Wypożyczalnia samochodów elektrycznych we Wrocławiu

Data: 2017-10-04 09:53:56
Autor: dumanski
Wypożyczalnia samochodów elektrycznych we Wrocławiu
https://www.wroclaw.pl/wypozyczalnia-aut-elektrycznych-wroclaw

Jakie rokowania? Przyjmie się?
Bo jeśli chodzi o rower miejski to IMHO jest ok., więc może to ma też sens

pozdrawiam
jareck

Data: 2017-10-04 19:53:19
Autor: Poldek
W dniu 2017-10-04 o 18:53, dumanski@tlen.pl pisze:
https://www.wroclaw.pl/wypozyczalnia-aut-elektrycznych-wroclaw

Jakie rokowania? Przyjmie się?
Bo jeśli chodzi o rower miejski to IMHO jest ok., więc może to ma też sens

Za 10-20 lat będzie na ulicach więcej takich elektrycznych wypożyczonych, niż prywatnych aut. Podobnie jak teraz z rowerami. Więcej już jeździ tych wypożyczanych, nich prywatnych. Bo po co wywalać kilkadziesiąt tysięcy, potem martwić się o naprawy, przeglądy, ubezpieczenia, przeglądy, miejsce do zaparkowania, rdzę, zmianę opon i co tam jeszcze, jeśli za parę groszy można wziąć ładny, świeży samochód i sobie nim pojechać. Przy własnych gratach zostaną tylko ci, którzy naprawdę potrzebują i niereformowalni.

Data: 2017-10-04 12:08:03
Autor: Kris
W dniu środa, 4 października 2017 19:53:21 UTC+2 użytkownik Poldek napisał:
>Podobnie jak teraz z rowerami. Więcej
już jeździ tych wypożyczanych, nich prywatnych.
Że co?
Gdzie i skąd masz te dane?
Bo np w mojej gminie, ba nawet powiecie to wypożyczonych rowerów nie ma a ścieżek i rowerzystów na nich sporo

Data: 2017-10-04 21:28:00
Autor: Poldek
W dniu 2017-10-04 o 21:08, Kris pisze:
> [...]
  >Podobnie jak teraz z rowerami. Więcej
już jeździ tych wypożyczanych, nich prywatnych.

Wychodzę przed dom i widzę.
Warszawa, centrum i okolice.

Bo np w mojej gminie, ba nawet powiecie to wypożyczonych rowerów nie ma a ścieżek i rowerzystów na nich sporo

W gminach o małej gęstości, to co innego. W takich miejscach nie opłaci się robić wypożyczalni.

Data: 2017-10-04 22:01:48
Autor: Akarm
Wypożyczalnia samochodów elektrycznych we W rocławiu
W dniu 2017-10-04 o 21:08, Kris pisze:

Bo np w mojej gminie, ba nawet powiecie to wypożyczonych rowerów nie ma a ścieżek i rowerzystów na nich sporo

Nie chce mi się wierzyć, że mieszkasz w takiej okolicy, w której rowery miejskie stoją bezczynnie i nie są wypożyczane. Ja stwierdzam coś wręcz przeciwnego - trudno czasami wypożyczyć rower miejski, ciągle są w użyciu.
A samochody? Wydaje mi się, że system może się sprawdzić dopiero wtedy, kiedy przejazdy tymi samochodami będą tańsze od taksówek.

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2017-10-04 22:12:18
Autor: Kris
W dniu środa, 4 października 2017 22:01:55 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:

Nie chce mi się wierzyć, że mieszkasz w takiej okolicy, w której rowery miejskie stoją bezczynnie i nie są wypożyczane.

W żadnej miejscowości w moim powiecie, a i w sąsiednim tak samo nie ma "rowerów miejskich"

Data: 2017-10-04 20:03:31
Autor: m4rkiz
On 2017-10-04 19:53, Poldek wrote:
Za 10-20 lat będzie na ulicach więcej takich elektrycznych
wypożyczonych, niż prywatnych aut.

Chyba w ścisłym centrum dużych miast. Ale to procenty aut na drogach.

Data: 2017-10-05 08:03:41
Autor: radekp@konto.pl
Wypożyczalnia samochodów elektrycznych we Wrocławiu
Wed, 4 Oct 2017 19:53:19 +0200, w <or376g$pkk$1@node1.news.atman.pl>, Poldek
<pugilares@interia.eu> napisał(-a):

Przy własnych gratach zostaną tylko ci, którzy naprawdę potrzebują i niereformowalni.

Wiesz ile % Polski mieszka w miastach (i to dużych)?

