Wypozyczalna - VoD

Data: 2012-11-22 17:58:37
Autor: Maciek
Wypozyczalna - VoD

Czesc,

Polecicie mi dobra wypozyczalnie internetowa, czyli VoD?
Mieszkam na wsi, nie chce mi sie zasuwac do Krakowa tylko po plyty/oddac
plyty. Telewizora nie posiadam, a od czasu do czasu czlowiek by cos obejrzal. Wiem, ze mozna z chomikow i inszych torrentow, ale nie lubie.

Czy jest jakas usluga VoD z duzym wyborem klasyki, starszych filmow,
fantastyki, filmow niekoniecznie trafiajacych do dystrybucji kinowej itp?

--
Maciek

Karkulowsiał zwartusiał
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2012-11-22 22:42:24
Autor: Tomek KaƄka
Wypozyczalna - VoD
Maciek <docktor@poczta.onet.pl> napisaƂ(a)

[...]
Czy jest jakas usluga VoD z duzym wyborem klasyki, starszych filmow,
fantastyki, filmow niekoniecznie trafiajacych do dystrybucji kinowej itp?

netflix.com

8$/mies oglądasz ile chcesz + jakiƛ VPN/Proxy w USA.

--
Tomek

Data: 2012-11-27 13:46:33
Autor: Hants
Wypozyczalna - VoD
"Tomek KaƄka" <tom@tomkan.eu.org> wrote in message news:slrnkataig.l7j.tomtv2.dom.local...

netflix.com

8$/mies oglądasz ile chcesz + jakiƛ VPN/Proxy w USA.

Rewelacja!

Wypozyczalna - VoD