Wypowiedzenie umowy o pracę - prośba o pomoc

Data: 2009-05-10 03:36:42
Autor: przypadek
Wypowiedzenie umowy o pracę - prośba o pomoc
No jednak zmieniłeś troszkę ten wzór i masz teraz tego konsekwencje..

Data: 2009-05-10 12:52:30
Autor: Bartek
Wypowiedzenie umowy o pracę - prośba o pomoc
Oczywiście, konsekwencje już odczuwam, na razie w postaci zmarnowanego weekendu. Wydaje mi się tylko że kluczowe zdanie w moim piśmie i we wzorze jest zbliżone. No ale prawnikiem nie jestem, dlatego prosiłbym o odpowiedź czy sprawa jest jednoznaczna, czy to kwestia interpretacji i można jeszcze coś z tym zrobić.

Data: 2009-05-10 12:57:01
Autor: castrol
Bartek pisze:
[...]

Dla mnie sprawa jest jednoznaczna. Sam zadeklarowales, ze wypowiadasz umowe z dniem 31 maja 2009 r.
Teraz pozostaje kwestia dogadania sie z pracodawca.

Chyba, ze sa jakies inne przeslanki do tego aby rozwiazac umowe z winy pracodawcy. Sam piszesz, ze przestano przyznawac premie - na jakiej podstawie otrzymywales te premie? Moze od tej strony da sie cos zdzialac.

Jacek Kustra

Data: 2009-05-10 13:02:51
Autor: Tristan
Wypowiedzenie umowy o pracę - prośba o pomoc
W odpowiedzi na pismo z niedziela 10 maj 2009 12:57 (autor castrol publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <4a06b30a$1@news.home.net.pl>):

Dla mnie sprawa jest jednoznaczna. Sam zadeklarowales, ze wypowiadasz
umowe z dniem 31 maja 2009 r.
Teraz pozostaje kwestia dogadania sie z pracodawca.

Albo próbować urlop brać, pewnie ma jeszcze do wykorzystania. --
Tristan

Data: 2009-05-10 13:08:17
Autor: Bartek
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4a06b30a$1news.home.net.pl...
Bartek pisze:
[...]

-- Pozdrawiam
Jacek Kustra

Takich przesłanek nie znajdę, według umowy o pracę premie były uznaniowe. Jest wprawdzie kwestia regulaminu premiowego (od kilku miesięcy pracodawca nie dokonuje oceny pracowników, a te oceny były podstawą do przyznania premii), ale to trudna sprawa .
A napisałem jak napisałem, bo zmyliło mnie we wzorze zdanie "Z dniem ............................... r. (data rozwiązania umowy) składam wypowiedzenie umowy o pracę", które zdaje się że jest błędne. Na przyszłość będę musiał lepiej szukać...

Pozdrawiam,
Bartek

Data: 2009-05-10 04:28:38
Autor: przypadek
On 10 Maj, 13:08, "Bartek" <bartoszjan@_NOSPAM_poczta.onet.pl> wrote:

A napisałem jak napisałem, bo zmyliło mnie we wzorze zdanie "Z dniem
.............................. r. (data rozwiązania umowy) składam
wypowiedzenie umowy o pracę", które zdaje się że jest błędne.

Tak, wzór jest faktycznie durny, ale jakbyś zostawił jak we wzorze (z
nawiasami) to byłby punkt zaczepienia i mógłbyś argumentować, że
właśnie chodziło ci o rozwiązanie umowy w tym dniu.

Data: 2009-05-10 13:27:18
Autor: Olgierd
Dnia Sun, 10 May 2009 13:08:17 +0200, Bartek napisał(a):

[...]

Źle rozumujesz. Szukanie nic nie da -- przekombinowałeś. Niestety 90% osób uważa, że w najprostszych sprawach ważne są jakieś formułki.
Jakbyś po ludzku napisał "niniejszym wypowiadam umowę o pracę zawartą w dniu xxx" -- co oczywiście wydaje się strasznie nieprofesjonalne -- to miałbyś problem z głowy.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
http://olgierd.bblog.pl [Lege Artis]

Data: 2009-05-10 19:13:02
Autor: Marcin Debowski
Dnia 10.05.2009 castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał/a:
Bartek pisze:
[...]

A co stoi na przeszkodzie aby wypowiedział ponownie, tym razem w sposób prawidłowy tj. zgodny pierwodnym zamiarem?

--
Marcin

Data: 2009-05-10 04:24:34
Autor: przypadek
On 10 Maj, 13:13, Marcin Debowski <agate...@INVALID.ml1.net> wrote:

A co stoi na przeszkodzie aby wypowiedział ponownie, tym razem w sposób
prawidłowy tj. zgodny pierwodnym zamiarem?

Wypowiedzenie w kp liczy się (w tym przypadku zapewne) na koniec
miesiąca. A już mamy maj.

Data: 2009-05-10 13:22:54
Autor: castrol
Marcin Debowski pisze:

A co stoi na przeszkodzie aby wypowiedział ponownie, tym razem w sposób prawidłowy tj. zgodny pierwodnym zamiarem?

A co to teraz mu da? Okres wypowiedzenia i tak rozpocznie sie 1 czerwca.

Jacek Kustra

Data: 2009-05-10 13:26:18
Autor: zwi
Wypowiedzenie umowy o pracę - pro śba o pomoc
  > A co stoi na przeszkodzie aby wypowiedział ponownie, tym razem w sposób
prawidłowy tj. zgodny pierwodnym zamiarem?

A nie np. to, że w tej chwili jest już po 30 kwietnia? Nie wiem, czy wstecznie da się wypowiedzieć umowę. A jeśli wypowie teraz to  (jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi) i tak będzie musiał pracować do końca czerwca.

zwi

Wypowiedzenie umowy o pracę - prośba o pomoc