Wyprawki lakiernicze domowymi sposobami i możliwościami

Data: 2017-05-28 17:54:26
Autor: sirapacz
Wyprawki lakiernicze domowymi sposobami i możliwościami
jaki kolor? pytam poważnie.

Data: 2017-05-28 17:00:59
Autor: Budzik
Wyprawki lakiernicze domowymi sposobami i możliwościami
Użytkownik sirapacz newsy@sircomp.pl ...

jaki kolor? pytam poważnie.

Biały.

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

Data: 2017-05-29 09:47:16
Autor: sirapacz
Wyprawki lakiernicze domowymi sposobami i możliwościami

jaki kolor? pytam poważnie.

Biały.

czyli 249
http://allegro.pl/t4w-fiat-249-lakier-bialy-akryl-bianco-ducato-1l-i6775907589.html

potrzebujesz to, najtańszy pistolet lakierniczy z dyszą 1,5mm (1,2mm czy 1mm też się nada, ale te tanie do zaprawek się nie nadają - albo ja nie nauczyłem się nimi maziać).

nie napisałeś czy ta goła blacha to z rdzą czy jest ocynk nienaruszony. Jeśli rdza jest to:
Kup bańkę cortaninu:
http://allegro.pl/organika-rewelacyjny-odrdzewiacz-cortanin-f-5l-i6835071794.html
  piątka ci nie potrzebna ale jest tani a jeść nie woła (i nie będziesz się szczypał z ilością).

pomaziaj cortaninem, poczekaj az wyschnie i zmyj nadmiar. Psiknij podkładem (może być taki w aerozolu) w szarym kolorze a potem poleć po tym akrylem. Na białym kolorze różnice są tak małe w odcieniach, że tylko fakturą mogę wykryć gdzie malowałęm a gdzie nie.

Ponieważ zostanie ci nieco mgiełki to potrzebujesz z 250-500g Farecli G3 i ściereczka i wzasadzie to wystarczy.

Lakier 249 w mieszalni możesz dostać nabity w aerozol gotowy do użycia (odpada ci problem pistoletu i kompresora jeśli nie masz), a też da się malować (ale wg mnie ciężej).

Data: 2017-05-29 18:00:49
Autor: Budzik
[...]

Dzięki.
Będe się bawił. :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

Wyprawki lakiernicze domowymi sposobami i możliwościami