Wyprawa motocyklowa czyli "alfa tour w pigułce" film

Data: 2011-01-18 16:29:44
Autor: koszykarz
Wyprawa motocyklowa czyli "alfa tour w pigułce" film
Witam

Po sporym czasie mordowania sie z filmem (ponad 4h film) przesyłam
zwiastun . Moze kogoś zainteresuje.
http://www.youtube.com/watch?v=rdnxPwgBlUo
Wszystko robione totalnie amatorsko wiec prosze o wyrozumiałość

Pozdrawiam
Sławek
Rswarrior + fjr

Data: 2011-01-19 01:49:03
Autor: Johnny
Wyprawa motocyklowa czyli "alfa tour w pigułce" film
Użytkownik "koszykarz" :

Po sporym czasie mordowania sie z filmem (ponad 4h film) przesyłam
zwiastun . Moze kogoś zainteresuje.
http://www.youtube.com/watch?v=rdnxPwgBlUo
Wszystko robione totalnie amatorsko wiec prosze o wyrozumiałość

Mnie sie podoba! Ciekaw jestem czy masz jakąś stronkę, gdzie bedzie mozna zobaczyć wiecej , ewentualnie cosik poczytać...

Pozdrawiam Johnny

www.johnny.art.pl kwasne piwo, kaszana i podejrzanej jakosci konina

Data: 2011-01-19 12:22:06
Autor: blur
Wyprawa motocyklowa czyli "alfa tour w pigułce" film
?Użytkownik "Johnny"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d363508$0$2505$65785112@news.neostrada.pl...

Użytkownik "koszykarz" :

[...]

przecie pod filmem jest link

Data: 2011-01-19 08:38:01
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
koszykarz napisał(a):
Po sporym czasie mordowania sie z filmem (ponad 4h film) przesyłam
zwiastun . Moze kogoś zainteresuje.
http://www.youtube.com/watch?v=rdnxPwgBlUo
Wszystko robione totalnie amatorsko wiec prosze o wyrozumiałość

Swietne :) Daj znac gdzie bedzie pelny material :)

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2011-01-19 09:51:06
Autor: Inead

"koszykarz" <slaweknoremberg@gmail.com> wrote in message news:7e71e419-546a-4f74-95f7-ee33fee235d9z19g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Bardzo fajne, szkoda że tak mało jest fajnych reportazy z podróży. Czekamy na więcej ;-)))

Data: 2011-01-19 11:31:24
Autor: Jarosław \"Yaroosh\" Łysiak
Wyprawa motocyklowa czyli "alfa tour w pigułce" film
W dniu 19.01.2011 01:29, koszykarz pisze:

<ciap>

Szacuneczek, zapowiada się ładnie. Daj znać kiedy będzie pełny i w jakiej postaci. A teraz możesz podać parę info technicznych nt sprzętu jakim to było robione.

Yaroosh
'85 CBX 650E NH

Data: 2011-01-19 09:18:58
Autor: koszykarz
Wyprawa motocyklowa czyli "alfa tour w pigułce" film
adres strony www.atudioalfa.com.pl/alfatour - odrazu ucinam spekulacje
dotyczace sponsora ktory ograniczyl sie jedynie do stworzenia strony i
wyporzycenia aparatu na wyjazd. Cały wyjazd zfinansowalismy sami
Tam dowiecie sie jak przebiagala wyprawa z bloga.
Jeśli chodzi o mateterial ktory nakrencilismy to jak tylko uda sie go
umiescic na stronie to oczywiscie dam znac.
Sam material nagrywalem kamera sportowa vholdr contur hd 1080p
http://www.vholdr.pl/

Pozdrawiam
Sławek
Rswarrior+FJR

Data: 2011-01-19 19:05:48
Autor: Johnny
Wyprawa motocyklowa czyli "alfa tour w pigułce" film
Użytkownik "koszykarz"  wali z gróbej róry:

[...]

Boszzzzzzzzz, powiedz, że to że jesteście studentami kulturoznawstwa to tak na podpuche...

