Wypowiedzi profesora Geremka w Parlamencie Europejskim...

Data: 2009-05-30 11:56:32
Autor: Tzva Adonai
Wypowiedzi profesora Geremka w Parlamencie Europejskim...
O traktacie lizbońskim (po polsku) - http://www.youtube.com/watch?v=cvp_jmNU5vE&feature=related
O prawach człowieka (po polsku) - http://www.youtube.com/watch?v=UD-Bgnqb0f8
O sytuacji w Tybecie (po francusku) - http://www.youtube.com/watch?v=37eeX5o7G4g&feature=related
O stoczni Gdańskiej (po polsku) - http://www.youtube.com/watch?v=YRgsTS3dcQk&feature=related
O Solidarności (po polsku) - http://www.youtube.com/watch?v=xhZQdvxBIf0&feature=related

Żaden z dzisiejszych kandydatów nawet butów nie jest godzien mu
całować...

Data: 2009-05-30 22:20:59
Autor: MH
[...]

Istotnie , TYYYLE gadać i nic nie powiedzieć , to naprawdę sztuka...

MH

Data: 2009-05-31 07:01:18
Autor: cytryna
> [...]
> całować...

Istotnie , TYYYLE gadać i nic nie powiedzieć , to naprawdę sztuka...

Niezwykłe zainteresowanie posłów PE jojczeniem Drogiego Bronka spowodowało, że wokół mówcy widać same zasłuchane twarze. Czy on często głosił te homilie do całujących buty parlamentarzystów? Jak się skończyło czyszczenie butów wiemy i nie pochwalamy nawet, kiedy miało miejsce na donkowych autostradach do nieba.

Data: 2009-05-31 00:10:45
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:e361662d-777a-4155-8c8a-495d6833ba4ev4g2000vba.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
Bronislaw Gieremek: Jest ustawa o samorzadzie przedsiebiorstwa? Jest? Mogla byc dla nas jeszcze lepsza, ale i to wystarczy. Przewiduje ona, ze moga byc tworzone spólki prywatno-samorzadowe i spólki prywatno-panstwowe. Przewiduje. Co jest potrzebne na rozruch takiej spólki? My wiemy dobrze. Pieniadze! A kto ma dzis pieniadze na takie interesy? Moze Polacy? Nie, ja Polaków w tym interesie jako udzialowców nie widze.  Pieniadze dadza Zydzi! Glowe do interesu tez Zydzi i pytala pani: "skad wezme tylu Zydów?" A no na szczescie ludu Izraela, juz sa. Przez 38 lat populacja odrodzila sie: w Izraelu, Europie Zachodniej, Zwiazku Radzieckim. Kiedy tylko uchwalimy ustawe o podwójnym obywatelstwie i prawie swobodnego wyboru miejsca zamieszkania oraz podrózowania do Polski tam i spowrotem -  w zaleznosci wylacznie od checi zainteresowanego takiego z podwójnym obywatelstwem polskim.  Z kadrami do zreprywatyzowanego przemyslu, rzemiosla i handlu nie mamy najmniejszego klopotu. A warsztaty pracy stoja otworem, a nawet i puste. Oplacilo sie nam doprowadzic je do takiego stanu, do takiej zalosnej ruiny. W takim stanie beda dawac je nam za darmo i jeszcze calowac w reke, aby byla praca dla Polaków i troche na rynek.
boukun

Data: 2009-05-31 06:20:32
Autor: Tzva Adonai
Wypowiedzi profesora Geremka w Parlamencie Europejskim...
Bronislaw Gieremek: Jest ustawa o samorzadzie przedsiebiorstwa? Jest? Mogla

Ciągle będziesz biegał z tą starą, esbecką fałszywką, parszywy, brudny
śmieciu?... W porównaniu z Geremkiem jesteś mniej wart niż zaschły, kozi bobek..
Spójrz na siebie, jesteś zwykłym menelem i pasożytem żerującym na opiece
społecznej, wymiarze sprawiedliwości i własnej żonie.. Taką małą, śmierdzącą,
plebejską k**rwą, która tylko patrzy jak ciągnąć do siebie i się przy tym nie
narobić...

Data: 2009-05-31 10:53:05
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:19bc.00000418.4a220590newsgate.onet.pl...
[...]

Czy Geremek się kiedykolwiek narobił, żeby zarobić tyle ile zarobił? Czy to na koszt polskiego podatnika Geremek wziął w swojej ostatniej drodze przydrożną prostytutkę do samochodu?

boukun

Data: 2009-05-31 10:55:31
Autor: Tzva Adonai
Wypowiedzi profesora Geremka w Parlamencie Europejskim...
Czy Geremek się kiedykolwiek narobił

Całe życie pracował dla Polski, a co ty dla niej zrobiłeś, wałkoniu?...
Potrafisz tylko na nią defekować... --

Data: 2009-05-31 11:03:20
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000045.4a224603newsgate.onet.pl...
Czy Geremek się kiedykolwiek narobił

Całe życie pracował dla Polski, a co ty dla niej zrobiłeś, wałkoniu?...
Potrafisz tylko na nią defekować...

Czy Geremek wyprodukował choć kilogram kiełbasy na polski rynek, czy zabił choć jedną świnię? Z tego co wiem, cała Polska wiecznie na niego pracowała, a on z tego tylko korzystał...

boukun

Data: 2009-05-31 11:04:20
Autor: Tzva Adonai
Wypowiedzi profesora Geremka w Parlamencie Europejskim...
Czy Geremek wyprodukował choć kilogram kiełbasy na polski rynek, czy zabił choć jedną świnię?

Praca fizyczna ma najmniejszą wartość...

Data: 2009-05-31 11:07:12
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:6069.00000049.4a224814newsgate.onet.pl...
Czy Geremek wyprodukował choć kilogram kiełbasy na polski rynek, czy zabił choć
jedną świnię?

