Wypowiedzenie (n) - jedno pytanie

Data: 2012-12-03 11:43:05
Autor: Bydlę
Wypowiedzenie (n) - jedno pytanie
On 2012-12-03 10:39:10 +0100, "Art" <antyspam_blokada@wp.pl> said:

Witam grupowiczów

Od rana przeglądam sieć w poszukiwaniu jasnej odpowiedzi na moje pytania

Sieć? A po co?

Czy wypowiedzenie umowy (n) mogę zanieść osobiście do autoryzowanego punktu w którym ją podpisywałem

Możesz.

 i zostanie ona przyjęta od ręki bez marudzenia?

A skąd mamy wiedzieć kto tam pracuje i jakim humor?

 Czy dystrybutor ma obowiązek odebrania ode mnie tego dokumentu i dostarczenie go w moim imieniu do centrali, czy też nie mam wyjścia i muszę takie pismo wysłać listem poleconym do ITI na adres w Krakowie?

A co masz w umowie?
Bo to ona obowiązuje, a nie to, co ludzie piszą w sieci.

--
Bydlę

Wypowiedzenie (n) - jedno pytanie