Zdroofka Johnny

www.johnny.art.pl

Data: 2011-01-19 10:17:56
Autor: koszykarz
Wyprawa motocyklowa czyli "alfa tour w pigułce" film

Boszzzzzzzzz, powiedz, e to e jeste cie studentami kulturoznawstwa to tak
na podpuche...

Zdroofka Johnny

www.johnny.art.

Oczywiście jesteśmy studentami kulturoznawstwa ale przecież nigdzie
nie staramy się reklamować naszej szkoły:)
Co do matury- szczęśliwie - czy nie... jesteśmy po starej maturze.
Tyle tłumaczeń od nas - Pozdrawiamy:)

Data: 2011-01-19 19:09:52
Autor: Arni
Johnny pisze:
[...]

po Giertychowej Maturze. Pasuje.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-01-19 19:33:07
Autor: Prze__mek

Chyba poprawny adres tej strony to www.studioalfa.com.pl/alfatour   tak ?

--
Pozdrawiam,
Prze__mek

Data: 2011-01-19 19:49:43
Autor: Grzybol
Wyprawa motocyklowa czyli "alfa tour w pigułce" film
Użytkownik "koszykarz" <slaweknoremberg@gmail.com> napisał w wiadomości
wyporzycenia, nakrencilismy

Maturę to chyba kupiłeś...

--
Grzybol

Data: 2011-01-19 11:03:48
Autor: Małgorzata Noremberg
On 19 Sty, 19:49, "Grzybol" <grzybc...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "koszykarz" <slaweknoremb...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:1d1ef7d5-0ba5-4c33-a925-a57232596d79v12g2000vbx.googlegroups.com....

> wyporzycenia, nakrencilismy

Maturę to chyba kupiłeś...

--
Grzybol

Sorrry za blendy. Ale nie widze powody zeby od razu kogos obrazac

Pozdrawiam
Sławek
Rswarrior + fjr

Data: 2011-01-19 20:06:45
Autor: Grzybol
Wyprawa motocyklowa czyli "alfa tour w pigułce" film
Użytkownik "Małgorzata Noremberg" <malgorzatanoremberg@gmail.com> napisał

Sorrry za blendy. Ale nie widze powody zeby od razu kogos obrazac

Student... Ja pierdole...

--
Grzybol

Data: 2011-01-19 21:12:45
Autor: Kuczu
W dniu 2011-01-19 20:06, Grzybol pisze:
UĹźytkownik "Małgorzata Noremberg"<malgorzatanoremberg@gmail.com>  napisał

Sorrry za blendy. Ale nie widze powody zeby od razu kogos obrazac

Student... Ja pierdole...

Co sie czepiasz ? Przeca nie sa z filologii polskiej ;)

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2011-01-20 21:02:55
Autor: Johnny
Wyprawa motocyklowa czyli "alfa tour w pigułce" film
Użytkownik "koszykarz" ma same wsady za 3:

adres strony www.atudioalfa.com.pl/alfatour - odrazu ucinam spekulacje
dotyczace sponsora ktory ograniczyl sie jedynie do stworzenia strony i
wyporzycenia aparatu na wyjazd. Cały wyjazd zfinansowalismy sami

Sądząc po zawartości stronki to Sony zafundowało Wam wyprawę od a do zet. Jak cały sponsoring ograniczał sie do wypożyczenia aparatu to pogoniłbym dziada w ...izdu! Po kiego zdecydowaliście się na sponsora, który groszem nie śmierdzi, a medialnie spija całą śmietanę ?

Zdroofka Johnny

www.johnny.art.pl kwaśne piwo, kaszana i podejrzanej jakości konina

Data: 2011-01-20 12:51:52
Autor: koszykarz
Wyprawa motocyklowa czyli "alfa tour w pigułce" film
On 20 Sty, 21:02, "Johnny" <joh...@plusnet.pl> wrote:
U ytkownik "koszykarz" ma same wsady za 3:

> adres stronywww.atudioalfa.com.pl/alfatour- odrazu ucinam spekulacje
> dotyczace sponsora ktory ograniczyl sie jedynie do stworzenia strony i
> wyporzycenia aparatu na wyjazd. Ca y wyjazd zfinansowalismy sami

S dz c po zawarto ci stronki to Sony zafundowa o Wam wypraw od a do zet.
Jak ca y sponsoring ogranicza sie do wypo yczenia aparatu to pogoni bym
dziada w ...izdu! Po kiego zdecydowali cie si na sponsora, kt ry groszem
nie mierdzi, a medialnie spija ca mietan ?

