarowcami nazywa Sendecki mnie i kilku moich znajomych z którymi
zamieszczamy zabawne komentarze na jego kanale YT....

http://www.youtube.com/watch?v=U8qj6J0_C04

A tutaj archiwalna wypowied¼ 'rze¼biarza polskiego' Kurzeji na mój
temat...

http://www.youtube.com/watch?v=A8FcbjJbFjA

Data: 2009-11-05 21:08:37
Autor: Ensitherum
Wypowied¼ kolonela Wasiaka dla hasb arowców...
jednak wolź Kurzejź, ma swój styl. przekona³e¶ mnie do niego:)

Wypowied¼ kolonela Wasiaka dla hasbarowców...