Wypozyczalnia rowerow, trasy w KRK

Data: 2009-05-05 18:43:54
Autor: Iguan007
Wypozyczalnia rowerow, trasy w KRK
Hej,

Wybieram sie w na urlop do Krakowa i zamierzam zabrac rower gorski. Ale
poniewaz jestem bardziej uzalezniony od roweru szosowego (a nie mam go jak
zabrac), szukam jakiejs dobrej wypozyczalni w promieniu 300km do grodu
Kraka. Ewentualnie moze byc troche dalej, gdzie warto sie wybrac na kilka
dni zeby pojezdzic (Slowacja?). Mozecie cos polecic?

Kolejne pytanie, mozecie polecic jakies dobre trasy mtb w okolicach Krakowa?
Jezdzi ktos z Was wczesnie rano, powiedzmy 5:00-7:00 ? Chetnie sie
przylacze.

Pozdrawiam,
Iguan

Iguan007