Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.telewizja   »   Wypowiedzenie umowy w tv "N"

Wypowiedzenie umowy w tv "N"

Data: 2012-08-08 08:42:40
Autor: Trybun
Wypowiedzenie umowy w tv "N"


Czy ktoś się orientuje jak długi powinien być okres wypowiedzenia umowy podpisanej na 12 + miesiąc aktywacji? Chodzi przede wszystkim o niejasność z tym miesiącem aktywacji.. I jeszcze może wie ktoś na jaki adres należy złożyć to wypowiedzenie - na krakowski czy warszawski firmy ITI?

Data: 2012-08-08 08:50:56
Autor: pawell32
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-08 08:42, Trybun pisze:


Czy ktoś się orientuje jak długi powinien być okres wypowiedzenia umowy
podpisanej na 12 + miesiÄ…c aktywacji? Chodzi przede wszystkim o
niejasność z tym miesiącem aktywacji.. I jeszcze może wie ktoś na jaki
adres należy złożyć to wypowiedzenie - na krakowski czy warszawski firmy
ITI?

co masz niejasnego?
wszystko masz na umowie. miesiÄ…c aktywacji to miesiÄ…c w ktĂłrym
podpisałeś umowę, a umowa opiera na 12 pełnych miesięcy.
okres wypowiedzenia jest rĂłwnieĹĽ na umowie, 30 lub 90 dni
przed końcem czasu określonego, jak przegapiłeś to umowa przeszła
na czas nieoznaczony i masz 3-miesięczny okres wypowiedzenia.

wypowiedzenie najlepiej złożyć w dowolnym punkcie, od razu masz potwierdzenie.


--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux
http://www.net-sat.pl   e-mail: pawell@net-sat.pl

Data: 2012-08-08 08:55:26
Autor: [MF] PL
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
2012-08-08 08:50, pawell32 napisal (a):
W dniu 2012-08-08 08:42, Trybun pisze:

....

jak przegapiłeś to umowa przeszła
na czas nieoznaczony i masz 3-miesięczny okres wypowiedzenia.

Chyba, że zawierał umowę na odległość (internet, telefon) wtedy zawsze jest 30 dni.

Data: 2012-08-08 09:14:15
Autor: Trybun
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-08 08:55, [MF] PL pisze:
2012-08-08 08:50, pawell32 napisal (a):
W dniu 2012-08-08 08:42, Trybun pisze:

...

jak przegapiłeś to umowa przeszła
na czas nieoznaczony i masz 3-miesięczny okres wypowiedzenia.

Chyba, że zawierał umowę na odległość (internet, telefon) wtedy zawsze jest 30 dni.


To jest pewne? Umowę zawierałem przez internet. I czy to jednomiesięczne wypowiedzenie obowiązuje nawet wtedy gdy umowa przejdzie na czas nieokreślony?

Data: 2012-08-08 10:16:26
Autor: pawell32
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-08 09:14, Trybun pisze:

To jest pewne? Umowę zawierałem przez internet. I czy to jednomiesięczne
wypowiedzenie obowiÄ…zuje nawet wtedy gdy umowa przejdzie na czas
nieokreślony?

o ile wiem to nie.
ale zawsze możesz zadzwonić 12 294 78 00.
tam uzyskasz wszystkie informacje, Ĺ‚acznie z adresem na jaki
możesz wysłać wypowiedzenie

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux
http://www.net-sat.pl   e-mail: pawell@net-sat.pl

Data: 2012-08-08 13:39:13
Autor: Trybun
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-08 10:16, pawell32 pisze:
W dniu 2012-08-08 09:14, Trybun pisze:

To jest pewne? Umowę zawierałem przez internet. I czy to jednomiesięczne
wypowiedzenie obowiÄ…zuje nawet wtedy gdy umowa przejdzie na czas
nieokreślony?

o ile wiem to nie.
ale zawsze możesz zadzwonić 12 294 78 00.
tam uzyskasz wszystkie informacje, Ĺ‚acznie z adresem na jaki
możesz wysłać wypowiedzenie


Problem w tym ĹĽe ostatnie  4 prĂłby skontaktowana siÄ™ z BOKiem speĹ‚zĹ‚y na niczym. Gdy tylko jest mowa o wypowiedzeniu to zaraz coĹ› zakĹ‚Ăłca poĹ‚Ä…czenie.. TrochÄ™ dziwne, bo wczeĹ›niejsze  kontakty z BOKiem przebiegaĹ‚y bez wiÄ™kszych problemĂłw. Jednak moĹĽe to nie zĹ‚a wola, a sĹ‚aby zasiÄ™g sieci w moim miejscu zamieszkania. PoczytaĹ‚em w necie trochÄ™ o przypadkach wypowiadania umowy w tv 'n" i obawiam siÄ™  ĹĽe  moĹĽe to i dla mnie nie bÄ™dzie rzecz Ĺ‚atwa prosta i przyjemna.

