Wypowiedzenie umowy w Plusie a... no wlasnie

Data: 2009-06-30 22:12:07
Autor: raff
Wypowiedzenie umowy w Plusie a... no wlasnie
Witam,

Otoz posiadalem ja abo na iPlus i wypowiedzialem umowe w Plusie jako ze nie zgadzam sie na ich nowy Regulamin.

I coz mi Plus odpowiada: Przypominamy rowniez, iz umowa zostala podpisana w ramach oferty promocyjnej, w ktorej zobowiazali sie Panstwo nie rozwiazywac jej przez okres 24 miesiecy. W zwiazku z tym kasujemy Panstwa na sume 1000 zl.

W zwiazku z takim postawieniem sprawy ciekaw jestem czy maja podstawy by zadac ode mnie kary umownej, czy tylko jest to typowe straszenie ?

Moje abo to iPlus firmowo, modem kupiony wg. nich "po promocyjnej cenie"

R.

Data: 2009-06-30 23:05:24
Autor: wiatrak

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h2driu$gfs$1news.onet.pl...
[...]

To wzsystko zależy od tego czy napisałeś  wyraźnie w wypowiedzeniu, że rozwiązujesz umowę z powodu braku akceptacji nowego regulaminu. Jeżeli tak, to mogą Ci skoczyć.

wiatrak

Data: 2009-06-30 23:15:38
Autor: raff
[...]

Nic nie pisalem, po prostu poszedlem do salonu i wypowiedzialem. Zostalo to przyjete, powod: "Brak akceptacji RSUT". Mam potwierdzenie.

R.

Data: 2009-06-30 23:34:20
Autor: Glexu
raff pisze:

Nic nie pisalem, po prostu poszedlem do salonu i wypowiedzialem. Zostalo to przyjete, powod: "Brak akceptacji RSUT". Mam potwierdzenie.

R.
No to skoro masz podane "Brak akceptacji RSUT" (Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych) to mogą Cię cmoknąć w .....

Data: 2009-06-30 23:41:35
Autor: raff
[...]

Brzydkie numery Plus robi :/

Oni tam juz chyba w pietke gonia.

R.

Data: 2009-07-02 15:57:58
Autor: Amir
Wypowiedzenie umowy w Plusie a... no wlasnie

Brzydkie numery Plus robi :/

Oni tam juz chyba w pietke gonia.

stara metoda, dokładnie tak samo przecież era zrobiła rok temu

i co, nawet ostatnio pisąl ktoś ze zapłacił prawnikowi 50zł i prawnik poprowadził sprawę
za niego, oczywiście wygrał.

proponuje wysyłac pisma, za potwierdzeniem zwrotnym, ewentualnie udać się po poradę
do radcy prawnego

Data: 2009-07-01 00:30:29
Autor: SDD

Użytkownik "Glexu" <"glex[wytnij]u[to]"@o2.pl> napisał w wiadomości news:h2e0d1$h93$1inews.gazeta.pl...

No to skoro masz podane "Brak akceptacji RSUT" (Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych) to mogą Cię cmoknąć w .....

Ale dopiero po korzystnym wyroku obu instancji.
Jak sie mu chce bawic w sady, to bedzie mial troche zabawy przedniej :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-07-01 00:36:58
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
SDD wrote:
[...]

Ja bym się nie bawił w sądy.
http://news.pasjagsm.pl/plus-moze-miec-wieksze-problemy-niz-play-za-swoja-kampanie-informacyjna-6130.html

M.

Data: 2009-07-01 11:19:38
Autor: Maciek
Wypowiedzenie umowy w Plusie a... no wlasnie
Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
http://news.pasjagsm.pl/plus-moze-miec-wieksze-problemy-niz-play-za-swoja-kampanie-informacyjna-6130.html

Serce roście... ;)

Z drugiej strony przykro patrzeć na wyraźne problemy w zarządzaniu. Jak bowiem wytłumaczyć fakt "pójścia na współpracę" poprzez wydanie nowego regulaminu z jednoczesnym łamaniem prawa, do którego postanowiono się dostosować? Burdel? Zarząd jest wyłącznie od pobierania uposażenia a firmą rządzą jacyś postrzeleńcy?  A może to choroba charakterystyczna dla firm-molochów?

Maciek.

Data: 2009-07-02 16:05:19
Autor: Amir
Wypowiedzenie umowy w Plusie a... no wlasnie
śmiesza mnie te opisy, tanie 2 godziny w kolejce celem rozwiązania umowy :)

nie lepiej wysłac poleconym zapotwierdzeniem zwrotym albo kurierem
takie wypowiedzenie?

Data: 2009-07-01 10:11:37
Autor: raff
[...]

Niech zgadne, pracownik sieci Plus ?

R.

Data: 2009-07-02 16:06:18
Autor: Amir

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h2f5o0$79p$1news.onet.pl...
[...]

prawdopodobnie nawet nie dojdzie do sprawy, a jak dojdzie to w I instancji się za kończy

Jedak mimo wszystko polecam skorzystac z usług papugi

Data: 2009-07-01 00:49:36
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Tue, 30 Jun 2009 22:12:07 +0200, raff napisał(a):

W zwiazku z takim postawieniem sprawy ciekaw jestem czy maja podstawy by zadac ode mnie kary umownej, czy tylko jest to typowe straszenie ?

Straszenie. Jeśli Ty nie zgadzasz się an nowe warunki, to oni mają dwie
możliwości - wypowiedzieć Ci umowę, albo zostać przy starych zasadach. --
     ___________ (R)
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
 _______/ /_     GG: 3524356

Data: 2009-07-01 08:16:48
Autor: Pete
W dniu 01.07.09 0:49, Adam Płaszczyca pisze:
[...]

Nie mogą zostać przy starych zasadach, bo zmiana regulaminu została wymuszona przez regulatora.

--
Pete

Data: 2009-07-01 12:02:19
Autor: J.F.
[...]

Odpowiedz: przypominam ze umowa zostala podpisana obustronnie, a teraz Panstwo zmieniaja warunki :-)

A w umowie przypadkiem nie ma wyraznie napisane ze mozesz ja zerwac w razie zmiany warunkow ? :-)

J.

Data: 2009-07-01 12:19:31
Autor: raff
[...]

Ale jest jeszcze jedna rzecz. Oni mi to przyslali w maju, a ja dopiero w czerwcu sie polapalem o co chodzi.

Maja mozliwosc sprawdzenia kiedy wyslali mi powiadomienie ? Na tym druku nie ma zadnej daty.

R.

Data: 2009-07-02 22:31:22
Autor: ztomasz
Wypowiedzenie umowy w Plusie a... no wlasnie

A ja rezygnuje z IPLUSA i mila Pani dzwonila dzis do mnie z propozycja obnizenia abonamentu o 25%, umowa na 12 miesiecy hehe... Pojechali z ta promocja. Oczywiscie jestem jeszcze na lojalce i nie bylo zadnego straszenia tylko propozycja obnizenia abonamentu.

--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Wypowiedzenie umowy w Plusie a... no wlasnie