Wypowiedzenie automatycznie odnowionej polisy

Data: 2016-12-12 22:34:04
Autor: sirapacz
Wypowiedzenie automatycznie odnowionej polisy
W dniu 2016-12-12 o 22:30, radekp@konto.pl pisze:
Chciałbym, aby automatycznie odnowiła mi się polisa OC.
Ale tylko dlatego, iż podobno taką polisę można później w dowolnym momencie
wypowiedzieć (i np. zawrzeć korzystniejszą i w dogodniejszym czasie).

Czy taki myk zadziała?

w każdej chwili możesz zrezygnować z polisy i otrzymać zwrot proporcjonalnej składki. Pamiętaj aby była ciągłosć(data wypowiedzenia starej polisy musi się pokrywać(jeden dzień po) z wypowiedzeniem inaczej zarobisz od UFG

Data: 2016-12-13 10:40:27
Autor: radekp@konto.pl
Wypowiedzenie automatycznie odnowionej polisy
Mon, 12 Dec 2016 22:34:04 +0100, w <o2n59l$lja$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
sirapacz <newsy@sircomp.pl> napisał(-a):

> [...]
w każdej chwili możesz zrezygnować z polisy i otrzymać zwrot proporcjonalnej składki. Pamiętaj aby była ciągłosć(data wypowiedzenia starej polisy musi się pokrywać(jeden dzień po) z wypowiedzeniem inaczej zarobisz od UFG

A teraz doczytałem, że polisę automatycznie odnowioną można wypowiedzieć tylko
wtedy, gdy zachodzi przypadek podwójnego OC.
Wynika z tego, że najpierw musiałbym zawrzeć nową, a potem wypowiedzieć starą.

W przeciwnym razie łatwo sprawdzić w UFG, że podwójnego OC nie ma.

Data: 2016-12-13 14:41:11
Autor: sirapacz
Wypowiedzenie automatycznie odnowionej polisy

A teraz doczytałem, że polisę automatycznie odnowioną można wypowiedzieć tylko
gdzie to doczytaleś? w owu?

wtedy, gdy zachodzi przypadek podwójnego OC.

zawrzesz nową umowę to taki przypadek będzie miał miejsce:)

Wynika z tego, że najpierw musiałbym zawrzeć nową, a potem wypowiedzieć starą.

tak też można - podpowiem ci. zmieniaj podczas kalkulacji daty rozpoczęcia nowego ubezpieczenia. U mnie wpływało to dość znacznie na wysokość wyliczonej składki.

Data: 2016-12-13 15:48:40
Autor: radekp@konto.pl
Wypowiedzenie automatycznie odnowionej polisy
Tue, 13 Dec 2016 14:41:11 +0100, w <o2otv1$jc7$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
sirapacz <newsy@sircomp.pl> napisał(-a):

> A teraz doczytałem, że polisę automatycznie odnowioną można wypowiedzieć tylko
gdzie to doczytaleś? w owu?

Nie żartuj. W przepisach.

> [...]

tak też można - podpowiem ci. zmieniaj podczas kalkulacji daty rozpoczęcia nowego ubezpieczenia. U mnie wpływało to dość znacznie na wysokość wyliczonej składki.

U mnie jakoś nie działało :)
No, ale kalkulowałem z miesiąc wcześniej, dalej do przodu dać już nie mogłem.

Data: 2016-12-13 17:33:05
Autor: J.F.
Użytkownik "sirapacz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:o2otv1$jc7$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
[...]

W ktora strone ?

No bo owszem, bylby sens podac niska cene komus kto sie tylko "rozglada" i podniesc jak dojdzie do konkretow ... ale to sie moze zemscic :)

J.

Data: 2016-12-13 20:48:04
Autor: sirapacz
Wypowiedzenie automatycznie odnowionej polisy

W ktora strone ?

jak podawalem date ubezpieczenia to to kalkulacja sie zmienila w gore im blizej bylo do daty rozpoczecia. potem okazalo sie, że kropnąłem się w dacie rozpoczęcia jaką podawałem do kalkulacji i okazalo się że bodaj 10 dni do przodu muszę ją "pchnąć" - i okazało się, ze cena spadła o bodaj 10% (nie pamiętam dokładnie ale spadła zauważalnie).

Wypowiedzenie automatycznie odnowionej polisy