Data: 2012-08-08 13:48:25
Autor: pawell32
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-08 13:39, Trybun pisze:
Problem w tym ĹĽe ostatnie  4 prĂłby skontaktowana siÄ™ z BOKiem speĹ‚zĹ‚y na
niczym. Gdy tylko jest mowa o wypowiedzeniu to zaraz coś zakłóca
poĹ‚Ä…czenie.. TrochÄ™ dziwne, bo wczeĹ›niejsze  kontakty z BOKiem
przebiegały bez większych problemów. Jednak może to nie zła wola, a
słaby zasięg sieci w moim miejscu zamieszkania. Poczytałem w necie
trochÄ™ o przypadkach wypowiadania umowy w tv 'n" i obawiam siÄ™  ĹĽe  moĹĽe
to i dla mnie nie będzie rzecz łatwa prosta i przyjemna.

ja nie miałem problemu. pisałem wypowiedzenie i składałem w punkcie.
dziewczyna przybija pieczątke i wysyła mailem.
jedyny problem to z dogadaniem siÄ™ z na linii.
i szczerze powiedziawszy jest coraz gorzej.

p.s.
najlepsze jak tłumaczą zmianę listy kanałów na coraz większe
prośby klientów ;-)


--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux
http://www.net-sat.pl   e-mail: pawell@net-sat.pl

Data: 2012-08-11 11:16:19
Autor: Trybun
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-08 13:48, pawell32 pisze:
W dniu 2012-08-08 13:39, Trybun pisze:
Problem w tym ĹĽe ostatnie  4 prĂłby skontaktowana siÄ™ z BOKiem speĹ‚zĹ‚y na
niczym. Gdy tylko jest mowa o wypowiedzeniu to zaraz coś zakłóca
poĹ‚Ä…czenie.. TrochÄ™ dziwne, bo wczeĹ›niejsze  kontakty z BOKiem
przebiegały bez większych problemów. Jednak może to nie zła wola, a
słaby zasięg sieci w moim miejscu zamieszkania. Poczytałem w necie
trochÄ™ o przypadkach wypowiadania umowy w tv 'n" i obawiam siÄ™ ĹĽe  moĹĽe
to i dla mnie nie będzie rzecz łatwa prosta i przyjemna.

ja nie miałem problemu. pisałem wypowiedzenie i składałem w punkcie.
dziewczyna przybija pieczątke i wysyła mailem.
jedyny problem to z dogadaniem siÄ™ z na linii.
i szczerze powiedziawszy jest coraz gorzej.

p.s.
najlepsze jak tłumaczą zmianę listy kanałów na coraz większe
prośby klientów ;-)



Czyli widzę że będę musiał się pofatygować do Poznania z tym wypowiedzeniem (100km). To skandal żeby nigdzie nie można było znaleźć oficjalnej informacji na jaki adres należy przesłać wypowiedzenie.
Mnie w nachalny sposĂłb chcieli zachÄ™cić do przedĹ‚uĹĽenia subskrypcji na HBO.  I co dziwne w tych kontaktach gdy chodziĹ‚o o HBO poĹ‚Ä…czenie telefoniczne dziaĹ‚aĹ‚o bez zarzutu..,

Data: 2012-08-11 10:27:44
Autor: Waldek Godel
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
Dnia Wed, 08 Aug 2012 13:39:13 +0200, Trybun napisał(a):

Problem w tym że ostatnie  4 próby skontaktowana się z BOKiem spełzły na niczym. Gdy tylko jest mowa o wypowiedzeniu to zaraz co¶ zakłóca poł±czenie.. Trochę dziwne, bo wcze¶niejsze  kontakty z BOKiem przebiegały bez większych problemów. Jednak może to nie zła wola, a

Ciekawe rzeczy opowiadasz. Na pewno do wła¶ciwego BOK dzwoniłe¶? Bo ja nie
miałem problemów rozmawiać o wypowiedzeniu. Co prawda bzdury opowiadali,
ale zakłóceń żadnych nie było

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-08-11 11:43:09
Autor: Trybun
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-11 11:27, Waldek Godel pisze:
Dnia Wed, 08 Aug 2012 13:39:13 +0200, Trybun napisał(a):

Problem w tym że ostatnie  4 próby skontaktowana się z BOKiem spełzły na
niczym. Gdy tylko jest mowa o wypowiedzeniu to zaraz co¶ zakłóca
poł±czenie.. Trochę dziwne, bo wcze¶niejsze  kontakty z BOKiem
przebiegały bez większych problemów. Jednak może to nie zła wola, a
Ciekawe rzeczy opowiadasz. Na pewno do wła¶ciwego BOK dzwoniłe¶? Bo ja nie
miałem problemów rozmawiać o wypowiedzeniu. Co prawda bzdury opowiadali,
ale zakłóceń żadnych nie było


Widocznie mam pecha. Jednak zreszt± jak można poczytać w necie - nie tylko ja. W poszukiwaniu mechanizmów złożenia wypowiedziana umowy, przypadkowo natrafiłem na sporo do¶wiadczeń klientów wypowiadaj±cych umow± telewizji "N".

Data: 2012-08-11 10:54:12
Autor: Waldek Godel
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
Dnia Sat, 11 Aug 2012 11:43:09 +0200, Trybun napisał(a):

Widocznie mam pecha. Jednak zreszt± jak można poczytać w necie - nie tylko ja. W poszukiwaniu mechanizmów złożenia wypowiedziana umowy,

tak, to widać, że wszędzie i w każdej branży masz pod górę.
Najwidoczniej jeste¶ jednym z tych, co jak im dać dwie kulki łożyskowe, to
jedn± zepsuj±, a druga zgubi±

przypadkowo natrafiłem na sporo do¶wiadczeń klientów wypowiadaj±cych umow± telewizji "N".

