Wypowiedzenie umowy w Plusie a... no wlasnie

Data: 2009-07-01 12:02:19
Autor: J.F.
Wypowiedzenie umowy w Plusie a... no wlasnie
Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:h2driu$gfs$1news.onet.pl...
Otoz posiadalem ja abo na iPlus i wypowiedzialem umowe w Plusie jako ze nie zgadzam sie na ich nowy Regulamin.

I coz mi Plus odpowiada: Przypominamy rowniez, iz umowa zostala podpisana w ramach oferty promocyjnej, w ktorej zobowiazali sie Panstwo nie rozwiazywac jej przez okres 24 miesiecy. W zwiazku z tym kasujemy Panstwa na sume 1000 zl.

Odpowiedz: przypominam ze umowa zostala podpisana obustronnie, a teraz Panstwo zmieniaja warunki :-)

A w umowie przypadkiem nie ma wyraznie napisane ze mozesz ja zerwac w razie zmiany warunkow ? :-)

J.

Data: 2009-07-01 12:19:31
Autor: raff
[...]

Ale jest jeszcze jedna rzecz. Oni mi to przyslali w maju, a ja dopiero w czerwcu sie polapalem o co chodzi.

Maja mozliwosc sprawdzenia kiedy wyslali mi powiadomienie ? Na tym druku nie ma zadnej daty.

R.

Wypowiedzenie umowy w Plusie a... no wlasnie