Wypowiedzenie umowy w Plusie a... no wlasnie

Data: 2009-07-02 22:31:22
Autor: ztomasz
Wypowiedzenie umowy w Plusie a... no wlasnie

A ja rezygnuje z IPLUSA i mila Pani dzwonila dzis do mnie z propozycja obnizenia abonamentu o 25%, umowa na 12 miesiecy hehe... Pojechali z ta promocja. Oczywiscie jestem jeszcze na lojalce i nie bylo zadnego straszenia tylko propozycja obnizenia abonamentu.

--

Tomasz

Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

Wypowiedzenie umowy w Plusie a... no wlasnie