Problemy owszem, s±. Ale nie w tym miejscu co je opisałe¶. Zreszt±
infolinia i BOK z procesem wypowiadania umowy nie maj± nic wspólnego, co
jako¶ wpisuje się ogólny obraz podejmowanych przez ciebie działań.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-08-11 12:09:19
Autor: Trybun
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-11 11:54, Waldek Godel pisze:
Dnia Sat, 11 Aug 2012 11:43:09 +0200, Trybun napisał(a):

Widocznie mam pecha. Jednak zreszt± jak można poczytać w necie - nie
tylko ja. W poszukiwaniu mechanizmów złożenia wypowiedziana umowy,
tak, to widać, że wszędzie i w każdej branży masz pod górę.
Najwidoczniej jeste¶ jednym z tych, co jak im dać dwie kulki łożyskowe, to
jedn± zepsuj±, a druga zgubi±

Tak, nigdy nie miałem oporów nazwać q**stwa po imieniu. I chyba nawet ty widzisz kawał sq*yństwa w tym żeby klient chc±cy złożyć wypowiedzenie musiał informacji na ten temat zasięgać od osób trzecich?


przypadkowo natrafiłem na sporo do¶wiadczeń klientów wypowiadaj±cych
umow± telewizji "N".
Problemy owszem, s±. Ale nie w tym miejscu co je opisałe¶. Zreszt±
infolinia i BOK z procesem wypowiadania umowy nie maj± nic wspólnego, co
jako¶ wpisuje się ogólny obraz podejmowanych przez ciebie działań.


No to moje gratulację, fortuna ci sprzyjała widać przy składaniu wypowiedzenia. I jeszcze łaskawie mi odpowiedz gdzzie mam szukać informacji na temat wypowiedzenia( skoro ich nie ma w umowie) jak nie w BOKu, tylko wróżka pozostała?

Data: 2012-08-11 11:26:47
Autor: Waldek Godel
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
Dnia Sat, 11 Aug 2012 12:09:19 +0200, Trybun napisał(a):

No to moje gratulację, fortuna ci sprzyjała widać przy składaniu wypowiedzenia. I jeszcze łaskawie mi odpowiedz gdzzie mam szukać informacji na temat wypowiedzenia( skoro ich nie ma w umowie) jak nie w BOKu, tylko wróżka pozostała?

W umowie i regulaminie. Popro¶ kogo¶, może ci przeczyta i wytłumaczy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-08-13 11:08:54
Autor: Trybun
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-11 12:26, Waldek Godel pisze:
Dnia Sat, 11 Aug 2012 12:09:19 +0200, Trybun napisał(a):

No to moje gratulację, fortuna ci sprzyjała widać przy składaniu
wypowiedzenia. I jeszcze łaskawie mi odpowiedz gdzzie mam szukać
informacji na temat wypowiedzenia( skoro ich nie ma w umowie) jak nie w
BOKu, tylko wróżka pozostała?
W umowie i regulaminie. Popro¶ kogo¶, może ci przeczyta i wytłumaczy.


Sk±d ta zło¶liwo¶ć. I co za interes masz żeby popierać naci±gaj±cych ludzi hochsztaplerów? Chromolisz jak postrzelony, jak kto¶ kto nigdy takiej umowy nie widział, i chyba tylko dlatego bo taki styl - bez względu na okoliczno¶ci - weto dla adwersarza.

Data: 2012-08-13 11:12:26
Autor: pawell32
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-13 11:08, Trybun pisze:

Sk±d ta zło¶liwo¶ć. I co za interes masz żeby popierać naci±gaj±cych
ludzi hochsztaplerów? Chromolisz jak postrzelony, jak kto¶ kto nigdy
takiej umowy nie widział, i chyba tylko dlatego bo taki styl - bez
względu na okoliczno¶ci - weto dla adwersarza.

teraz to Ty pier....
umowa jest czytelna. nie wiem do kogo masz pretensje,
nie czytałe¶ co podpisujesz?


--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux
http://www.net-sat.pl   e-mail: pawell@net-sat.pl

Data: 2012-08-13 11:41:30
Autor: Trybun
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-13 11:12, pawell32 pisze:
W dniu 2012-08-13 11:08, Trybun pisze:

Sk±d ta zło¶liwo¶ć. I co za interes masz żeby popierać naci±gaj±cych
ludzi hochsztaplerów? Chromolisz jak postrzelony, jak kto¶ kto nigdy
takiej umowy nie widział, i chyba tylko dlatego bo taki styl - bez
względu na okoliczno¶ci - weto dla adwersarza.

teraz to Ty pier....
umowa jest czytelna. nie wiem do kogo masz pretensje,
nie czytałe¶ co podpisujesz?



Złodziej okradaj±cy ludzi w grze w trzy karty to też wg. Ciebie kto¶ do kogo nie można mieć pretensji? Moje pretensje s± do tych co to chyba nie potrafi± robić uczciwych interesów, a także do tych co im na takie rzeczy pozwalaj± - czyli sowicie opłacanych przez konsumentów organów ¶cigania wszelakiego bandytyzmu.

Widzisz, tak to jest przeważnie że gdy się podpisuje umowę to na to czy jest w niej informacja nt. wypowiedzenia mało się zwraca uwagę. Na dzień dzisiejszy gdybym miał podpisać umow± z kim¶ w stylu Polsatu b±dĽ N to na pewno nie poprzestałbym na jednokrotnym jej przeczytaniu.