Data: 2017-10-05 00:16:20
Autor: J.F.
Wypożyczalnia samochodów elektrycznych we Wrocławiu
Dnia Wed, 4 Oct 2017 09:53:56 -0700 (PDT), dumanski@tlen.pl
https://www.wroclaw.pl/wypozyczalnia-aut-elektrycznych-wroclaw
Jakie rokowania? Przyjmie się?

Przy tej cenie ... imo niezbyt.

Duzo tez zalezy czy te samochody beda naladowane, czy nie bedzie komu
ich podlaczac.

A to "wpisywanie sie w polityke mobilnosci miasta" mam wrazenie ze
chodzi o to, aby zlikwidowac 200 miejsc parkingowych w centrum ...

Bo jeśli chodzi o rower miejski to IMHO jest ok., więc może to ma też sens

W zasadzie glownie kwestia ceny.

J.

Data: 2017-10-05 00:51:54
Autor: ddddddddddddd
W dniu 04.10.2017 o 17:53, dumanski@tlen.pl pisze:
[...]

tak się zastanawiam do czego to można użyć... i nie widzę sensu, skoro godzina użytkowania kosztować ma niemal tyle, co wypożyczenie na cały dzień auta o nielimitowanym zasięgu. No dobra, łączny koszt może wyjść tyle co dwie godziny rewolucyjnym autem o nieskończonym zasięgu z silnikiem spalinowym ;)

Łukasz

Data: 2017-10-05 07:12:59
Autor: Miller Artur
[...]

Słowa "Wrocław" i "samochód" nie powinny być uzywane w jednym zdaniu o pozytywnym wydźwięku...

a.

Data: 2017-10-05 08:32:47
Autor: miumiu

Użytkownik <dumanski@tlen.pl> napisał w wiadomości news:3ddd6626-781e-4c42-9573-24504ee0dc85googlegroups.com...
https://www.wroclaw.pl/wypozyczalnia-aut-elektrycznych-wroclaw

Jakie rokowania? Przyjmie się?
Bo jeśli chodzi o rower miejski to IMHO jest ok., więc może to ma też sens

To jakiś nowy "wehikuł finansowy" mający wyprowadzić kasę z Uni czy skądś tam do prywatnych kieszeni.
1zł za minutę? Kto miałby z tego korzystać? Biedni na pewno nie bo cena powala. Bogaci? Mają w d... takie wynalazki, stać ich na mercedesa.
No ale ta cena to chyba po to żeby nikt nie korzystał a kasa leciała z dopłat.

Pzdr

Data: 2017-10-05 11:31:35
Autor: J.F.
Użytkownik "miumiu"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:or4jml$3go$1@node1.news.atman.pl...
Użytkownik <dumanski@tlen.pl> napisał w wiadomości https://www.wroclaw.pl/wypozyczalnia-aut-elektrycznych-wroclaw

[...]

Przez 15 minut mozna poza  godzinami szczytu calkiem sporo przejechac, a taksowki ciagle maja klientow.

A koszt ... czy nie porownywalny z prywatnym autem ?

Bogaci? Mają w d... takie wynalazki, stać ich na mercedesa.
No ale ta cena to chyba po to żeby nikt nie korzystał a kasa leciała z dopłat.

Miejscy urzednicy dostana nakaz ... oczywiscie w celach sluzbowych :-)

J.

Data: 2017-10-05 02:55:17
Autor: przemek.jedrzejczak
Wypożyczalnia samochodów elektrycznych we Wrocławiu
Samochody Vozilli są w pełni ubezpieczone, mają ubezpieczenia OC i AC. W przypadku kolizji z winy użytkownika systemu, użytkownik poniesie jednak odpowiedzialność finansową do z góry ustalonej kwoty, wskazanej przez operatora na starcie systemu. Prawdopodobnie będzie to kwota do 2 tys. złotych, pozostałą część pokryje ubezpieczenie.

dwa tysie ? no to mam przeczucie ze te auta czesto beda mialy stluczki z drogimi furami operatywnych inaczej :-)

Data: 2017-10-06 17:00:08
Autor: jerzu.xyz
Wypożyczalnia samochodów elektrycznych we Wrocławiu
On Thu, 5 Oct 2017 02:55:17 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com
wrote:

dwa tysie ? no to mam przeczucie ze te auta czesto beda mialy stluczki z drogimi furami operatywnych inaczej :-)

W Warszawie Panek CarSharing do 12 października ma odpowiedzialność
kierowcy do 4000 zł. Po 12 października wchodzi nowy regulamin -
odpowiedzialnośc do 2000 zł.
Traficar - brak takich opłat, chyba że zostanie udowodnione, że
wypadek powstał z winy użytkownika na skutek rażącego złamania
przepisów PoRD. Coś takiego jest w ich regulaminie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280
Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

Wypożyczalnia samochodów elektrycznych we Wrocławiu