Zdroofka Johnny

Jesteśmy całkowitymi amatorami w sprawach samego "sponsoringu".
Ujeliśmy to w ten sposób ponieważ sami niewiemy jak nazwać pomoc jaką
dostalismy od sony. Pomoc ta opierała się na wypożyczeniu sprzętu-
jednej cyfrówki oraz (można powiedzieć) patronacie medialnym. Wykonali
stronę naszej wyprawy, na której dzień w dzień zamieszczali materiały
które im przesyłaliśmy. Wg nas była to fajna inicjatywa z jaką wyszło
małe studio z Ciechanowa. Nikt z "wyższej" / narodowej półki.
Wyprawa by się odbyła i bez tego, aczkolwiek bez uwagi o którą teraz
tak przecież walczymy. Bądźmy szczeży- takie wyprawy są kosztowne i
trzeba na nie sporo pracować. Jeżeli była by możliwość pozyskania
sponsora to każdy by skorzystał... Przecież najwązniejsza jest sama
podróż i ludzie których na swej drodze napotkamy... Jeżeli nie mamy
możliwości pozyskać na spełnienie marzeń pieniędzy to WSZYSCY - bez
wyjątku - kąbinujemy jak koń pod górę...

Data: 2011-01-20 22:14:51
Autor: J_K_K
Użytkownik "koszykarz" <slaweknoremberg@gmail.com> napisał w wiadomości news:bca23946-e767-443c-9037-b5330737d690f30g2000yqa.googlegroups.com...
wyjątku - kąbinujemy jak koń pod górę...
-- -- -- -- -- -- -- -
Uprzejmie dołączam się do nieśmiałych głosów,
sugerujących jednak włączenie słownika ...

Pzdr

JKK

Data: 2011-01-20 13:25:50
Autor: koszykarz
Wyprawa motocyklowa czyli "alfa tour w pigułce" film
On 20 Sty, 22:14, "J_K_K" <j_k_kwytni...@itotezpoczta.fm> wrote:
U ytkownik "koszykarz" <slaweknoremb...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:bca23946-e767-443c-9037-b5330737d690f30g2000yqa.googlegroups.com...
wyj tku - k binujemy jak ko pod g r ...
-- -- -- -- -- -- -- -
Uprzejmie do czam si do nie mia ych g os w,
sugeruj cych jednak w czenie s ownika ...

Pzdr

JKK

Jesteśmy całkowitymi amatorami w sprawach samego "sponsoringu".
Ujęliśmy to w ten sposób ponieważ sami nie wiemy jak nazwać pomoc
jaką
dostaliśmy od sony. Pomoc ta opierała się na wypożyczeniu sprzętu-
[...]
tak przecież walczymy. Bądźmy szczerzy- takie wyprawy są kosztowne i
trzeba na nie sporo pracować. Jeżeli była by możliwość pozyskania
sponsora to każdy by skorzystał... Przecież najważniejsza jest sama
podróż i ludzie których na swej drodze napotkamy... Jeżeli nie mamy
możliwości pozyskać na spełnienie marzeń pieniędzy to WSZYSCY - bez
wyjątku - kombinujemy jak koń pod górę...

a Polskie znaki widoczne ??
Naprawdę przepraszam za te błędy

Data: 2011-01-21 07:55:32
Autor: Glub
Wyprawa motocyklowa czyli "alfa tour w pigułce" film
koszykarz <slaweknoremberg@gmail.com> wrote:

a Polskie znaki widoczne ??
Naprawd przepraszam za te bBdy

W stacjonarnym Unisonie bez problemu, natomiast w mobilnym news tap są
krzaki.

