Wyprawa nurkowo-turystyczna Mozambik-RPA, 27/06-09/07

Data: 2011-04-06 06:05:42
Autor: Bartosz Sykus
Wyprawa nurkowo-turystyczna Mozambik-RPA, 27/06-09/07
Często ludzie się mnie pytają jakie jest najlepsze miejsce do
nurkowania na świecie, odpowiadam, że wiele jst takich miejsc, ale
jeśli by się ktoś zapytał o to jakie było moje najlepsze pojedyncze
nurkowanie to bez wahania odpowiedziałbym, że było to  w Tofo w
Mozambiku na rafie "Office" w 2009 r. Nie mogłem się zdecydować co
filmować najpierw, była wielka Manta, 3 devil raye (małe manty),
leopard shark, gray shark, kilka white tipów rafowych, kilka
olbrzymich marble i leopad sting rayi i wprost niesamowity 3 metrowy
guitar shark.
W tym roku postanowiliśmy powtórzyć tą wyprawę ale w sezonie, w którym
mamy szansę na zobaczenie humbaków, czy może być coś wspanialszego niż
zobaczenie wieloryba pod wodą?
Nadszedł czas kupowania biletów lotniczych, więc spieszcie się z
decyzją.

Termin wyprawy 27/06-09/07
Szczegółowy plan wyprawy:
http://www.feelactive.pl/wyprawa,42,mozambik_rpa.html
Link na film z 2009 r.
http://www.youtube.com/watch?v=Ov5I7hWMTgY
Fotki z Mozambiku:
http://www.feelactive.pl/gallery.php?show=62
Fotki z parku ktugera i Kanjonu rzeki Blade:
http://www.feelactive.pl/gallery.php?show=65

Wyprawa nurkowo-turystyczna Mozambik-RPA, 27/06-09/07