Wyprawa nurkowa Meksyk - nurkowie z dziećmi mile widziani - last minute!

Data: 2012-06-24 09:48:29
Autor: Pszemol
Wyprawa nurkowa Meksyk - nurkowie z dziećmi mile widziani - last minute!
"Karol Grela" <aglie@op.pl> wrote in message news:js54do$nrr$1node1.news.atman.pl...
Jedyne co mogę napisać od siebie, to to, że Organizatora znam osobiście,
byliśmy niedawno razem w Egipcie, nurkował też ze mną i z moją Córką w
Tajlandii — zawsze było OK.

Gdzie byliscie w tej Tajlandii? Z jakiej bazy nurkowaliscie?

Wyprawa nurkowa Meksyk - nurkowie z dziećmi mile widziani - last minute!