Wyprawa motocyklowa czyli "alfa tour w pigułce" film

Data: 2011-01-19 01:49:03
Autor: Johnny
Wyprawa motocyklowa czyli "alfa tour w pigułce" film
Użytkownik "koszykarz" :

Po sporym czasie mordowania sie z filmem (ponad 4h film) przesyłam
zwiastun . Moze kogoś zainteresuje.
http://www.youtube.com/watch?v=rdnxPwgBlUo
Wszystko robione totalnie amatorsko wiec prosze o wyrozumiałość

Mnie sie podoba! Ciekaw jestem czy masz jakąś stronkę, gdzie bedzie mozna zobaczyć wiecej , ewentualnie cosik poczytać...

Pozdrawiam Johnny

www.johnny.art.pl kwasne piwo, kaszana i podejrzanej jakosci konina

Data: 2011-01-19 12:22:06
Autor: blur
?Użytkownik "Johnny"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d363508$0$2505$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

przecie pod filmem jest link

Wyprawa motocyklowa czyli "alfa tour w pigułce" film