Wypowiedz ojca Tadeusza Rydzyka CSsR, dyrektora Radia Maryja

Data: 2010-04-12 16:14:08
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Wypowiedz ojca Tadeusza Rydzyka CSsR, dyrektora Radia Maryja
Jest to wielki wstrzas dla kazdego. To, co nam w takiej chwili pozostaje, to
przede wszystkim modlitwa. W tej sytuacji zadne slowa nie oddadza wagi tej
rzeczywistosci, która sie dokonala. W tej strasznej tragedii zgineli
najlepsi synowie Narodu Polskiego. I to zgineli w takim miejscu! Na pewno
juz widzieli Las Katynski. Zginely najlepsze dzieci naszego Narodu, na
sluzbie. Mozna powiedziec, ze Katyn zbiera dalsze ofiary. Potrzebna jest
modlitwa za nich wszystkich, modlitwa za ich rodziny. Kierujemy wyrazy
glebokiego wspólczucia. Wyrazy wspólczucia dla Mamy Pana Prezydenta,
glebokie wspólczucie dla Brata Pana Prezydenta, na ich rece wspólczucie dla
wszystkich. Pozostaje modlitwa za ich rodziny i za Ojczyzne.
Patrzac na to, co sie stalo, juz teraz mozna powiedziec, ze zgineli liderzy
odradzajacej sie polskiej prawicy. Moglismy miec wobec nich zastrzezenia,
takie czy inne. Ale to jest normalne - jezeli szukamy dobra, rozmawiamy ze
soba, prowadzimy dialog w poszukiwaniu tego dobra, wspólnego dobra, dobra
Ojczyzny i prawdy. Przeciwnikom prawdy bedzie na reke, ze my sie bedziemy
wzruszali i na tym poprzestaniemy, a oni beda umacniali swoja wladze i to,
co jest niedobre dla czlowieka, dla zwyciestwa prawdy i milosci, i Ojczyzny.
Zapraszam wszystkich do modlitwy, ale takze do myslenia. Popatrzmy na
telewizje - kto jest do nich zapraszany i jak komentuje. Przyjrzyjmy sie
wiec tym mediom i wyciagajmy wnioski. Spójrzmy, jakie bylo postrzeganie
przez tych ludzi odradzajacej sie Polski, prawdy, prawa naturalnego, praw
Bozych, dobra wszystkich rodzin i tego dziedzictwa, które ma na imie Polska.
Nie dajmy sie zmanipulowac. Potrzeba dzis wielkiego zrywu moralnego
popartego ogromnym mysleniem i zrozumieniem rzeczywistosci. Wylaczmy
telewizory. Wlaczmy myslenie.

http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100412&typ=tk&id=tk04.txt

Bardzo przekonujace slowa.

AR

Data: 2010-04-12 16:24:23
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-12 16:14, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

PrzekonujÄ…ce do czego?

Data: 2010-04-12 17:11:55
Autor: abc
Wypowiedz ojca Tadeusza Rydzyka CSsR, dyrektora Radia Maryja
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100412&typ=tk&id=tk04.txt

Bardzo przekonujace slowa.

Przekonuj±ce do czego?

Do opinii wyra¿onej przez o. dr Tadeusza Rydzyka, CSsR.

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2010-04-12 20:51:44
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-12 17:11, abc pisze:
http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20100412&typ=tk&id=tk04.txt

Bardzo przekonujace slowa.

Przekonuj±ce do czego?

Do opinii wyra¿onej przez o. dr Tadeusza Rydzyka, CSsR.

Aha, ale ja wola³bym us³yszeæ o czym my¶la³ pisz±c te s³owa ten m±drala z Austrii.

PS. co znaczy ten skrót "CSsR"?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-04-12 19:00:48
Autor: cyc
Wypowiedz ojca Tadeusza Rydzyka CSsR, dyrektora Radia Maryja

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hpvaev$d4n$1news.onet.pl...
[...]

Do tego zeby uznac Rydzyka juz nie tylko za oszusta i wyrwigrosza ale za pospolita kanalie nawolujaca z ambony przy wykprzystaniu swojej pozycje guru dla idiotow , narod do wzajemnych nienawisci . Iscie ewangelizacyjne podejscie , takie prawdziwie belzebubie !.
Ten polglowek nawet smierc prezydenta usiluje wykorzystac do tego aby wyludzic dla siebie , jako jedynego sprawiedliwego i uczciwego , pieniadze .
Kolejny przyklad , ze nawet najwieksza tragedia przynosi w sobie pewne dobra .. Tu odslania prawdziwe oblicza kanalii , nie potrafiacej w zadumie , spokoju i zalu uczcic smierc tylu ludzi w tym prezydenta .

cyc

cyc

Data: 2010-04-12 19:08:55
Autor: abc
Wypowiedz ojca Tadeusza Rydzyka CSsR, dyrektora Radia Maryja
Stek oszczerstw. Jak zwykle.