Btw, bardzo fajna wyprawa.
--
Glub

Data: 2011-01-19 19:44:35
Autor: KJ Siła Słów
Wyprawa motocyklowa czyli "alfa tour w pigułce" film
W dniu 2011-01-19 01:29, koszykarz pisze:
Witam

"Sytuacja była jasna - nie mieliśmy żadnych wątpliwości że on ją okradł. Dziewczyna przyszła, dała mu buziaka i obydwoje się zmyli - a nam szczęki opadły".

Nie rozumiem.
Naprawdę, tak se popatrzyliście i zero reakcji?

KJ

Data: 2011-01-19 13:03:19
Autor: koszykarz
On 19 Sty, 19:44, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:
> [...]

szczęki opadły".

Nie rozumiem.
Naprawdę, tak se popatrzyliście i zero reakcji?

Wiesz - za nim doszło do nas co się stało, trochę czasu minęło.
Ponadto nie znaliśmy tych ludzi, nie chcieliśmy się wcinać bo zawsze
istnieje jakiś procent, że źle całą sytuację zinterpretowaliśmy.

Data: 2011-01-21 02:41:13
Autor: Nikanor
On Jan 19, 1:29 am, koszykarz <slaweknoremb...@gmail.com> wrote:
Po sporym czasie mordowania sie z filmem (ponad 4h film) przesyłam
zwiastun . Moze kogoś zainteresuje.
Wszystko robione totalnie amatorsko wiec prosze o wyrozumiałość

Wiesz co - ten zwiastun jest nudny.

Jak chcecie zrobić film z wyjazdu, to najpierw może jakiś pomysł?
Scenariusz? A w zwiastunie - jak macie jakiś ciekawy materiał - to go
eksponujcie na początku, kiedy widz jeszcze ma ochotę oglądać. Bo na
początku to widzowi wisi jak ma na imię ta blond i ten gruby. Jak nie
macie ciekawego materiału - to spróbuj uzyskać jakiś ciekawy efekt
doborem scen i montażem. Bo oglądanie nawijania asfaltu na koła i
gadających paszcz ze smętnym podkładem muzycznym to niestety "ne je
ono".

Nikanor
[SH300, DR350, Agility125]

Data: 2011-01-21 09:01:37
Autor: ditron
On 21 Sty, 11:41, Nikanor <pawel.dondzi...@gmail.com> wrote:

Wiesz co - ten zwiastun jest nudny.

mie sie to tez nie podoba
ale zachwyty powyzej - no normalnie jak komentarze z filmweb do nowej
amerykanckiej produkcji

Data: 2011-01-21 19:13:19
Autor: Grzybol
Użytkownik "Nikanor" <pawel.dondzillo@gmail.com> napisał w wiadomości
początku to widzowi wisi jak ma na imię ta blond i ten gruby. Jak nie

Może niech ta blondi w jakiejś scenie zagra. Takiej fiki miki. Ciekawiej będzie.:-)

--
Grzybol

Data: 2011-01-22 12:01:22
Autor: Inead

"Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> wrote in message news:ihcio9$pi4$1mx1.internetia.pl...
[...]

Grzybol ty stary zboku

Data: 2011-01-22 20:56:23
Autor: R2
[...]

Czy wzorowaliście się na Long Way Round i Long Way Down ? McGregora i Boormana?

Pzdr
Artur

Data: 2011-01-23 11:34:52
Autor: Glub
"R2" <skywalker81@onet.eu> wrote:
 Czy wzorowaliście się na Long Way Round i Long Way Down ? McGregora i Boormana?

Pzdr
Artur

Ustaw jakies znaki cytowania bo nie widac ktore Twoje.

--
Glub

Data: 2011-01-23 22:41:15
Autor: R2
Wyprawa motocyklowa czyli "alfa tour w pigułce" film

"Glub" <glubone@gmail.com> wrote >
Ustaw jakies znaki cytowania bo nie widac ktore Twoje.

Ok mate

Pzdr
Artur

Wyprawa motocyklowa czyli "alfa tour w pigułce" film