Wypowiedzenie play na taśmową 7 czy skrytkę pocztową?

Data: 2012-12-13 11:31:51
Autor: AT
Wypowiedzenie play na taśmową 7 czy skrytkę pocztową?
Czy może ktoś z waś potwierdzy
czy wysłane wypowiedzenie na

P4 Sp. z o.o., ul. Taśmowa 7, 02-677 Warszawa

będzie zaakceptowane rówież?

Czy raz jeszcze wysyłać na :

P4 Sp. z o.o.
Skrytka pocztowa 41,
02-671 Warszawa.

Operator odpisał, ze na skrytke wysłać,
ale
czy jest wogóle możliwość wysłania za potwierdzenie
zwrotnym wypowiedzenia umowy na adres skrytki pocztowej?
kto tam podbije mi tę zwrotkę?

a przecież chcę mieć dowód, ze otrzymali to wypowiedzenie.

pozdrawiam
AT

Data: 2012-12-13 11:17:46
Autor: dwr
Wypowiedzenie play na taśmową 7 czy skryt kę pocztową?
On 13/12/2012 10:31, AT wrote:
Czy moÂże ktoÂś z waÂś potwierdzy
czy wysÂłane wypowiedzenie na

P4 Sp. z o.o., ul. TaÂśmowa 7, 02-677 Warszawa

bĂŞdzie zaakceptowane rĂłwieÂż?

Czy raz jeszcze wysyÂłaĂŚ na :

P4 Sp. z o.o.
Skrytka pocztowa 41,
02-671 Warszawa.

Operator odpisaÂł, ze na skrytke wysÂłaĂŚ,
ale
czy jest wogóle mo¿liwoœÌ wys³ania za potwierdzenie
zwrotnym wypowiedzenia umowy na adres skrytki pocztowej?
kto tam podbije mi tĂŞ zwrotkĂŞ?

a przecieÂż chcĂŞ mieĂŚ dowĂłd, ze otrzymali to wypowiedzenie.

pozdrawiam
AT

Bez przesady. Wysylasz poleconym? Wystarczy.
Wiesz, ze potwierdzenie odbioru (zolta kartka) przychodzi jako zwykla przesylka i jak zaginie to i jej nie masz? Po co doplacac?
W razie sporu skladasz na poczcie reklamacje o niedostarczona przesylke (niezaleznie czy doszla czy nie) i dostaniesz normalne pismo takie jak ten kraj lubi - pieczatka, podpis - ta przesylka bedzie poleconym :)

Skr. pocztowa to przegrodka w placowce - ktos ja tam musi wlozyc a wiec i ktos odebrac i potwierdzic odbior poleconego. Smialo wysylaj na skrytke jesli operator tak chce.

pozdrawiam

Data: 2012-12-13 15:43:34
Autor: AT
[...]

Tak tez zrobię, polecony w sumie też potwierdzenie ma doręczenia.
w pismie poprosiłem o listowne potwierdzenie otrzymania wypowiedzenia,

strasznie się zdziwili na infolinii , ze chce wypowiedziec kilka numerów jeden 4 miesiące wcześniej, inny 3 miesiące jeszce inny 6 miesięcy, ale z okresem ich zakończenia oczywiście aby nie płacić kar umownych.

konsultant powiedział, ze mam sie i tak przypomniec miesiąc wcześniej, nie rozumię po co :) ni potrafił tez powiedzieć dlaczego i nalegał aby wysłac miesiąc wcześniej przed końcem umowy pismo.

Umowy to tylko problem a wcale nie jest taniej, trzeba sie pozbywać wszelkich umów :)
a nie pozniej ujadać się na pisma i zbieranie kwitów,
np.: w polsacie cyfrowym przedluża się z automatu na koleny rok jak zapomni ci się :)
tam tez 1,5roku wcześniej wysłałem pismo profilaktycznie

coraz większym przeciwnikiem umów się staję, bo na każdym kroku chcą naciągnać człowieka, play ma w tym mistrza, na szczczeście obroniłem się przed płaceniem 1k za darmowe rozmowy w sieci, za które mnie kasowali, tylko dlatego ze miałem nagrane rozmowy, reklamacji nie uznali,   nie odpowiedzieli mi pisemnie w terminie i mieli pecha bo juz do UKE pismo miałem przygotowane, poźniej bardzo mnie przepraszali za przypadek incydentalny tak go nazwali

Data: 2012-12-15 03:31:46
Autor: dwr
Wypowiedzenie play na taśmową 7 czy skrytkę pocztową?
On 13/12/2012 14:43, AT wrote:

[...]

