Wyprawa na Gibraltar

Data: 2013-08-15 06:02:54
Autor: Wilk
Wyprawa na Gibraltar
Zapraszam na relację i zdjęcia z naszej tegorocznej wyprawy na Gibraltar, podczas której przejechałem ładny kawał Francji, a wspólnie z Ry¶kiem całe Pireneje i ładny kawał Hiszpanii. Bardzo intensywna jazda, duże dystanse dzienne, mnóstwo pięknych gór i krajobrazów - to były nasze priorytety, które udało się zrealizować niemal w cało¶ci

http://wyprawyrowerowe.neostrada.pl/index.html

Data: 2013-08-16 13:08:54
Autor: Ignac
Wyprawa na Gibraltar
W dniu czwartek, 15 sierpnia 2013 15:02:54 UTC+2 użytkownik Wilk napisał:

Zapraszam na relację i zdjęcia z naszej tegorocznej wyprawy na Gibraltar, http://wyprawyrowerowe.neostrada.pl/index.html

Wilku,jak zwykle rewelacja,moje gratulacje!!!

Data: 2013-08-22 11:54:41
Autor: Titus Atomicus
Wyprawa na Gibraltar
In article <4a9a9da6-5329-4e3d-b3cd-52bf22c7143c@googlegroups.com>,
 Ignac <smak870221@gmail.com> wrote:

> [...]

Wilku,jak zwykle rewelacja,moje gratulacje!!!

IMHO jak zwykle nudy, nie da sie czytac. Zdjecia tez wyjatkowo slabe, a podpisy nadete.
--
TA

Data: 2013-08-22 15:17:01
Autor: piecia aka dracorp
Wyprawa na Gibraltar
Dnia Thu, 22 Aug 2013 11:54:41 +0200, Titus_Atomicus napisał(a):

IMHO jak zwykle nudy, nie da sie czytac. Zdjecia tez wyjatkowo slabe, a
podpisy nadete.
A Titus jak zwykle narzeka i prowadzi prywatnÄ… wojnÄ™ z Wilkiem :)

Kiedyś to się skończy? Zresztą nie masz już wszystkich w KF?

--
piecia aka dracorp

Data: 2013-08-22 20:20:32
Autor: Titus Atomicus
Wyprawa na Gibraltar
In article <kv5a1d$bpa$1@dont-email.me>,
 piecia aka dracorp <imie.nazwisko@wp.eu> wrote:

Dnia Thu, 22 Aug 2013 11:54:41 +0200, Titus_Atomicus napisa(C)(C)(a):

> IMHO jak zwykle nudy, nie da sie czytac. Zdjecia tez wyjatkowo slabe, a
> podpisy nadete.
A Titus jak zwykle narzeka i prowadzi prywatn± wojnę z Wilkiem :)
Ojej, przeciez obiektywnie jest jak napisalem.
Gdyby ktos inny to opublikowal, pewnie bym nie komentowal, ale dla tego osobnika nie mam litosci.

Kiedy¶ to się skończy? Zreszt± nie masz już wszystkich w KF?

No, pewnie z setke z precla w KFie mam. Ciebie akurat widze.
Ale co to ma do rzeczy?
Zeby mnie nie czytac, to ty powinienes mnie splonkowac.
--
TA

Wyprawa na Gibraltar