Wyprawa Austria - Hiszpania

Data: 2013-04-22 20:16:44
Autor: AK
Wyprawa Austria - Hiszpania
Witam,

Na przełomie maja/czerwca wybieram się rowerem z Wiednia do Alicante w Hiszpanii (cel: koledzy z erasmusa) i w związku z tym mam kilka pytań:

1. Którędy najlepiej jechać, żeby cieszyć się pięknymi widokami, ale też nie zarżnąć się totalnie na podjazdach? Dołem przez Włochy czy górą przez Szwajcarię? We Francji chcę już jechać wzdłuż Lazurowego Wybrzeża.

2. Jakie są najtańsze możliwości noclegowe na tej trasie (Austria, Włochy/Szwajcaria, Francja, Hiszpania)? Można się tam rozbijać z namiotem na dziko?

3. Na Lazurowym Wybrzeżu wieje z reguły z zachodu na wschód czy odwrotnie? :)

4. Gdzie mógłbym poszukać towarzystwa na jakiś fragment trasy? Czy jest jakieś międzynarodowe forum rowerowe, na którym można powiesić takie ogłoszenie? Myślałem o couchsurfing.org, ale nie wiem czy tam zaglądają jacyś sakwiarze. Jeśli ktoś z Was miałby ochotę dołączyć, to proszę się ujawnić :).

Inne wskazówki odnośnie tej trasy również będą mile widziane.

Pozdrawiam!

Wyprawa Austria - Hiszpania