Wypożyczalnia samochodów - wypożyczone auto bez dowodu rejestracyjnego

Data: 2014-08-13 18:24:32
Autor: Pszemol
Wypożyczalnia samochodów - wypożyczone auto bez dowodu rejestracyjnego
Spotkaliście się z wypożyczalnią samochodów w PL która daje klientowi
auto do użytku bez dowodu rejestracyjnego ani dowodu umowy OC?

Jak to ma działać w czasie kontroli drogowej?

Data: 2014-08-14 07:18:30
Autor: Liwiusz
W dniu 2014-08-14 01:24, Pszemol pisze:
Spotkaliście się z wypożyczalnią samochodów w PL która daje klientowi
auto do użytku bez dowodu rejestracyjnego ani dowodu umowy OC?

Jak to ma działać w czasie kontroli drogowej?

A Ty się spotkałeś?

--
Liwiusz

Data: 2014-08-14 13:40:31
Autor: Pszemol
"Liwiusz" <lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl> wrote in message news:lshgrc$34b$2node2.news.atman.pl...
[...]

A no właśnie tak...
Znajomy zatrudnił się w Krakowie w jednej takiej jako kierowca
- twierdzi że szef mu kazał jeździć tymi samochodami bez dowodu
i że również klientom te samochody podstawiają bez dowodu/OC.
Kilka kłótni z tego wynikło między nim a szefem aż w końcu mu
powiedziano że albo jeździ bez dowodu albo wypie&&***la :-)

Jak to jest możliwe?

Data: 2014-08-14 20:50:13
Autor: Liwiusz
W dniu 2014-08-14 20:40, Pszemol pisze:
[...]

Że klienci godzą się na samochód bez dowodu i OC? Mało prawdopodobne. Pewnie ma jakieś lewe trupy i każe jeździć podwładnemu i mu kit wciska.

--
Liwiusz

Data: 2014-08-14 21:59:55
Autor: RadoslawF
WypoĹźyczalnia samochodĂłw - wypoĹźycz one auto bez dowodu rejestracyjnego
Dnia 2014-08-14 20:50, Użytkownik Liwiusz napisał:

Spotkaliście się z wypożyczalnią samochodów w PL która daje klientowi
auto do uĹźytku bez dowodu rejestracyjnego ani dowodu umowy OC?

[...]

powiedziano Ĺźe albo jeĹşdzi bez dowodu albo wypie&&***la :-)

Jak to jest moĹźliwe?

Że klienci godzą się na samochód bez dowodu i OC? Mało prawdopodobne.
Pewnie ma jakieś lewe trupy i każe jeździć podwładnemu i mu kit wciska.

Spotkałem się z firmami gdzie kierowcy nie mili kwitka na
OC a tylko jego ksero. Przy kontroli policyjnej to przechodziło.
Ale bez dowodu rejestracyjnego to i mandat i laweta jak nikt
nie dowiezie.

Pozdrawiam

Data: 2014-08-14 16:45:46
Autor: kogutek444
W dniu czwartek, 14 sierpnia 2014 21:59:55 UTC+2 użytkownik RadoslawF napisał:

> [...]

OC a tylko jego ksero. Przy kontroli policyjnej to przechodziło.

Ale bez dowodu rejestracyjnego to i mandat i laweta jak nikt

Nie koleguj się z tym co ci powiedział że jak ktoś nie ma przy sobie DR i kwitka OC to laweta jak nikt nie przywiezie. Ten ktoś to idiota.

Data: 2014-08-15 14:21:00
Autor: J.F.
Wypożyczalnia samochodów - wypożyczone auto bez dowodu rejestracyjnego
Dnia Thu, 14 Aug 2014 16:45:46 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
[...]

Zapomnienie DR to rzecz nagminna, policjanci sa przyzwyczajeni i
zazwyczaj puszczaja dalej. Powinni przy tym 50 zl mandatu wystawic.
Oczywiscie mozesz sie wydac podejrzany i trafic do aresztu, a auto na
lawete, ale to raczej rzadkie przypadki.

Co do OC, to ustawa wrecz nakazuje im zatrzymac auto. Jako ze polise
zazwyczaj wozi sie razem z DR, to chyba jednak lamia prawo i tez
puszczaja, powiadamiajac przy tym UFG. Od pewnego czasu polise moga sprawdzic w CEPIK, wiec moze na kolejnych
50zl sie skonczy.

J.

Data: 2014-08-15 00:36:11
Autor: J.F.
Dnia Thu, 14 Aug 2014 20:50:13 +0200, Liwiusz napisał(a):
[...]

A tu stosowne ostrzezenie:
http://moto.onet.pl/aktualnosci/ponad-milion-zl-za-jazde-bez-oc/sdrk5

Przed jazda cudzym samochodem obejrzec jego polise OC.
Bo jak kierowca wypadek spowoduje, a auto polisy nie ma, to oboje
regres placa.

Swoje PJ i DR pojazdu tez radze dokladnie obejrzec ...

J.

Data: 2014-08-14 16:55:17
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 15 sierpnia 2014 00:36:11 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

Swoje PJ i DR pojazdu tez radze dokladnie obejrzec ...

J.

Daj komuś do obejrzenia kutasa bo bredzisz jak byś kiłę miał.

Data: 2014-08-15 14:08:38
Autor: J.F.
Wypożyczalnia samochodów - wypożyczone auto bez dowodu rejestracyjnego
Dnia Thu, 14 Aug 2014 16:55:17 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com
W dniu piątek, 15 sierpnia 2014 00:36:11 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Swoje PJ i DR pojazdu tez radze dokladnie obejrzec ...

