Wypowiedzenie automatycznie odnowionej polisy

Data: 2016-12-13 13:43:53
Autor: radekp@konto.pl
Wypowiedzenie automatycznie odnowionej polisy
Tue, 13 Dec 2016 13:11:33 +0100, w <o2oohi$1hgv$1@gioia.aioe.org>, Cavallino
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

W dniu 12-12-2016 o 22:30, radekp@konto.pl pisze:
> Chciałbym, aby automatycznie odnowiła mi się polisa OC.
> Ale tylko dlatego, iż podobno taką polisę można później w dowolnym momencie
> wypowiedzieć (i np. zawrzeć korzystniejszą i w dogodniejszym czasie).
>
> Czy taki myk zadziała?

Tak.
Trenowałem.

Miałeś zawartą już nową jak starą wypowiadałeś?
A jeżeli nie, tzn. że nie sprawdzali?

Data: 2016-12-14 21:51:23
Autor: radekp@konto.pl
Wypowiedzenie automatycznie odnowionej polisy
Wed, 14 Dec 2016 17:24:44 +0100, w <o2rro9$njq$2@gioia.aioe.org>, Cavallino
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

> Miałeś zawartą już nową jak starą wypowiadałeś?

Oczywiście, po to jest ten zapis.

> A jeżeli nie, tzn. że nie sprawdzali?

Ale kto?
Bo z UFG jednak bym nie ryzykował....

Nie chodzi o UFG. Chodzi czy stary ubezpieczyciel sprawdział czy faktycznie
masz podwójne i czy zakceptował wypowiedzenie.
Ale skoro miałeś nowe przy wypowiadaniu, to nie ma tematu, bo nie wiadomo czy
sprawdzali (chyba że okazałeś sam).

Data: 2016-12-15 17:36:32
Autor: J.F.
Użytkownik radekp  napisał w wiadomości
> [...]

masz podwójne i czy zakceptował wypowiedzenie.
Ale skoro miałeś nowe przy wypowiadaniu, to nie ma tematu, bo nie wiadomo czy

Sami polisy wprowadzaja z opoznieniem czy wcale, to nie moga polegac na wyniku sprawdzenia :-)

A wypowiedzenie nie wymaga obecnosci, to jak maja papier sprawdzic ?

J.

Data: 2016-12-15 18:25:52
Autor: Cavallino
W dniu 15-12-2016 o 17:36, J.F. pisze:
> [...]

faktycznie
masz podwójne i czy zakceptował wypowiedzenie.

Akurat sprawa była na tyle prosta, że to było podwójne ubezpieczenie u tego samego ubezpieczyciela (zupełny przypadek), co więcej - sam mnie powiadomił że mam dwa.

Data: 2016-12-16 10:30:35
Autor: radekp@konto.pl
Wypowiedzenie automatycznie odnowionej polisy
Thu, 15 Dec 2016 18:25:52 +0100, w <o2ujmv$fv$4@node2.news.atman.pl>, Cavallino
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(-a):

Akurat sprawa była na tyle prosta, że to było podwójne ubezpieczenie u tego samego ubezpieczyciela (zupełny przypadek), co więcej - sam mnie powiadomił że mam dwa.

Skoro u tego samego to zmienia postać rzeczy. Chodziło mi o przypadek chęci
zmiany TU.

Wypowiedzenie automatycznie odnowionej polisy