Data: 2012-08-13 11:54:16
Autor: pawell32
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-13 11:41, Trybun pisze:

Złodziej okradaj±cy ludzi w grze w trzy karty to też wg. Ciebie kto¶ do
kogo nie można mieć pretensji? Moje pretensje s± do tych co to chyba nie
potrafi± robić uczciwych interesów, a także do tych co im na takie
rzeczy pozwalaj± - czyli sowicie opłacanych przez konsumentów organów
¶cigania wszelakiego bandytyzmu.

dziwne rzeczy opowiadasz.
zawsze sprawdzam warunki wypowiedzenia i okres na
jaki mam zobowi±zanie.
sprzedawca jest do tego zobowi±zany.
jak chodzi o n, zawsze było to w aktualnej
promocji, więc nigdy nie było podpisywania w ciemno.


--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux
http://www.net-sat.pl   e-mail: pawell@net-sat.pl

Data: 2012-08-13 12:59:39
Autor: Trybun
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-13 11:54, pawell32 pisze:
W dniu 2012-08-13 11:41, Trybun pisze:

Złodziej okradaj±cy ludzi w grze w trzy karty to też wg. Ciebie kto¶ do
kogo nie można mieć pretensji? Moje pretensje s± do tych co to chyba nie
potrafi± robić uczciwych interesów, a także do tych co im na takie
rzeczy pozwalaj± - czyli sowicie opłacanych przez konsumentów organów
¶cigania wszelakiego bandytyzmu.

dziwne rzeczy opowiadasz.
zawsze sprawdzam warunki wypowiedzenia i okres na
jaki mam zobowi±zanie.
sprzedawca jest do tego zobowi±zany.
jak chodzi o n, zawsze było to w aktualnej
promocji, więc nigdy nie było podpisywania w ciemno.



Faktycznie dziwne.. Z tego wszystkiego pofatygowałem się na strych po opakowanie i karton od dekodera Nki. A tam na spodzie leży sobie złożona kartka - trzecia strona umowy. I rzeczywi¶cie wprowadziłem Cię w bł±d - jest wzmianka o trzymiesięcznym wypowiedzeniu. Ale niestety nic więcej - czym grozi brak wypowiedzenia i jednoczesnego niepodpisania nowego cyrografu. O tym gdzie mam ew. zwrócić tuner itd itp. Tak więc nie jest tak całkowicie Nka rozgrzeszona.

Data: 2012-08-13 07:28:09
Autor: pawell32
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-11 11:43, Trybun pisze:
Widocznie mam pecha. Jednak zreszt± jak można poczytać w necie - nie
tylko ja. W poszukiwaniu mechanizmów złożenia wypowiedziana umowy,
przypadkowo natrafiłem na sporo do¶wiadczeń klientów wypowiadaj±cych
umow± telewizji "N".

wyolbrzymiasz. ja też nie znam nikogo, kto miał problemy z tym.
chciał to wypowiadał. nie wierze, że nie masz bliżej
żadnego punktu blisko Ciebie (100km???).
to nie czasy, gdzie do cyfry trzeba było wypowiadać faxem,
a 99% faxów dochodziło nieczytelnych...



--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux
http://www.net-sat.pl   e-mail: pawell@net-sat.pl

Data: 2012-08-13 11:11:11
Autor: Trybun
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-13 07:28, pawell32 pisze:
W dniu 2012-08-11 11:43, Trybun pisze:
Widocznie mam pecha. Jednak zreszt± jak można poczytać w necie - nie
tylko ja. W poszukiwaniu mechanizmów złożenia wypowiedziana umowy,
przypadkowo natrafiłem na sporo do¶wiadczeń klientów wypowiadaj±cych
umow± telewizji "N".

wyolbrzymiasz. ja też nie znam nikogo, kto miał problemy z tym.
chciał to wypowiadał. nie wierze, że nie masz bliżej
żadnego punktu blisko Ciebie (100km???).
to nie czasy, gdzie do cyfry trzeba było wypowiadać faxem,
a 99% faxów dochodziło nieczytelnych...


Mam nadziej± że istotnie wyolbrzymiam. Jednak próba samego zorientowania się w mechanizmie wypowiadania umowy w tej firmie pokazała że mog± zaistnieć problemy. No niestety, mimo że punktów sprzedaży tv 'n' jest sporo w pobliżu, to w nich nikt nie chce nawet rozmawiać na temat inny niż podpisywanie nowej umowy. Wszyscy wysyłaj± do autoryzowanego salonu, a taki najbliższy znajduje się w odległym o 100km Poznaniu.
I tak nawiasem - "Cyfra+" to zupełnie inna liga niż "N" czy "Polsat".

Data: 2012-08-13 11:15:27
Autor: pawell32
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-13 11:11, Trybun pisze:
Mam nadziej± że istotnie wyolbrzymiam. Jednak próba samego zorientowania
się w mechanizmie wypowiadania umowy w tej firmie pokazała że mog±
zaistnieć problemy. No niestety, mimo że punktów sprzedaży tv 'n' jest
sporo w pobliżu, to w nich nikt nie chce nawet rozmawiać na temat inny
niż podpisywanie nowej umowy.

to jaki¶ ewenement. ja u siebie nie znam takiego.

