Wypowiedzenie umowy w ORANGE w zwi±zku z nowymi warunkami umowy a kara za wypowiedzenie umowy...?

Data: 2010-12-02 17:10:17
Autor: M
Wypowiedzenie umowy w ORANGE w zwi±zku z nowymi warunkami umowy a kara za wypowiedzenie umowy...?
Witam

Chcia³bym siê zapytaæ czy ORANGE ma prawo ukaraæ mnie za wypowiedzenie umowy z nimi w zwi±zku z wprowadzeniem w ¿ycie od 19 stycznia nowych warunków umowy na które mam prawo siê ne zgodziæ i wypowiedzieæ im rzeczon± umowê? Wydaje mi siê, ¿e je¶li to ORANGE zmienia warunki umowy to mam prawo chyba ich nie przyj±æ i wypowiedzieæ umowê bez ¿adnych konsekwencji? W pisemku które od nich dosta³em jest to nazwane tak:
"W zwi±zku z tym, w przypadku wypowiedzenia przez Pañstwa Umowy przed up³ywem czasu, na który zosta³a ona zawarta, Operatorowi przys³uguje uprawnienie do ¿±dania zwrotu ulgi pomniejszonej o proporcjonaln± jej warto¶æ za okres od dnia zawarcia umowy do dnia jej rozwi±zania."

Pzdr

Wypowiedzenie umowy w ORANGE w zwi±zku z nowymi warunkami umowy a kara za wypowiedzenie umowy...?