Data: 2010-04-12 20:52:28
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-12 19:00, cyc pisze:
[...]

Wiesz cycu, z ubolewaniem muszê przyznaæ ¿e odnoszê wra¿enie i¿ bardzo wielu ludzi w Polsce chce odnie¶æ jakie¶ korzy¶ci z tej tragicznej ¶mierci Pana Prezydenta i jego otoczenia. Pocieszam siê tylko ¿e mo¿e jest to  moje odosobnione odczucie...

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2010-04-12 23:02:21
Autor: matusm
[...]

A w ktorym miejscu o Rydzyk mowil o pieniadzach?????Jak juz nie masz
co pisac  to nie konfabuluj,Opluwac  dla  samego opluwania z calkowitym
brakiem szacunku dla inteligencji kazdego czytajacego psp

Jestes jakis chory megaloman ,,pobudka ,,obudz  sie .WYchodzisz na idiote
nie potrafiacego czytac  ze  zrozumieniem podstawowego tekstu.
Manipulowac to mozesz jedynie  swoja  zone ,skoro jest taka brzydko
i musi  z Szanownym mieszkac
--
"S³u¿ba Bezpieczeñstwa mo¿e i powinna kreowaæ ró¿ne stowarzyszenia,
kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie g³êboko infiltrowaæ

Data: 2010-04-12 17:04:49
Autor: Grzegorz Z.
Wypowiedz ojca Tadeusza Rydzyka CSsR, dyrektora Radia Maryja
Nie dajmy sie zmanipulowac.

Po raz kolejny Tate dowiód³ prawdziwo¶ci porzekad³a, ¿e kurew to nie
profesja tylko mentalno¶æ.

--
"Przyjemnie jest robiæ zakupy w niedzielê i s³yszeæ w¶ciek³e

Data: 2010-04-12 17:09:08
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

-- "Przyjemnie jest robiæ zakupy w niedzielê i s³yszeæ w¶ciek³e

   ,,Po raz kolejny Tate dowiód³ prawdziwo¶ci porzekad³a, ¿e kurew to nie
   profesja tylko mentalno¶æ."  -  oto przyklad mowy nienawisci.  I w takiej
   chwili!

   AR

Data: 2010-04-12 19:01:52
Autor: cyc
Wypowiedz ojca Tadeusza Rydzyka CSsR, dyrektora Radia Maryja

U¿ytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:c82c6$4bc337d0$54702a04$26853news.chello.at...

> [...]

  ,,Po raz kolejny Tate dowiód³ prawdziwo¶ci porzekad³a, ¿e kurew to nie
  profesja tylko mentalno¶æ."  -  oto przyklad mowy nienawisci.  I w takiej

Czytales Rydzyka ? i masz czelnosc bronic go i pisac cos o nienawisci ? .

cyc

Data: 2010-04-12 19:12:43
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cyc" <ja@ja.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hpvjm2$b3u$1news.onet.pl...

> [...]
>
>   AR

Czytales Rydzyka ? i masz czelnosc bronic go i pisac cos o nienawisci ? .

   Rola o. Tadeusza Rydzyka jako kaplana jest wskazywac droge,
   napominac i ostrzegac w kazdej, szczegolnie zas tak trudnej
   jak obecna, sytuacji.  GrzegorzZ uzyl (poraz kolejny) zapewne
   potepianej werbalnie przy innych okazjach mowy nienawisci.
   Ja jedynie zwrocilem mu na to uwage, panie Pietruszka.

   AR

Data: 2010-04-12 17:10:44
Autor: u2
W dniu 2010-04-12 17:04, Grzegorz Z. pisze:
Nie dajmy sie zmanipulowac.

Po raz kolejny Tate dowiód³ prawdziwo¶ci porzekad³a, ¿e kurew to nie
profesja tylko mentalno¶æ.

Tate to pewnie ¿ydowskie nawyki u ciebie, ale z reszta zgadzam siê. To
mentalno¶æ decyduje czy kto¶ jest podatny na manipulacje czy nie.

Data: 2010-04-12 19:09:52
Autor: awe
[...]
o to jak boukun wylaczmy tv
awe

Wypowiedz ojca Tadeusza Rydzyka CSsR, dyrektora Radia Maryja