Wypowiedzenie umowy o internet z 2-letnim wyprzedzeniem?

Data: 2009-10-31 16:04:31
Autor: castrol
Wypowiedzenie umowy o internet z 2-letnim wyprzedzeniem?
=Marcos= pisze:

Czy - żeby uniknąć czegoś takiego - można wraz z świeżo podpisaną 2-letnią umową złożyć wypowiedzenie tejże umowy z dniem np. 31 października 2011?

  Oczywiscie

Jacek Kustra

Data: 2009-10-31 19:14:02
Autor: Tomaszek
castrol pisze:
=Marcos= pisze:

Czy - żeby uniknąć czegoś takiego - można wraz z świeżo podpisaną 2-letnią umową złożyć wypowiedzenie tejże umowy z dniem np. 31 października 2011?

 Oczywiscie

Prawnie może i tak, ale w praktyce chyba trzeba skorzystać z pomocy UKE;)
| Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać.   |
|              Nie należę do żadnej partii politycznej               |
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Wypowiedzenie umowy o internet z 2-letnim wyprzedzeniem?