Problemem nie sa same umowy. Prawidziwy problem to jest to, ze wiekszosc uslugawcow traktuje klienta jak barana i jak tylko moze to na sile go trzyma, czasem sztuczkami, mala czcionka etc...
A klient to tylko czlowiek. Po to wlasnie zawieranie umow przez telefon aby namacic. Niby nagrywaja a potem nie ma nagran.
Papier to papier. Teretycznie jak chca z Toba wojowac to i tak powiedza, ze pisma nie ma.
Kiedys wypowiedzielem w Playu na 1 pismie 3 numery. 1 wypowiedzieli a reszte nie. Abo trwalo jeszcze 2 m-ce, przepychanki byly. Ostatecznie nie zaplacilem tych abo i a profilaktycznie telefony nie byly specjalnie uzywane.

W UK np. w telefonii funkcjonuja z powodzeniem abo na 1 m-c. Troche jak u nas umowa na czas nieokreslony. Jest to jednak tansze, bo w Polsce umowa bez cyrografu zwykle jest znaczaco drozsza od terminowej. W UK tak nie jest.

Polacy jednak lubuja sie dodatkowo w kupowaniu telefonow u opow. Wiadomo na wolnym rynku trzeba czesto od raz zaplacic i stad tak.
Zeby nie to, to troche by sie rynek uslug zmienil.

Gdyby powszechne staly sie nizsze ceny za sam fakt podpisania zobowiazania to wiecej umow mielibysmy podpisanych bezterminowo i tyle.
Wypowiadasz i konczymy wspolprace.

Trzymaj pisma, potwierdzenie i badz gotow :)

Data: 2012-12-18 12:49:56
Autor: AT

Użytkownik "dwr" <d-w-r@g-a-z-e-t-a.-u-s-u-n.pl> napisał w wiadomości news:50cbef23$1news.home.net.pl...
On 13/12/2012 14:43, AT wrote:
> Polacy jednak lubuja sie dodatkowo w kupowaniu telefonow u opow. Wiadomo
na wolnym rynku trzeba czesto od raz zaplacic i stad tak.
Zeby nie to, to troche by sie rynek uslug zmienil.

To prawda sam w to się złapałem 2 lata temu, ale teraz już telefon kupiłem w sklepie, a umowy wypowiedziałem,
pierwszą umowę popdpisałem w 97 w Era GSM i niebawem uwolnię sie od umów już nie mogę się doczekać.

Gdyby powszechne staly sie nizsze ceny za sam fakt podpisania zobowiazania to wiecej umow mielibysmy podpisanych bezterminowo i tyle.
Wypowiadasz i konczymy wspolprace.

Trzymaj pisma, potwierdzenie i badz gotow :)

niestety na to jestem gotowy, Play ma w kombinowaniu mistrzostwo świata,
bazują na niewiedzy klientów i nieznajomości prawa, sami działając nie do końca uczciwie o czym
na własnej skórze kilka razy się musiałem przekonać.

no i mają mega bałagan :)
teraz dostaję rachunki po skonsolidowaniu numerów niższe, zarządałem piemnego potwierdzenia
ze wszystko jest wporządku :)
ponoć wysłali.

przez dwa lata nie napisałem się tyle reklamacji w żadnej z sieci, do tego namówiłem rodzinę do przejścia
i teraz na ich numerach wypisuję reklamację.

np.: zamówiono przeniesienie umowy za 39zł abonament 12miesięcy a nie wpisali
okresu trwania w umowie co świadczy o cenie 69zł , w końcu przyznali się do błedu
poszli na rękę umowa została na czas nieoznaczony z niższą kwotą i tak niezgodnie z ich cennikami.

jestem pod wrażeniem i niedawno zrozumiałem dlatego play ma najwięcej klientów.

Wypowiedzenie play na taśmową 7 czy skrytkę pocztową?