Wszyscy wysyłaj± do autoryzowanego salonu,
a taki najbliższy znajduje się w odległym o 100km Poznaniu.

nie słyszałem o czym¶ takim. jedynie zwrot/wymiane sprzętu
można zrealizować wył±cznie w "punkcie serwisowym"

I tak nawiasem - "Cyfra+" to zupełnie inna liga niż "N" czy "Polsat".

no nie wiem co chciałe¶ przez to powiedzieć

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux
http://www.net-sat.pl   e-mail: pawell@net-sat.pl

Data: 2012-08-13 11:43:32
Autor: Trybun
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-13 11:15, pawell32 pisze:
W dniu 2012-08-13 11:11, Trybun pisze:
Mam nadziej± że istotnie wyolbrzymiam. Jednak próba samego zorientowania
się w mechanizmie wypowiadania umowy w tej firmie pokazała że mog±
zaistnieć problemy. No niestety, mimo że punktów sprzedaży tv 'n' jest
sporo w pobliżu, to w nich nikt nie chce nawet rozmawiać na temat inny
niż podpisywanie nowej umowy.

to jaki¶ ewenement. ja u siebie nie znam takiego.

No cóż..


Wszyscy wysyłaj± do autoryzowanego salonu,
a taki najbliższy znajduje się w odległym o 100km Poznaniu.

nie słyszałem o czym¶ takim. jedynie zwrot/wymiane sprzętu
można zrealizować wył±cznie w "punkcie serwisowym"


Czyli co? Napisać na nich skargę że nie wywi±zuj± się ze swoich obowi±zków?


I tak nawiasem - "Cyfra+" to zupełnie inna liga niż "N" czy "Polsat".

no nie wiem co chciałe¶ przez to powiedzieć


Byłem ich klientem przez kilkana¶cie lat. Przejrzysto¶ć, jasne reguły. Nawet wypowiedzenia umowy traktowane z u¶miechem do klienta. Przerywanie rozmów, odkładanie na długie minuty telefonu - w Cyfrze czego¶ takiego nie praktykuj±.

Data: 2012-08-13 10:48:57
Autor: Waldek Godel
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
Dnia Mon, 13 Aug 2012 11:43:32 +0200, Trybun napisał(a):

Byłem ich klientem przez kilkana¶cie lat. Przejrzysto¶ć, jasne reguły. Nawet wypowiedzenia umowy traktowane z u¶miechem do klienta. Przerywanie rozmów, odkładanie na długie minuty telefonu - w Cyfrze czego¶ takiego nie praktykuj±.

Faktycznie, klienta który był klientem kilka lat przed założeniem firmy
należy traktować ze specjaln± trosk±.  Może nawet mu zafundować zakład
specjalnej troski?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-08-13 12:59:58
Autor: Trybun
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-13 11:48, Waldek Godel pisze:
Dnia Mon, 13 Aug 2012 11:43:32 +0200, Trybun napisał(a):

Byłem ich klientem przez kilkana¶cie lat. Przejrzysto¶ć, jasne reguły.
Nawet wypowiedzenia umowy traktowane z u¶miechem do klienta. Przerywanie
rozmów, odkładanie na długie minuty telefonu - w Cyfrze czego¶ takiego
nie praktykuj±.
Faktycznie, klienta który był klientem kilka lat przed założeniem firmy
należy traktować ze specjaln± trosk±.  Może nawet mu zafundować zakład
specjalnej troski?


Bez komentarza.

Data: 2012-08-13 11:55:45
Autor: pawell32
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-13 11:43, Trybun pisze:
Byłem ich klientem przez kilkana¶cie lat. Przejrzysto¶ć, jasne reguły.
Nawet wypowiedzenia umowy traktowane z u¶miechem do klienta. Przerywanie
rozmów, odkładanie na długie minuty telefonu - w Cyfrze czego¶ takiego
nie praktykuj±.

zapomniałe¶ dodać iż tu masz 10 dni na odstapienie od umowy,
czego w polsacie nie ma



--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux
http://www.net-sat.pl   e-mail: pawell@net-sat.pl

Data: 2012-08-13 13:00:40
Autor: Trybun
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-13 11:55, pawell32 pisze:
W dniu 2012-08-13 11:43, Trybun pisze:
Byłem ich klientem przez kilkana¶cie lat. Przejrzysto¶ć, jasne reguły.
Nawet wypowiedzenia umowy traktowane z u¶miechem do klienta. Przerywanie
rozmów, odkładanie na długie minuty telefonu - w Cyfrze czego¶ takiego
nie praktykuj±.

zapomniałe¶ dodać iż tu masz 10 dni na odstapienie od umowy,
czego w polsacie nie ma




Oj nie wiem, chyba jednak Polsat nie jest ¶więt± krow±, a więc i jego obowi±zuje prawo dotycz±ce sprzedaży wysyłkowej. A w nim wyraĽnie stoi że klient robi±cy zakup korespondencyjnie może odst±pić od umowy w przeci±gu 10ciu dni bez podawania przyczyn. Ale tu przecież nie o to chodzi, a o zwykłe perfidne naci±ganie klienta, licz±c na to że ów czego¶ nie dopatrzy, nie zauważy.