Daj komuś do obejrzenia kutasa bo bredzisz jak byś kiłę miał.

To sobie poczytaj kiedy panstwo, ktore w/g ciebie ubezpiecza pojazdy,
rosci sobie prawo do regresu..

J.

Data: 2014-08-15 06:22:25
Autor: kogutek444
W dniu piątek, 15 sierpnia 2014 14:08:38 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Dnia Thu, 14 Aug 2014 16:55:17 -0700 (PDT), kogutek444@gmail.com > W dniu pi�tek, 15 sierpnia 2014 00:36:11 UTC+2 u�ytkownik J.F. napisa�:

To sobie poczytaj kiedy panstwo, ktore w/g ciebie ubezpiecza pojazdy,

rosci sobie prawo do regresu..

J.

Na pewno nie wtedy jak ktoś nie ogląda PJ i DR albo nie ma przy sobie PJ, DR i kwitka OC. Za brak każdego z tych dokumentów jest 50 zł opłaty manipulacyjnej za sprawdzenie w bazie czy taki człowiek i taki samochód istnieją. A w przypadku jak samochód cudzy to czy prawdopodobieństwo że kradziony niewielkie. Przykład. Łapią kobietę co nie ma DR i kwitka OC ale w jej PJ jest to samo nazwisko co właściciela samochodu. Wychodzi że żona, córka lub dalsze pokrewieństwo. Obligatoryjnie 2x50 za brak dwóch dokumentów i jedzie dalej.

Data: 2014-08-17 17:49:38
Autor: J.F.
Użytkownik  napisał w wiadomości
> Daj komu� do obejrzenia kutasa bo bredzisz jak by� ki�� > mia�.
To sobie poczytaj kiedy panstwo, ktore w/g ciebie ubezpiecza pojazdy,
rosci sobie prawo do regresu..

Na pewno nie wtedy jak ktoś nie ogląda PJ i DR

Ty rob jak uwazasz, innym radze obejrzec :-)

[...]

Zakladajac ze PJ lub dowod ma przy sobie, a nie w innej torebce ...

jest to samo nazwisko co właściciela samochodu. Wychodzi że żona, córka lub dalsze pokrewieństwo.

Owszem, ale bywaja bardziej ciekawe przypadki.
Corka wychodzi za maz, nazwisko ma inne, samochod tatusia, ale firmy tatusia, a dokladniej w leasingu ... no dobra, jak nie zapomniala jakiegokolwiek dokumentu, to policjanci spisza, sprawdza czy nie kradziony i puszcza dalej.
Ale jak za kierownica lysy mlodzian, dokumentow zadnych nie ma, wlasciciela pojazdu podac nie potrafi, kradziezy samochodu nie zgloszono ... puscic czy zatrzymac ? :-)
A tu jeszcze np w bazie informacja ze polisa wazna do przedwczoraj ...

Zaraz ... corka pokaze PJ, a w nim na zdjeciu brunetka, a za kierownica blondynka i mowi ze to farba :-)

Przy czym mowimy o wspolczesnych czasach, bo tak jeszcze pare lat temu to jakby mieli duze klopoty z dostepem do baz.
Baze skradzonych mieli, baze poszukiwanych osob mieli, baze skazanych za pijanstwo mieli, a o inne woleli nie pytac ...

Obligatoryjnie 2x50 za brak dwóch dokumentów i jedzie dalej.

Obligatoryjnie to nie ...

J.

Data: 2014-08-17 10:07:24
Autor: kogutek444
Wypożyczalnia samochodów - wypożyczone auto bez dowodu rejestracyjnego
W dniu niedziela, 17 sierpnia 2014 17:49:38 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Uďż˝ytkownik  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci

W dniu pi�tek, 15 sierpnia 2014 14:08:38 UTC+2 u�ytkownik J.F. napisa�:

Obligatoryjnie to nie ...

J.

Sprawdź czy nie ksiądz.

Data: 2014-08-16 09:30:33
Autor: Budzik
Wypożyczalnia samochodów - wypożyczone auto bez dowodu rejestracyjnego
Użytkownik Pszemol Pszemol@PolBox.com ...

Spotkaliście się z wypożyczalnią samochodów w PL która daje klientowi
auto do użytku bez dowodu rejestracyjnego ani dowodu umowy OC?

Jak to ma działać w czasie kontroli drogowej?
kiedys wypozyczałem quada i dokładnie taka była sytuacja.
Jak nas zatrzymał patrol własciciel wypozyczalni musiał przyjechac :)
W przypadku samochodu trudno to sobie wyobrazić.
Wybierz inną, normalną.

Data: 2014-08-16 17:17:37
Autor: yabba
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:lsgs24$gh5$1dont-email.me...
Spotkaliście się z wypożyczalnią samochodów w PL która daje klientowi
auto do użytku bez dowodu rejestracyjnego ani dowodu umowy OC?

Jak to ma działać w czasie kontroli drogowej?

Zawsze dostawałem dowód i OC (ostatnio to chyba jego kserokopię). Bez tych dokumentów, w czasie kontroli drogowej masz przechlapane. Chyba, że jedziesz białym BMW M3, to wtedy pełna kultura. :)

--
Pozdrawiam,

yabba

Wypożyczalnia samochodów - wypożyczone auto bez dowodu rejestracyjnego