Wyprawa rowerowa do Sparty

Data: 2015-08-02 09:42:02
Autor: Archidamos
Wyprawa rowerowa do Sparty
Witam szanownych cyklistów. Odświeżyłem i uzupełniłem stronkę z mojej wyprawy rowerowej do Sparty.
Polecam wszystkim miłośnikom Grecji i okolic.

http://sparta.rbx.pl/

Pozdrawiam
Archidamos

Data: 2015-08-08 00:36:44
Autor: Titus Atomicus
Wyprawa rowerowa do Sparty
In article <14d6e945-4377-4f00-9aad-3f272652d87c@googlegroups.com>,
 Archidamos <archidamos@gmail.com> wrote:

Witam szanownych cyklistów. Odświeżyłem i uzupełniłem stronkę z mojej wyprawy rowerowej do Sparty.
Ojej... toz to 10 lat temu...

Polecam wszystkim miłośnikom Grecji i okolic.

http://sparta.rbx.pl/

Ciekawy wyjazd, opis tez moze byc (ciekawa kompilacja nt Starozytnej Grecji), ale zdjecia slabe i slaba ich prezentacja (fatalna jakosc zdjec - moze to wina kompresji).
:-(
I nie usprawiedliwiaj sie aparatem - przeciez to byl calkiem przyzwoity kompakt jak na tamte czasy.
--
TA

Data: 2015-08-12 03:52:34
Autor: Archidamos
Wyprawa rowerowa do Sparty
W dniu sobota, 8 sierpnia 2015 00:36:46 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:

[...]

Zdjęcia małe, bo nie chciałem zapychać strony megabajtami.
W sumie przy dzisiejszych łączach można chyba wrzucić większe, pomyślę o tym.
Dzięki za sugestie.

Pozdrawiam
Archidamos

Data: 2015-08-12 14:52:05
Autor: kawoN
Wyprawa rowerowa do Sparty
W dniu 08.08.2015 o 01:36, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Ciekawy wyjazd, opis tez moze byc (ciekawa kompilacja nt Starozytnej
Grecji), ale zdjecia slabe i slaba ich prezentacja (fatalna jakosc zdjec
- moze to wina kompresji).

Opis bardzo ciekawy.
Czytając miałem wrażenie że autor ma predyspozycje do barwnego pisania
aczkolwiek na stronę wrzucił skrót czegoś większego dokonany metodą
wyrwania co n-tego zdania... :-)

Koniecznie muszę poczytać o starożytnej Grecji :)

A zdjęcia - w zupełności wystarczą jako ilustracja opowieści.

pozdr.
kawoN

Data: 2015-08-13 00:35:37
Autor: Archidamos
Wyprawa rowerowa do Sparty
W dniu środa, 12 sierpnia 2015 14:52:07 UTC+2 użytkownik kawoN napisał:

Opis bardzo ciekawy.
Czytając miałem wrażenie że autor ma predyspozycje do barwnego pisania
aczkolwiek na stronę wrzucił skrót czegoś większego dokonany metodą
wyrwania co n-tego zdania... :-)

Dzieki za mila recenzje:)
Podobne jak ze zdjeciami, nie chcialem zbytnio zawalac stronki trescia.
Faktycznie, czasem znacznie wiecej dzialo sie jednego dnia, niz kilka linijek tekstu, ale mi przede wszystkim chodzilo o oddanie klimatu tej wyprawy.

Koniecznie muszę poczytać o starożytnej Grecji :)
Zacznij od Herodota. Basniowe i czasem smieszne, ale mozna sie wczuc, jak zwykli Grecy widzeli wtedy swiat. Potem Tukidydes, Ksenofot, dalej samo pojdzie ;)

Pozdrawiam
Archidamos

Wyprawa rowerowa do Sparty