Wypowiedź "prawdziwego Polaka"

Data: 2010-04-30 20:05:12
Autor: u2
Wypowiedź "prawdziwego Polaka"
W dniu 2010-04-30 19:49, Jerzy Tabortowski pisze:
Fan żydka Bubla.

A co się dziwisz. Boukun jest z pochodzenia Żydem :)

Data: 2010-04-30 20:11:57
Autor: Jerzy Tabortowski
Wypowiedź "prawdziwego Polaka"
A co się dziwisz. Boukun jest z pochodzenia Żydem :)

Mniej mnie to interesuje kim jest z pochodzenia. Jest jaczejką, a to mnie już dość interesuje.

Data: 2010-04-30 20:18:39
Autor: u2
W dniu 2010-04-30 20:11, Jerzy Tabortowski pisze:
A co się dziwisz. Boukun jest z pochodzenia Żydem :)

Mniej mnie to interesuje kim jest z pochodzenia. Jest jaczejką, a to
mnie już dość interesuje.

Swój swego zawsze pozna :)

Data: 2010-04-30 21:18:57
Autor: Jerzy Tabortowski
Wypowiedź "prawdziwego Polaka"
Swój swego zawsze pozna :)

Przedziwna konstatacja.

Data: 2010-04-30 21:31:36
Autor: u2
Wypowiedź "prawdziwego Polaka"
W dniu 2010-04-30 21:18, Jerzy Tabortowski pisze:
Swój swego zawsze pozna :)

Przedziwna konstatacja.

Raczej prawdziwa.

Data: 2010-05-01 12:20:20
Autor: Jerzy Tabortowski
Wypowiedź "prawdziwego Polaka"
Raczej prawdziwa.

Nadal nie rozumiem aluzji.

Data: 2010-05-01 12:36:18
Autor: u2
Wypowiedź "prawdziwego Polaka"
W dniu 2010-05-01 12:20, Jerzy Tabortowski pisze:
Raczej prawdziwa.

Nadal nie rozumiem aluzji.

Żyd nadaje na Żydów. Albo głupi, albo prowok.

Data: 2010-05-01 16:02:08
Autor: Jerzy Tabortowski
Wypowiedź "prawdziwego Polaka"
prowok, od lat

Data: 2010-04-30 21:16:56
Autor: Tomy M.
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bdb1bdc$0$19179$65785112news.neostrada.pl...

A co się dziwisz. Boukun jest z pochodzenia Żydem :)

.... zdeklarowanym! Widzialem go na mieście w jarmułce, ślicznie
w niej wygladał. Na szczęście siedzi w KF :-)

Tomy M.

Data: 2010-04-30 21:22:55
Autor: Jerzy Tabortowski
Wypowiedź "prawdziwego Polaka"
... zdeklarowanym! Widzialem go na mieście w jarmułce, ślicznie
w niej wygladał. Na szczęście siedzi w KF :-)

Jak widać nie siedzi, Tomy M.

Data: 2010-04-30 23:56:34
Autor: Tomy M.

Użytkownik "Jerzy Tabortowski" <jurekt@edd_gazeta_wyborcza_gowno_prawda.pl> napisał w wiadomości news:4bdb2e08$0$19183$65785112news.neostrada.pl...
... zdeklarowanym! Widzialem go na mieście w jarmułce, ślicznie
w niej wygladał. Na szczęście siedzi w KF :-)

Jak widać nie siedzi, Tomy M.

Siedzi, siedzi ... widzę jego posty gdy ktoś
go zacytuje.

Tomy M.

Data: 2010-04-30 22:23:25
Autor: raff
u2 pisze:
W dniu 2010-04-30 19:49, Jerzy Tabortowski pisze:
Fan żydka Bubla.

A co się dziwisz. Boukun jest z pochodzenia Żydem :)

Boukun to jakies zapomniane nasienie sowieckiego soldata, ktory wyzwalal Polske w 45. Niech wraca tam, gdzie jego miejsce.

R.

Data: 2010-04-30 13:43:27
Autor: Antenka
On 30 Kwi, 22:23, raff <patagonia3...@onet.pl> wrote:
u2 pisze:

> A co się dziwisz. Boukun jest z pochodzenia Żydem :)

Boukun to jakies zapomniane nasienie sowieckiego soldata, ktory wyzwalal
Polske w 45. Niech wraca tam, gdzie jego miejsce.

R.

Raffik, co ty mówisz? Sugerujesz, że ten wałkoń jest po 60-ce? To by
wiele tłumaczyło, szczególnie tę  obsesję do czasów PRLu :D

Antenka

Data: 2010-05-01 10:56:49
Autor: rAzor
Wypowiedź "prawdziwego Polaka"
Użytkownik... he he - u2 raczył napisać:
W dniu 2010-04-30 19:49, Jerzy Tabortowski pisze:
Fan żydka Bubla.

A co się dziwisz. Boukun jest z pochodzenia Żydem :)

A popatrz na jego mordę. Wybitnie semicka. he he he

Data: 2010-05-01 11:02:37
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"rAzor" <razores@amores.flores.ua> schrieb im Newsbeitrag

> A co się dziwisz. Boukun jest z pochodzenia Żydem :)

A popatrz na jego mordę. Wybitnie semicka. he he he

   Nie zartuj, p. rAzor!  Nasz boukunek to typowy Polak -
   ta swojska mordeczka i kulista glowka.

   AR

Wypowiedź "prawdziwego Polaka"