Wypowiedzenie umowy w Orange

Data: 2009-05-24 16:36:06
Autor: Flo
Wypowiedzenie umowy w Orange
Henryk Gwardak pisze:
W sierpniu konczy mi sie umowa w Orange. Postanowilem jej nie przedluzac, poniewaz proponowane mi pakiety, bonusy itp. premie sa tak zawile, ze boje sie iz strace nad nimi kontrole i w rezultacie wpakuje sie w niechciane koszty, o co zreszta firmie najprawdopodobniej chodzi.

Mysle o przejsciu na prepaid aby zachowac numer, o ile to mozliwe, ale przede wszystkim dlatego, ze minuty w POPie sa tansze a i rozliczanie z nich duzo prostsze. Czy da sie to zrobic bezbolesnie, czy Orange pobiera za to jakas oplate? Kiedy mam wypowiedziec dotychczasowa umowe, tak aby nie bylo ani za wczesnie ani za pózno.

Możesz przejść z post na prepaida z zachowaniem numeru w chwili gdy numer zostanie uprawniony do dokonywania zmian (jeśli chcesz zostać w tej sieci). Orange nie pobiera za to żadnej opłaty i możesz zrobić to w dowolnym salonie sieci.

Możesz też przejść na prepaida w Orange i następnie przenieść numer do dowolnej sieci.

Za przeniesienie numeru do innej sieci jeszcze jest pobierana opłata 50PLN (w ofercie na kartę musisz mieć tą kwotę na koncie).

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

Data: 2009-05-26 07:37:11
Autor: elmer radi radisson
Flo wrote:

Możesz też przejść na prepaida w Orange i następnie przenieść numer do dowolnej sieci.

Albo przeniesc numer do innego operatora od razu z abonamentu - nie wiem
jak u innych ale Play mowi, ze mozna przeniesc numer na prepaid z
abonamentu w innej sieci.

--

na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'

Wypowiedzenie umowy w Orange