Wypowiedzenie hipotecznego w Pekao SA (dawny BPH)

Data: 2009-04-06 12:47:48
Autor: Wojtek
Wypowiedzenie hipotecznego w Pekao SA (dawny BPH)
Witam,

Na fali ostatnich nieprzyjaznych ruchów banków w stosunku do klientów wróciłem do swojej umowy z 2006r na kredyt i jeszcze raz dokładnie ją przeczytałem (oczywiście robiłem to też przy braniu kredytu).

Lekki niepokój wzbudza par 14 dotyczący wypowiedzenia umowy:

"                                     14
Wypowiedzenie  umowy  przez  Bank  w  całości  lub w części może nastąpić w przypadkach   i  terminach  określonych  w  Regulaminie kredytowania  osób fizycznych w Banku BPH S.A. nie objętych Ustawą o Kredycie Konsumenckim."

Czy ktoś widział ten regulamin? Próbowałem go wyciągnąć z Pekao, ale tam Pani od kredytów robi wielkie oczy...

Co mi się nie podoba w tym punkcie:

Przypadki wypowiedzenia są zawarte w regulaminie, który nie jest częścią umowy. Regulamin może być dowolnie zmieniany i nie ma na to wpływu. Jak by jakiś dyrektor tego banku był wielkim skurw*** mógłby do regulaminu wpisać tak: "Wypowiedzenie może nastąpić każdego 1 miesiące wedle decyzji banku".

Jak to wygląda w waszych umowach?

Piotr

Data: 2009-04-06 13:32:13
Autor: ąćęłńóśźż
Wypowiedzenie hipotecznego w Pekao SA (dawny BPH)
Podejrzewam, że możesz się bronić treścią regulaminu na dzień podpisania umowy, i regulamin raczej powinien być załącznikiem do Twojej umowy.
Swoją drogą co masz napisane o kursach walut (spreadzie)?
JaC

-- -- -