Praca fizyczna ma najmniejszą wartość...

Ale daje największe korzyści i satysfakcję. Dzieła powstałe z ludzkich rąk są boskością.

boukun

Data: 2009-05-31 11:09:07
Autor: Tzva Adonai
Wypowiedzi profesora Geremka w Parlamencie Europejskim...
Ale daje największe korzyści i satysfakcję. Dzieła powstałe z ludzkich rąk są boskością.

Dzieła powstałe za sprawą ludzkiego umysłu są święte o ile stanowią realną
wartość dla społeczeństwa.. Rękami można robić wiele rzeczy mechanicznie,
odruchowo i bez większego zastanowienia, dlatego praca typowo fizyczna, jak
zabijanie świń, jest tak mało wartościowa i nisko wyceniana.. --

Data: 2009-05-31 11:11:54
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@vp.pl> napisał w wiadomości news:6069.0000004c.4a224933newsgate.onet.pl...
[...]

Geremek nie docenił asfaltu, po którym jechał, nie zagłębił się w tym, ile ludzkiego potu wykonanie tej drogi kosztowało. Jego umysł nie przerobił tego i dlatego skończył z fiutem na wierzchu.

boukun

Data: 2009-05-31 17:27:28
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gvthu1$n1b$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ale z ciebie prymityw, dzieła ludzkie to również kompozycje muzyczne, napisane książki, namalowane obrazy itp.

--
stevep

Data: 2009-05-31 20:00:24
Autor: jadrys
cirrus pisze:
[...]

Tylko raczej z tych "dzieł" niewielki pożytek.. Żeby malarz coś namalował to musi mieć na czym, to samo dotyczy muzyka i pisarza.. Tak że nie mów o kimś  - prymityw.. Twój adwersarz miał 100% racji..

Data: 2009-06-01 05:39:18
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gvugjk$uee$1news.task.gda.pl...
cirrus pisze:
[...]

Nie wiedziałem, że ty też, jakby dzieła malarzy, pisarzy nie byly potrzebne to by ich nie było.

--
stevep

Data: 2009-06-01 08:03:03
Autor: jadrys

cirrus pisze:

[...]

Oczywiście że są potrzebne, jednak na pierwszym planie jest nie jakiś tam artysta tylko piekarz który piecze chleb, murarz który buduje domy, czyli ludzie prawdziwej pracy..

Data: 2009-05-31 21:08:32
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:gvu56b$l2j$1news.vectranet.pl...
[...]

Albo robienie loda w czasie jazdy samochodem...

boukun

Data: 2009-06-01 05:40:06
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gvuknj$ra$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Potwierdzasz niepochlebną o sobie opinię.

--
stevep

Data: 2009-06-01 11:38:18
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:gvvg40$u79$1news.vectranet.pl...
[...]

Bez przesady Stefanie, uważasz, że masz tutaj lepszą?

boukun

Data: 2009-06-02 05:24:27
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:h0084c$bk7$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Ja wypowiadam sie w imieniu wlasnym.

--
stevep

Data: 2009-06-02 08:12:10
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:h023ij$e5e$1news.vectranet.pl...
[...]

Pozwól, że ja o tobie nie będę się wypowiadał... wprost.

boukun

Data: 2009-05-31 11:07:30
Autor: Panslavista
> [...]

zabił choć
> jedną świnię?

Praca fizyczna ma najmniejszą wartość...

Dlatego parchy jej nie lubiż i kombinują jak znaleźć frajerów dających się
oskubać, jak kombinował całe życie Beremek.

Data: 2009-05-31 11:14:31
Autor: konserwator
Wypowiedzi profesora Geremka w Parlamencie Europejskim...

http://libertas.eu/pl/emailcamp003/?gclid=CL3aoaXhvZoCFQiF3godKnfPqw
"Naukowcy piszą, że skłonność środowiska polityczno-medialnego (m.in. "Gazety Wyborczej") do terroryzmu ideologicznego nie wygasła"
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6610020,Polscy_naukowcy_o_obronie_konferencji_o_gejach_na.html

dla lichwiarzy...

Data: 2009-05-31 11:29:26
Autor: raff
Tzva Adonai pisze:
Czy Geremek wyprodukował choć kilogram kiełbasy na polski rynek, czy zabił choć jedną świnię?

Nie, ale pokazal indolencje min. Grabarczyka w sprawie autostrady Nw. Tomysl - Swiecko. A to juz cos.

R.

Data: 2009-05-31 12:38:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:gvtilp$ust$1news.onet.pl...
Tzva Adonai pisze:
Czy Geremek wyprodukował choć kilogram kiełbasy na polski rynek, czy zabił choć jedną świnię?

Nie, ale pokazal indolencje min. Grabarczyka w sprawie autostrady Nw. Tomysl - Swiecko. A to juz cos.

Fizyczna niemożliwość. Budowa autostrady będzie trwała 2,5 roku.
Tusk objął rządy 16 listopada 2007 r. Geremek zginął 13 lipca 2008 r.
Czyli pretensje kieruj do rządu Kaczyńskiego.

Data: 2009-05-31 21:08:38
Autor: boukun

Tzva Adonai pisze:
[...]

Chyba swoją indolencję, brak mu było wyobraźni po czym jedzie?

boukun

Data: 2009-05-31 17:25:29
Autor: cirrus
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gvthmp$mmv$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

A praca polega wyłącznie na świniobójstwie?

--
stevep

Data: 2009-05-31 21:08:43
Autor: boukun

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:gvu52l$l2f$1news.vectranet.pl...
[...]

Może być koniobójstwo.

boukun

Wypowiedzi profesora Geremka w Parlamencie Europejskim...