Data: 2012-08-13 13:13:28
Autor: pawell32
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-13 13:00, Trybun pisze:
chodzi, a o zwykłe perfidne naci±ganie klienta, licz±c na to że ów
czego¶ nie dopatrzy, nie zauważy.

to też jest ciekawe.
co złapali Cię za rękę na ulicy i kazali podpisać.
i nadal nie wiem, gdzie to naci±gactwo?
a jak się nie możesz dogadać na infolini to popro¶
kogo¶ o pomoc.


--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux
http://www.net-sat.pl   e-mail: pawell@net-sat.pl

Data: 2012-08-14 12:36:15
Autor: Trybun
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-13 13:13, pawell32 pisze:
W dniu 2012-08-13 13:00, Trybun pisze:
chodzi, a o zwykłe perfidne naci±ganie klienta, licz±c na to że ów
czego¶ nie dopatrzy, nie zauważy.

to też jest ciekawe.
co złapali Cię za rękę na ulicy i kazali podpisać.
i nadal nie wiem, gdzie to naci±gactwo?
a jak się nie możesz dogadać na infolini to popro¶
kogo¶ o pomoc.



Zakończmy lepiej t± wymianę zdań.

Data: 2012-08-14 12:02:15
Autor: Waldek Godel
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
Dnia Tue, 14 Aug 2012 12:36:15 +0200, Trybun napisał(a):

Zakończmy lepiej t± wymianę zdań.

tak, to byłby ¶wietny pomysł, jakby¶ wpadł na niego 6 dni temu. Wszyscy uważaliby Cię za zdecydowanie inteligentniejszego.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-08-14 14:09:49
Autor: Trybun
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-14 13:02, Waldek Godel pisze:
Dnia Tue, 14 Aug 2012 12:36:15 +0200, Trybun napisał(a):

Zakończmy lepiej t± wymianę zdań.
tak, to byłby ¶wietny pomysł, jakby¶ wpadł na niego 6 dni temu.
Wszyscy uważaliby Cię za zdecydowanie inteligentniejszego.


Czyli co chcesz powiedzieć, - trzeba nadinteligencji do interpretacji umowy w której nie uwzględniono wielu istotnych dla klienta szczegółów?

My¶lisz że jestem łasy na takie postrzeganie? Nieskromnie nadmienię że w dyskusjach usenetowych nigdy nie sięgam do pomocy dostępnej w necie i nie przestawiam znalezionych "prawd" jako swoich, jak to robi 90% użytkowników.

Data: 2012-08-14 13:43:57
Autor: Waldek Godel
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
Dnia Tue, 14 Aug 2012 14:09:49 +0200, Trybun napisał(a):

Czyli co chcesz powiedzieć, - trzeba nadinteligencji do interpretacji umowy w której nie uwzględniono wielu istotnych dla klienta szczegółów?


Nie, wystarczy być trochę inteligentniejszym od szympansa i czytać co się
podpisuje, a nie bić pianę w internecie, nie maj±c o tym zielonego pojęcia.

My¶lisz że jestem łasy na takie postrzeganie? Nieskromnie nadmienię że w dyskusjach usenetowych nigdy nie sięgam do pomocy dostępnej w necie i nie przestawiam znalezionych "prawd" jako swoich, jak to robi 90% użytkowników.

No tak, że nie sięgasz, to się już okazało aż nadto bole¶nie. Lepiej bić
pianę niż sięgn±ć do gotowej informacji. I trudno, żeby¶ przedstawiał jako
swoje co¶, czego znalezienie cię przerasta.

My¶lę, że spokojnie znajdziecie wspólny język z Pszemolem i Animk±. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-08-21 21:31:16
Autor: Trybun
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-14 14:43, Waldek Godel pisze:
Dnia Tue, 14 Aug 2012 14:09:49 +0200, Trybun napisał(a):

Czyli co chcesz powiedzieć, - trzeba nadinteligencji do interpretacji
umowy w której nie uwzględniono wielu istotnych dla klienta szczegółów?

Nie, wystarczy być trochę inteligentniejszym od szympansa i czytać co się
podpisuje, a nie bić pianę w internecie, nie maj±c o tym zielonego pojęcia.
Lubisz imponować swoim intelektem..? Zreszt± po co pytam - widać że jeste¶ dumny z poczucia wyższo¶ci intelektualnej nad nad przeciętnym pawianem. Tylko czy to duma nie na wyrost trochę?


My¶lisz że jestem łasy na takie postrzeganie? Nieskromnie nadmienię że w
dyskusjach usenetowych nigdy nie sięgam do pomocy dostępnej w necie i
nie przestawiam znalezionych "prawd" jako swoich, jak to robi 90%
użytkowników.
No tak, że nie sięgasz, to się już okazało aż nadto bole¶nie. Lepiej bić
pianę niż sięgn±ć do gotowej informacji. I trudno, żeby¶ przedstawiał jako
swoje co¶, czego znalezienie cię przerasta.

My¶lę, że spokojnie znajdziecie wspólny język z Pszemolem i Animk±.

I znowu to przero¶nięte ego daje znać o sobie...

