Wypozyczenie samochodu

Data: 2009-04-13 21:50:24
Autor: Piotrek
Wypozyczenie samochodu
Robie to pierwszy raz, na co uwazac przy wypozyczaniu samochodu?

ale gdzie ? :)
w kraju czy za granica :) ?

bo to roznie bywa.
od tego ze dokladnie sprawdzasz samochod przed odbiorem(pozniej po odbiorze sprawdzaja go) az po odebranie samochodu a oddajesz go z kluczykami pod dywanikiem(parkujesz wieczorem pod hotelem a ktos go sobie pozniej odbiera :)

oczywiscie to dwa skrajne przypadki ale pokazuja ze roznie bywa w roznych firmach :)

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-15 18:53:21
Autor: Tomasz Nowicki
Wypozyczenie samochodu
Ano, dwie sytuacje:

1. Sixt, Polska, dostałem Passata, nie obejrzałem dokładnie, przy oddawaniu
okazało się, że jest lekko wyszczerbiona felga. Poszło na moje konto, choć
nic broń Boże nie płaciłem. Wszystko pełna kultura.

2. Sixt, Grecja. Dostałem Puga 207, facet od razu mi powiedział, żeby się
nie przejmować małymi uszkodzeniami i zgłaszać tylko poważne sprawy. No to
luzik - cofając  na wyczucie przydzwoniłem lekko w gazon i podrapałem
zderzak :)
Przy wyjeździe kluczyki od samochodu oddałem portierowi w hotelu, bo panu z
wypożyczalni nie chciało się w taki upał przyjeżdżać tylko dla mnie :)

T.

Data: 2009-04-15 20:20:03
Autor: Piotrek
Wypozyczenie samochodu
[...]

dobrze wiedziec ze Sixt ma takie podejscie(przedewszystkim w polsce, bo w poludniowych krajach to wogole zupelnie inaczej podchodza do klienta wiec mnie nie dziwi ich zachowanie :)
nastspnym razem poszukam wypozyczalni Sixta i ich przetestuje.

co do oddawania samochodu za granica po wypozyczeniu to tylko na Sycyli ogladali go doklanie(lacznie ze sprawdzeniem kola zapasowego i podnosnika)
gdzie indziej to byl luzik, albo pod hotelem pokazalem palcem gdzie stoi samochod, albo oddalem do wypozyczlni i w biurze dalem kluczyki, albo pod hotelem na parkingu wrzucilem kluczyki pod dywanik i rano nie bylo samochodu :)
itd itp :)

generalnie malo sie tam przejmuja, w polsce juz gorzej

--
pzdr
piotrek

Data: 2009-04-16 08:26:04
Autor: Kocureq
Wypozyczenie samochodu
Piotrek pisze:

albo pod hotelem na parkingu wrzucilem kluczyki pod dywanik i rano nie bylo samochodu

w polsce juz gorzej

Myślę, że u nas by było tak samo.

;)

--
      /\ /\ [   Jakub 'Kocureq' Anderwald   ] /\ /\
      =^;^= [   [nick][at][nick].com        ] =^;^=

Data: 2009-04-16 22:03:11
Autor: Piotrek
Wypozyczenie samochodu
w polsce juz gorzej

Myślę, że u nas by było tak samo.

;)

hahaha no cos w tym jest :)
tylko obawiam sie ze odebrac by go mogl niekoniecznie prawowity wlasciciel :P

--
pzdr
piotrek

Wypozyczenie samochodu