Wyprawa relacje na www

Data: 2010-07-11 23:38:44
Autor: MarCiNWz
Wyprawa relacje na www
W dniu 2010-07-11 15:03, warrior pisze:
Hej

Jesteśmy w trakcjie wyjazdu, i pomyslałem ze moze bedziecie chcieli
zobaczyć relacje, nadje bezposrednio z Turcji , wiec niemam czasu zeby
sie rozpisywać jesli to kogoś interesuje to jest link
http://www.studioalfa.com.pl/alfatour/index.php

Pozdrawiam
Sławek
Rswarrior + Fjr
Jak zobaczyłem wszędobylską reklamę aparatu firmy na "s" to mi się odechciało dalej czytać. Powodzenia w dalszej podróży, nie wiem skąd dokąd, ale powodzenia.
PzdR

Data: 2010-07-12 00:52:06
Autor: warrior
Wyprawa relacje na www
na stronie jest mapa. Strona jest robiona przez firmę "s" wiec i
reklam jest sporo Po wszystkim powstanie film. A tak pomijając reklamy
to cała trasa liczy ponad 10 tyś km w cos około dwadzieścia kilka dni.
Jeszcze szmat drogi przed nami wieć jedziemy dalej w kierunku Ankary.

Pozdrawiam
Sławek
rswarrior + FJR

Data: 2010-07-12 19:47:41
Autor: (pj)
Wyprawa relacje na www
W dniu 2010-07-11 23:38, MarCiNWz pisze:
[...]
Jak zobaczyłem wszędobylską reklamę aparatu firmy na "s" to mi się
odechciało dalej czytać.

Jak za wlasne pieniadze (czytaj: _bez_sponsora_) zorganizujesz podobna wyprawe, to moze mi sie zechce czytac twoje narzekania

--
pozdr, pj
ostatnio gsx1300r

Wyprawa relacje na www