Data: 2012-08-13 11:56:49
Autor: pawell32
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-13 11:43, Trybun pisze:

Byłem ich klientem przez kilkana¶cie lat.

byłe¶ klientem n-ki kilkana¶cie lat?
to wiele wyja¶nia ;-)

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux
http://www.net-sat.pl   e-mail: pawell@net-sat.pl

Data: 2012-08-13 12:58:45
Autor: Trybun
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-13 11:56, pawell32 pisze:
W dniu 2012-08-13 11:43, Trybun pisze:

Byłem ich klientem przez kilkana¶cie lat.

byłe¶ klientem n-ki kilkana¶cie lat?
to wiele wyja¶nia ;-)


Canalal+ a póĽniej Cyfry+

Data: 2012-08-08 09:11:23
Autor: Trybun
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-08 08:50, pawell32 pisze:
W dniu 2012-08-08 08:42, Trybun pisze:


Czy ktoś się orientuje jak długi powinien być okres wypowiedzenia umowy
podpisanej na 12 + miesiÄ…c aktywacji? Chodzi przede wszystkim o
niejasność z tym miesiącem aktywacji.. I jeszcze może wie ktoś na jaki
adres należy złożyć to wypowiedzenie - na krakowski czy warszawski firmy
ITI?

co masz niejasnego?
wszystko masz na umowie. miesiÄ…c aktywacji to miesiÄ…c w ktĂłrym
podpisałeś umowę, a umowa opiera na 12 pełnych miesięcy.
okres wypowiedzenia jest rĂłwnieĹĽ na umowie, 30 lub 90 dni
przed końcem czasu określonego, jak przegapiłeś to umowa przeszła
na czas nieoznaczony i masz 3-miesięczny okres wypowiedzenia.

wypowiedzenie najlepiej złożyć w dowolnym punkcie, od razu masz potwierdzenie.



Tak siÄ™ skĹ‚ada ĹĽe w tej mojej umowie (zawarta przez internet) nic nie ma o wypowiadaniu.  Jest tylko sporo o karach groĹĽÄ…cych za zerwanie umowy. Czyli jednak umowa jest na 12 a nie 13 miesiÄ™cy? Po kiego grzyba ta wzmianka o jakimĹ› dodatkowym miesiÄ…cu aktywacji, wprowadzajÄ…ca niejasność?
Niestety nie ma w pobliżu mnie żadnego autoryzowanego punktu gdzie mógłbym złożyć takie wypowiedzenie. W punkcie sprzedaży znajdującym się w sklepie Avans nawet nie chcą słyszeć o czymś innym niż podpisywanie nowych umów.

Data: 2012-08-08 10:12:51
Autor: pawell32
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-08 09:11, Trybun pisze:
Tak się składa że w tej mojej umowie (zawarta przez internet) nic nie ma
o wypowiadaniu.  Jest tylko sporo o karach groĹĽÄ…cych za zerwanie umowy.
Czyli jednak umowa jest na 12 a nie 13 miesięcy?

jak podpisałeś na samym początku miesiąca to 13.

Po kiego grzyba ta
wzmianka o jakimś dodatkowym miesiącu aktywacji, wprowadzająca niejasność?

;-)

Niestety nie ma w pobliĹĽu mnie ĹĽadnego autoryzowanego punktu gdzie
mógłbym złożyć takie wypowiedzenie. W punkcie sprzedaży znajdującym się
w sklepie Avans nawet nie chcą słyszeć o czymś innym niż podpisywanie
nowych umĂłw.

napisz na nich paszkwil.


--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux
http://www.net-sat.pl   e-mail: pawell@net-sat.pl

Data: 2012-08-08 13:41:45
Autor: Trybun
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-08 10:12, pawell32 pisze:
W dniu 2012-08-08 09:11, Trybun pisze:
Tak się składa że w tej mojej umowie (zawarta przez internet) nic nie ma
o wypowiadaniu.  Jest tylko sporo o karach groĹĽÄ…cych za zerwanie umowy.
Czyli jednak umowa jest na 12 a nie 13 miesięcy?

jak podpisałeś na samym początku miesiąca to 13.

No to teraz mam pełną jasność:-( .. - umowę podpisałem 15tego.


Po kiego grzyba ta
wzmianka o jakimś dodatkowym miesiącu aktywacji, wprowadzająca niejasność?

;-)

Rzecznik praw konsumenta! Za co ja konsument mu płacę? Za komuny za takie praktyki mogłaby być nawet czapa dla krętacza..


Niestety nie ma w pobliĹĽu mnie ĹĽadnego autoryzowanego punktu gdzie
mógłbym złożyć takie wypowiedzenie. W punkcie sprzedaży znajdującym się
w sklepie Avans nawet nie chcą słyszeć o czymś innym niż podpisywanie
nowych umĂłw.

napisz na nich paszkwil.


Bardziej na miejscu byłoby danie w mordę.

Data: 2012-08-08 14:43:14
Autor: MF[PL]
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-08 13:41, Trybun pisze:
....


Bardziej na miejscu byłoby danie w mordę.

OT
To jest niezły pomysł na kampanię reklamową.
"Nie spodoba Ci siÄ™ - przyjdĹş i daj nam w mordÄ™"
Nieco bardziej agresywny marketing. Być może już niedługo w naszych tv.

Data: 2012-08-11 11:15:11
Autor: Trybun
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-08 14:43, MF[PL] pisze:
W dniu 2012-08-08 13:41, Trybun pisze:
...


Bardziej na miejscu byłoby danie w mordę.

