Wypowiedzenie konta eur w bzwbk

Data: 2010-11-01 16:36:25
Autor: Maciej
Wypowiedzenie konta eur w bzwbk
Witam,
miałem swego czasu konto w euro które używałem, po jakimś czasie wprowadzili opłatę która nijak ma się do obsługi. Konto wypowiedziałem zgodnie z umową i terminem. Patrze i oczom nie wierzę, dalej naliczają opłaty które są już na minusie i jeszcze bezczelnie nie zamknęli konta.
Telefoniczny i mailowy monit nic nie wskórał. Macie jakieś sugestie gdzie by napisać skargę? Rozchodzi się o wbk.
Pozdrawiam
Maciej

Data: 2010-11-01 18:52:56
Autor: Krzysztof

"Maciej" <pako@os.pl> wrote in message news:iammpq$juu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Napisz o jaka oplate chodzi, bo konta walutowe sa prowadzone bezplatnie w BZWBK?

Data: 2010-11-01 19:15:13
Autor: RobertS
[...]

jeżeli czujesz się pokrzywdzony i uważasz, że bank nie ma racji to pisz do: rzecznik.klienta@bzwbk.pl

RobertS

Data: 2010-11-02 10:46:05
Autor: witrak()
RobertS wrote:

[...]

Tylko jeśli sprawa jest oczywista i dla banku nieznacząca. Jeśli
rzeczywiście jest jakiś problem (tzn. sprawa racji klienta nie
jest "czysta i oczywista") to pisanie do niedorzecznika jest bez
sensu - nic nie pomoże, a czasu na przygłupią korespondencję
zmarnuje się trochę.

Należy napisać oficjalny (=na oficjalny adres) mail do banku
*formułując zarzuty*, z kopią do KNF. Na taki mail raczej
odpowiedzą (i to nawet być może właśnie ów niedorzecznik).

Druga możliwość (jeśli masz możliwość i czas, a nie masz
cierpliwości) to przejechać się do oddziału (ale z pismem w
zanadrzu) i poprosić o wyjaśnienie od ręki.
Jak będą kręcić, zostawiasz pismo (z potwierdzeniem na kopii),
ewentualnie wcześniej próbując dostać się do dyrektora oddziału.
Natomiast jeśli udzielą wyjaśnienia, nie zostawiaj pisma, tylko
przygotuj nowe, prosząc o potwierdzenie informacji ustnych
(dokładnie opisać) udzielonych przez ... dnia ... itd.

Niestety, ten bank tak ma, że jak nie masz na nich dowodu, to
niewiele wskórasz.

witrak()

Data: 2010-11-02 04:13:45
Autor: Zespol_BZWBK
Wypowiedzenie konta eur w bzwbk
Jak słusznie zauważył 'Krzysztof' za prowadzenie kont walutowych w
Banku Zachodnim WBK nie są pobierane opłaty. Dotyczy to również Kont24
Euro oraz Kont osobistych walutowych otwartych do dnia 26.08.2007.
Szczegóły można znaleźć w Taryfie Opłat i Prowizji na stronie 4 i 5:
http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/doc/taryfa_dla_ciebie.pdf.

Umowa o prowadzenie konta walutowego w BZ WBK może być rozwiązana za 6-
tygodniowym wypowiedzeniem, o ile nie postanowiono inaczej w
załączniku, określającym dany rachunek. Szczegóły w Rodziale VIII,
paragrafie 28: http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/pdf/regulamin_kont_dla_ludnosci.pdf
Być może nie minął jeszcze okres wypowiedzenia i stąd konto jest wciąż
aktywne?

Jeśli chodzi o odpowiedź na reklamację (zakładamy, że pod określeniem
'monit' kryje się właśnie informacja o złożeniu reklamacji) to
generalnie staramy się przekazać klientowi nasze stanowisko w ciągu 14
dni. Tylko w skomplikowanych przypadkach trwa do dłużej. Jeśli nie
otrzyma Pan odpowiedzi lub nie będzie się Pan z nią zgadzał to prosimy
o kontakt z Rzecznikiem Klienta. Na poniższej stronie znajdzie Pan
wskazówki odnośnie procesu reklamacyjnego:
http://indywidualni.bzwbk.pl/kontakt/rzecznik-klienta/rzecznik-klienta.html

Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk-na-forach.html

Zespół Banku Zachodniego WBK

Wypowiedzenie konta eur w bzwbk