Wypowiedzenie umowy poleconym

Data: 2011-03-26 19:10:01
Autor: witek
Wypowiedzenie umowy poleconym
On 3/26/2011 1:16 PM, dK wrote:

Umowy tejże platformy nie można wypowiedzieć w ich punktach sprzedaży.

o ile punkt sprzedaz to siedziba firmy to można. Moze sie nie dac jesli to zupełnie inna bajka sprzedająca tylko usługi innej firmy.

Panienka a moze już pani oznajmiła, że trzeba napisać wypowiedzenie.
zdecydowanie trzeba napisać

W wypowiedzeniu należy podać numer karty, adres i i PESEL, a następnie
wysłać Pocztą poleconym.

dostarczyć firmie. polecony jest z możliwych form. całkiem wygodna i wiarygodna.

Byłoby może to i tylko oznaką braku profesjonalizmu firmy, ale
panienka/pani oznajmiła dodatkowo, że okres trzymiesięcznego
wypowiedzenia będzie liczony nie od daty nadania listu poleconego, ale
od dnia kiedy mój list raczy Firma odebrać(!!!!)

raczej kiedy do firmy dotarło.
zwykle okres wypowiedzenia liczy sie od nastepnego okresu rozliczeniowego, wiec o ile to nie ejst na granicy, to bez znaczenia jest kiedy oni to dostaną.

Wysyłając list nie mam oczywiście żadnego potwierdzenia, że wola
rozwiązania umowy znajduje sie w kopercie,

to oni muszą udowodnić co było w kopercie, nie ty.

a tym bardziej zupłnie
nieistotny jest dla szmaciarzy ani termin kiedy taka wola formalnie
została sporządzona, ani nawet data stępla pocztowego. Chodzi o to, że
za te kilka dni a może i wiecej, bo nie mogę zakąłdać w 100% że moja
wola wypowiedzenia w ogóle dotrze do "kompetentnych" osób klient będzie
dojony z kasy.

j.w.
zwykle bez znaczenia, a wysłać zawsze możesz wcześniej, żeby dotarło na tyle wcześnie, żebyś nie czuł się dojony.

Wypowiedzenie umowy poleconym