OT
To jest niezły pomysł na kampanię reklamową.
"Nie spodoba Ci siÄ™ - przyjdĹş i daj nam w mordÄ™"
Nieco bardziej agresywny marketing. Być może już niedługo w naszych tv.


W mordę to za pazerność i brak przejrzystych reguł.

Data: 2012-08-11 10:29:13
Autor: Waldek Godel
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
Dnia Wed, 08 Aug 2012 13:41:45 +0200, Trybun napisał(a):


Rzecznik praw konsumenta! Za co ja konsument mu płacę?

Ma w zakresie uczenie nieuków czytania umów ze zrozumieniem? Od kiedy?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-08-11 11:39:16
Autor: Trybun
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-11 11:29, Waldek Godel pisze:
Dnia Wed, 08 Aug 2012 13:41:45 +0200, Trybun napisał(a):

Rzecznik praw konsumenta! Za co ja konsument mu płacę?

Ma w zakresie uczenie nieuków czytania umów ze zrozumieniem? Od kiedy?


Ma ten darmozjad dopuszczać do użytku umowy jasne i przejrzyste dla konsumenta! Po to go powołano. Kogo ty bronisz?

Data: 2012-08-11 10:45:24
Autor: Waldek Godel
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
Dnia Sat, 11 Aug 2012 11:39:16 +0200, Trybun napisał(a):

Ma ten darmozjad dopuszczać do użytku umowy jasne i przejrzyste dla konsumenta! Po to go powołano. Kogo ty bronisz?

czyli dwuzdaniowe dla osób z wyższym wykształceniem i jednozdaniowe dla
pozostałych?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-08-11 12:09:54
Autor: Trybun
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-11 11:45, Waldek Godel pisze:
Dnia Sat, 11 Aug 2012 11:39:16 +0200, Trybun napisał(a):

Ma ten darmozjad dopuszczać do użytku umowy jasne i przejrzyste dla
konsumenta! Po to go powołano. Kogo ty bronisz?
czyli dwuzdaniowe dla osób z wyższym wykształceniem i jednozdaniowe dla
pozostałych?


Przykład - musi w umowie być info jak można kontrakt rozwi±zać, plus okresy wypowiadania, plus adresy pod który można je składać, choćby tylko w przypadku tych umów zawieranych korespondencyjnie. I naprawdę nie staraj się bronić diabła, staj±c po jego stronie.

Data: 2012-08-11 11:27:51
Autor: Waldek Godel
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
Dnia Sat, 11 Aug 2012 12:09:54 +0200, Trybun napisał(a):

Przykład - musi w umowie być info jak można kontrakt rozwi±zać, plus okresy wypowiadania, plus adresy pod który można je składać, choćby tylko w przypadku tych umów zawieranych korespondencyjnie. I naprawdę nie staraj się bronić diabła, staj±c po jego stronie.

W twojej nie ma? Serio? A jak j± przeczytasz, to wci±ż nie ma?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-08-13 11:11:32
Autor: Trybun
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-11 12:27, Waldek Godel pisze:
Dnia Sat, 11 Aug 2012 12:09:54 +0200, Trybun napisał(a):

Przykład - musi w umowie być info jak można kontrakt rozwi±zać, plus
okresy wypowiadania, plus adresy pod który można je składać, choćby
tylko w przypadku tych umów zawieranych korespondencyjnie. I naprawdę
nie staraj się bronić diabła, staj±c po jego stronie.
W twojej nie ma? Serio?
A jak j± przeczytasz, to wci±ż nie ma?


Bez komentarza.

Data: 2012-08-13 10:35:38
Autor: Waldek Godel
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
Dnia Mon, 13 Aug 2012 11:11:32 +0200, Trybun napisał(a):

W twojej nie ma? Serio?
A jak j± przeczytasz, to wci±ż nie ma?


Bez komentarza.

Bardzo serdecznie przepraszam, że pos±dzałem cię o umiejętno¶ć czytania ze
zrozumieniem. --
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.
Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

Data: 2012-08-13 07:30:58
Autor: pawell32
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-11 12:09, Trybun pisze:

Przykład - musi w umowie być info jak można kontrakt rozwi±zać, plus
okresy wypowiadania,

i jest. sk±d brałe¶ dekoder? z punktu czy kurier Ci przywiózł?
w stopce jest adres. na ten też możesz wysłać.

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux
http://www.net-sat.pl   e-mail: pawell@net-sat.pl

Data: 2012-08-13 11:12:20
Autor: Trybun
Wypowiedzenie umowy w tv "N"
W dniu 2012-08-13 07:30, pawell32 pisze:
W dniu 2012-08-11 12:09, Trybun pisze:

Przykład - musi w umowie być info jak można kontrakt rozwi±zać, plus
okresy wypowiadania,

i jest. sk±d brałe¶ dekoder? z punktu czy kurier Ci przywiózł?
w stopce jest adres. na ten też możesz wysłać.


A wła¶nie że nie ma! Nie ma nic na temat rozwi±zywania umowy! Jedynie ostrzeżenie o karach za jej rozwi±zanie przed czasem.
  Kurier przywiózł. Oczywi¶cie że jest adres firmy w umowie, ale na forach dyskusyjnych dotycz±cych tv "n" użytkownicy pisz± że wypowiedzenie należy składać na krakowski, a nie ten warszawski adres który jest w umowie.

Wypowiedzenie umowy w tv "N"

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona