Wypowiedź owocu tego związku.

Data: 2014-04-20 05:41:03
Autor: stevep
Wypowiedź owocu tego związku.
# Krystyna Pawłowicz: Gender? Może doprowadzić do związku człowieka z  małpą #
Ze strony:
http://tnij.org/5anyyjl

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-20 00:42:53
Autor: Stachu Chebel
W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 05:41:03 UTC+2 użytkownik stevep napisał:
# Krystyna Pawłowicz: Gender? Może doprowadzić do związku człowieka z  małpą #

Ze strony:

http://tnij.org/5anyyjl

W zasadzie to ja się z nią zgadzam. Baby do garów, a chłopy na dziwki.

Data: 2014-04-20 08:43:28
Autor: leming.show
Wypowiedź owocu tego związku.
W dniu niedziela, 20 kwietnia 2014 05:41:03 UTC+2 użytkownik stevep napisał:
# Krystyna Pawłowicz: Gender? Może doprowadzić do związku człowieka z  małpą #

Mam większe zaufanie do takich Krysiek niż do Denatów Lusków.
Taka Kryśka myślę, że ma mniejsze ciągoty ustawienia swoich potomków.
Tzn. mniej ukradnie. Jest szansa, że taki Kaczka idzie rządzić dla idei,
a wiadomo że Denat Lusk musi urządzić
wpierw świtę, rodzinę, znajomych itd.

Data: 2014-04-21 02:47:15
Autor: stevep
W dniu .04.2014 o 17:43 <leming.show@gmail.com> pisze:

[...]

Oszołom zawsze ma zaufanie do oszołoma.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-04-20 09:23:14
Autor: mkarwan
Dnia Sun, 20 Apr 2014 05:41:03 +0200, stevep napisał(a):

# Krystyna Pawłowicz: Gender? Może doprowadzić do związku człowieka z  małpą #
Ze strony:
http://tnij.org/5anyyjl

Owocem takie zwiazku moze byc np. Krysia! ;=)

Data: 2014-04-20 10:34:12
Autor: u2
W dniu 2014-04-20 10:23, mkarwan pisze:
Owocem takie zwiazku moze byc np. Krysia! ;=)

  o takie polskiem ty walczyl pajdak :)

--
http://www.tv-trwam.pl/na-zywo
http://www.radiomaryja.pl/live/