Wyprawa nurkowo-turystyczna do Tajlandii /market/

Data: 2009-08-18 02:51:14
Autor: karolina@individi.pl
Wyprawa nurkowo-turystyczna do Tajlandii /market/
Organizujemy wyprawę nurkowo-turystyczną do Tajlandii.

Termin: 26 listopada - 10 grudnia 2009r

Szczegóły plan wyjazdu oraz koszty znajdują się na stronie:
http://nurkowanie.individi.pl/view/442/Nurkowanie_Tajlandia.html

Zapraszamy wszystkich podróżników, nurków, fanów dobrej tajskiej
kuchni :-)

Karolina
www.individi.pl
606 60 82 76

Data: 2009-08-18 12:47:25
Autor: Strapczy
Wyprawa nurkowo-turystyczna do Tajlandii /market/
http://nurkowanie.individi.pl/view/442/Nurkowanie_Tajlandia.html

Czy może Pan/Pani się przedstawić?
Czy praca jest legalna?
Jaka firma w UK oferuje tę pracę?
Czy jest to praca opisywana/przedstawiana przez kanał Planete w
programie "Najbardziej niebezpieczne zawody świata"?
Gdzie poławia się te skorupiaki?
Czy jest podpisywana z pracownikami umowa o pracę?
Czy można prosić o zdjęcia łodzi na której ma się pracować i SPAĆ?
Jakie są zasady wynagrodzenia?
Ubezpieczenie?

Sharmdiver

Data: 2009-08-18 04:54:13
Autor: pnk
Wyprawa nurkowo-turystyczna do Tajlandii /market/
Odpierdol się palancie.
Nie podpieraj się sharmdiverem.

pnk

Data: 2009-08-18 14:35:05
Autor: Strapczy
Wyprawa nurkowo-turystyczna do Tajlandii /market/
Nie podpieraj się sharmdiverem.

Bo co kolego?
W ramach franszyzy (sparwdz w słowniku) mam jego pozwolenie  na pisanie zamist niego gdy nurkuje

Kolina

Data: 2009-08-18 12:57:16
Autor: jacekplacek
Strapczy <Strapczy@wpwrp.pl> napisał(a):
>Nie podpieraj się sharmdiverem.

Bo co kolego?
W ramach franszyzy (sparwdz w słowniku) mam jego pozwolenie  na pisanie zamist niego gdy nurkuje

Gdy nurkuje... Czyli nie masz prawa pisać za niego. Chyba, że pozwala ci pisać zawsze. Ten film, co zapodał Lot w wątku: "Miłego dnia -off topic" to z twojego kursu?

--

Wyprawa nurkowo-turystyczna do Tajlandii /market/