Wyprawa rowerowa do Norwegii - bagaż

Data: 2009-05-31 06:13:20
Autor: Marek
Wyprawa rowerowa do Norwegii - bagaż
Widzę dwa powody korzystania z przyczepki: wiarę w przewagę przyczepki
nad sakwami (a wiara czyni cuda :) ) i niemożność zapakowania się z
całym majdanem tylko do sakw. Ja nabyłem Extrawheela z tego drugiego
powodu, na dość specyficzny typ wyjazdów.

Grzegorzu, policzyłem i w opcji full nadal wychodzą mi cztery sakwy...
nie licząc worków, toreb, saszetek a nawet plecaka :).
Cztery sakwy na przyczepie mają zapewne podobną powierzchnię boczną
(lub nawet większą) jak wielki ekran z tkaniny, instalowany w starej
wersji Extrawheela jako osłona koła, ale czynią przyczepkę bardziej
opływową dla bocznego wiatru, jeśli dają prześwit na środku. Lecz dwie
(przy dwóch pozostałych na tylnym kole) mają już powierzchnię znacznie
mniejszą. Taka opcja jakoś bardziej do mnie trafia:
http://www.extrawheel.com/gallery/big/2.jpg niż taka:
http://www.welocypedy.pl/zdjecia/1218702434HPIM0156a.jpg Choć zgadzam
się z Tobą, że jeśli da się upchnąć wszystko na rowerze, to lepiej
wybrać to rozwiązanie. Szczególnie gdy oczekuje się rozsądnego
kompromisu pomiędzy pakownością i mobilnością. Być może o jednokółce
zapomina się na łatwej trasie, ale przy podjazdach, przy manewrowaniu
na ruchliwych starówkach miast czy w transporcie pamięta się o niej
jak o złym szelągu. O dwukółce nic nie wiem, ale wydaje się oczywiste,
że jest jeszcze gorzej.
--
Marek.

Wyprawa rowerowa do Norwegii - bagaż